1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac [Deel 12]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WinterBase, 16 mei 2013.

  1. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Lol volgens mij was m'n shit traag en reageerde ik op een oude post van jou
     
    McSparkle vindt dit leuk.
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb in iCal verschillende agenda's die ik met iemand wil delen, maar ik wil dat alle afspraken dan als "privé" of "bezet" weergegeven worden. Zo ziet ie niet wat ik doe maar wel dat ik niet beschikbaar ben. Hoe kan ik dit instellen?

    Ik ga namelijk een bedrijfje beginnen met iemand en zo zou het makkelijk zijn om af te spreken, hoef je niet steeds te overleggen over 1000 mogelijke tijden, maar zie je gewoon meteen wanneer we beide beschikbaar zijn.
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Mac met SSD, de tering wat lekker zeg. Jammer dat het op een prullenbak lijkt, maar gvd wat snel.
     
  4. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik wil foto's van iCloud op mijn telefoon zetten. Het zijn 3000+ foto's en om dit handmatig op te slaan is best omslachtig. Hoe doe ik dit, kan de functie niet in de Foto's app vinden van de Mac.
     
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Je moet op je telefoon naar Instellingen > Foto's en Camera gaan en daar iCloud-fotobiliotheek inschakelen.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2015
  6. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat is andersom. Ik moet telkens via de iPhone de foto's handmatig opslaan door ze te selecteren.
     
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Nee, gewoon overal iCloud-fotobibliotheek aanzetten.

    Nu komen ze bij jou binnen via Fotostream, dat is weer wat anders. Deze optie verdwijnt zodra je iCloud-fotobibliotheek aanzet, en dan komen automatisch de foto's in je filmrol.
     
  8. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Oke, ga er even mee aan de slag. Thanks :)
     
    McSparkle vindt dit leuk.
  9. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Ze komen nu wel in mijn filmrol maar moet altijd die foto's laden. Ik wil ze opgeslagen hebben op mijn telefoon zodat ik mijn iCloud abonnement kan opzeggen
     
  10. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Ik heb een probleempje;

    Inmiddels een paar maandjes blij eigenaar van een MacBook, vooral omdat mn laatste Asus het had begeven.
    Nu heb ik op deze Asus nog wel flink wat bestanden staan die ik nodig heb, maar de laptop crasht elke x bij het opstarten.. Ik kom dus niet meer bij deze bestanden.. Hoe kan ik deze terughalen en direct overzetten op mn MacBook?
     
  11. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    De HDD uit je oude laptop halen en met onderstaande kabel aansluiten via USB.

    [​IMG]

    /Edit: Een SATA - USB converter dus. Ik geef je geen garantie dat het werkt. Zoals je in je probleem omschrijft crasht je HDD vaak. Het kan dus zijn dat deze defect is.
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2015
    Saaslijer vindt dit leuk.
  12. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik word de laatste tijd helemaal gek van Safari met die belachelijk pop ups en rare reclames. Als ik Chrome gebruik heb ik nergens last van. Welke Ad blocker is het beste voor een Mac ( El Captain )?
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    AdBlock?
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Sinds ik El Capitan op de iMac (medio 2011, 21.5") van m'n vriendin heb gezet werkt de muis helemaal niet meer naar behoren. De computer reageert pas als je klikt, hij hovert niet meer. Het dock komt dus pas naar boven als ik op het dock click en gaat ook pas weer weg als ik op het dock klik. Net als alle andere functies van hover, bijvoorbeeld een knopje op een website die van kleur verandert. De cursor verandert dus ook niet meer naar een andere vorm. Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen? Ik kan het ook niet vinden op Google. Anders ga ik maar eens Googlen hoe ik moet downgraden, want dit is geen doen.
     
  15. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Hier geen last van jou genoemde bugs.
     
    fredfenster vindt dit leuk.
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Fijn voor je. Bedankt voor je bijdrage.
     
    AnubisNefer en Cookie vinden dit leuk.
  17. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik gebruik altijd de optische audio uitgang van mijn Mac om mijn sound system aan te sluiten. Echter, de kleine lens in die poort zit zo onder het stof dat het output signaal veel te zwak is. Hoe poets ik in godsnaam dat lensje?
     
  18. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Misschien proberen met zo'n spuitbus perslucht? Lijkt me niet dat dat kwaad kan, of het goed schoon wordt is een tweede.
     
  19. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ik wil mijn email-adres wijzigen van mijn Apple ID. Ik wil deze wijzigen naar een mail-adres die ik gisteren nog bij de "REACHABLE AT" adressen had staan, zoals onderstaande waarschuwing ook laat zien wanneer ik dat zelfde mail-adres wil invoeren. Echter staat deze al sinds gisteren niet meer bij de "REACHABLE AT" adressen dus lijkt me dat ik nu dat mail adres gewoon kan invoeren.. Echter krijg ik weer dezelfde melding als gisteren..
    Iemand enig idee waarom ik deze waarschuwing krijg terwijl "ajmk(...)" niet meer bij de reachable adressen staat?
    [​IMG]
     
  20. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189

Deel Deze Pagina