1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac [Deel 12]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WinterBase, 16 mei 2013.

  1. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ze hebben toch weer wat vooruitgang geboekt deze keer.
    Zitten wel een aantal handige features tussen. :)
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    iOS 8 Beta up and running op m'n iPhone 5. :)
    Let op, deze keer werkt het activeren zonder UDID registratie niet!

    /edit: Whatsapp werkt niet goed. Back to iOS 7! :+
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2014
  3. XboxOneGamer

    XboxOneGamer Guest

    Waar kan ik Yosemite beta downloaden? Moet je daar developer voor zijn en kost da geld?
     
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Als je een Apple Developer bent kan je Yosemite downloaden bij Apple. Dit kost 99 Dollar per jaar.

    Voor de niet-Apple Developers start Apple deze zomer een open beta met Yosemite. (/Edit: Dus niet iOS 8 )
     
  5. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    Klote, Had gehoopt op nieuwe macbook retina modellen/ macbook air met retina.

    Zit te wachten met zo'n ding aanschaffen, maar aangezien de huidige lijn al meer dan 220 dagen ofzo niet meer vernieuwd is heb ik geen zin om een oude aan te schaffen.
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik laat Yosemite en iOS8 de komende maanden lekker links liggen.

    Heb geen 2e Mac of iPhone bij de hand waar ik even de bèta's op kan laten draaien.
     
  7. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Deze zullen waarschijnlijk het einde van dit jaar onthuld worden. Misschien samen met de iPhone 6, maar meestal is dat apart volgens mij samen met de iPad etc.
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Als het om een interne wijziging zou gaan dan gooien ze even onverwachts de Apple Store voor een paar uurtjes dicht.
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hoop btw dat 'bug' bij mailapp in iOS aangepakt wordt. Als ik een mail via iCloud account binnenkrijg, die ik op mijn Mac al heb gelezen, blijft de notificatie in het scherm staan, de badge een 1 bevatten en de mail op ongelezen. Andersom werkt prima, mail op iOS gelezen, notificatie / ongelezen status op Mac direct aangepast. Zou toch goed moeten kunnen werken, is immers IMAP en geen POP account.
     
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Klopt, de Macbook Air is onlangs nog voorzien van een processor upgrade.
     
  11. XboxOneGamer

    XboxOneGamer Guest

    Mijn MacBook Pro 13" retina (eind 201:cool: doet vreemd. Hij wordt extreem warm linksonderin, kan hem dan wel aanraken maar niet te lang. Ook blaast de ventilator heel vaak heel hard.

    Als ik hiermee naar de Apple Store in Amsterdam ga, wordt deze dan direct omgeruild of moet het altijd worden opgestuurd?
     
  12. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Is je accu volgens mij. Heb ik ook gehad en ben toen te lang doorgegaan. Gevolg: moederboord naar de klote..

    Heb dat nu met mijn Air uit januari 2013 ook. Maar dan meer als ik filmpjes kijk of Candy Crush speel :+.
     
  13. XboxOneGamer

    XboxOneGamer Guest

    Oh fijn. Ik kan het apparaat echter niet missen. Wordt deze net als de iPhone meteen omgeruild? Of zit er een reparatietijd aan vast?
     
  14. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik ben toen wel naar de Mac store gegaan. Daar hebben ze 'm een paar uur bekeken. Voor verder inspectie moesten ze 'm opsturen naar de fabriek wat ik toen niet heb gedaan (zat ook weer minimaal x-bedrag aan onderzoekskosten omdat 't buiten garantie viel). Denk dus wel dat je 'm kwijt bent en ze die naar de fabriek sturen.
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Advies laat OSX 10.10 de komende maanden maar links liggen.
    De lijst van programma's die niet werken onder 10.10 wordt steeds groter.

    Applicaties die niet werken: ( bron: OMT ).
    iMovie
    Final Cit Pro X
    Adobe After Effects
    Blender 3D
    Bartender
    Lync
    Java
    Final Cut Pro 7
    Parallels
    Sportify (crashed regelmatig)
    VLC
    Compressor 3.5
    Little Snitch
    Text Expander
    Default Folder X
    Fantastical
    1Password
     
  16. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Het is dan ook een bèta versie. Dan kan je dat opzich verwachten.

    Maar goed, ik kan zelf ook niet wachten om iOS8 en Yosemite te gebruiken. Vind deze updates veel toffer dan Mavericks :)
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Blijkbaar vergeten de mensen dit want de forums stromen vol met klachten over Yosemite of iOS8
    Hoe ontzettend stom kan je zijn om Yosemite op de hoofd-pc te installeren :F:
     
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zou wel zuur zijn als Hands-off echt alleen (goed) werkt met vrij nieuwe Macs. En voor zover ik kon zien is mijn MBP 2011 'te oud' (oude bluetooth versie).
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Gisteren een nieuwe 250GB SSD in mijn MBP gezet en straks brengt PostNL de nieuwe 8GB intern geheugen.

    Heb aan 250GB meer dan voldoende want ik zet toch alles al standaard op een usb-stick , Cloud en NAS.
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Heb precies hetzelfde in mijn mac van 5 1/2 jaar zitten. Draait nog als een zonnetje ^^. Hopelijk komen er binnenkort nieuwe iMac's op de markt; Retina, ssd, alles :eek:.
     

Deel Deze Pagina