1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac - [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 21 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stripe

    Stripe Active Member

    Berichten:
    257
    Leuk Bevonden:
    0
    Apple doet niet aan kinderziektes he?
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Vind je het gek! Ik vind de oude witte MacBook er vele malen goedkoper uitzien dan de nieuwe!
    Oh jawel! :)
     
  3. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat zou ik niet al te hard zeggen ;). Er zijn toch geregeld wat kleine issues in nieuwe producten (denk aan verkleurende/scheurende topcases voor de oude MacBook, niet/slecht reagerende touchscreens in de eerste batch iPhones, ietwat scheve schermen in de iPod nano 3G...).
     
  4. Stripe

    Stripe Active Member

    Berichten:
    257
    Leuk Bevonden:
    0
    Aha. Dus dan is even een maandje of 2 wachten met de aanschaf van een MacBook nog wel aan te raden.
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Echt een datum of tijd staat daar niet voor. De een heeft er wel last van, de ander niet. Kan best zijn dat je na een half jaar nog steeds met dezelfde generatie hardware zit, waardoor de kinderziektes er nog in kunnen zitten.

    Nieuwe Macbooks zijn nu enige tijd uit, maar toch, kan nog niet helemaal wennen aan het nieuwe design. Bij de iMac past het wel, evenals de display, maar de Macbooks zelf vind ik nog niet zo geslaagd qua uiterlijk. Maarja, ik heb dan ook geen nieuwe Macbook nodig.
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2008
  6. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Als je gaat lopen wachten totdat er evt kinderziektes in voorkomen en tegen de tijd dat ze verholpen zijn ga je er een kopen, kan je blijven wachten tot je een ons weegt.
    Wil je zo'n ding hebben moet je gewoon 1 kopen, mocht er iets voorkomen dan bied Apple daar gewoon goede ondersteuning voor (zoals nu met de topcases).
     
  7. Stripe

    Stripe Active Member

    Berichten:
    257
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm.. ja dat is inderdaad ook wel weer zo!
    Ga der maar eens zeer snel een bekijken enzo ^^
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Weet je dat wel zeker? Zou je niet wachten met aanschaf tot de komende upgrade? :+
     
  9. Stripe

    Stripe Active Member

    Berichten:
    257
    Leuk Bevonden:
    0
    Je klinkt als me vader :p
    Zo blijf je bezig.
     
  10. Caspertjuuh

    Caspertjuuh Gamert

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    heb een macbook van school gekregen, is eventjes wennen als je nog nooit op mac bent geweest maar na paar maandjes wen je er redelijk aan :)
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Was ook als grap bedoeld. Jij bent degene die besluiteloos is.
     
  12. Stripe

    Stripe Active Member

    Berichten:
    257
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat het een grapje was :p
    En ik ben in dit geval redelijk besluiteloos ja ^^ Normaal niet hoor.
     
  13. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben dit ook heel erg hoor, lijken wel beetje op elkaar..:emo: Maar waar het mij ook omgaat, ik hou wel eens van een spelletje,video van vakantie gruwelijk hard bewerken, muziek mixen en download, noem het maar op. Maar wat is dan handiger, volgens mij een Imac, maar ik weet het niet he, ik vind zo'n macbook ook wel fijn, 's avonds in bed, gewoon lekker msne zonder dat je op je houten bureau stoel zit of een leuke film downloaden en in het vliegtuig kijken. Ik bedoel er zijn zoveel nadelen als voordelen t.o.v een Macbook Vs. Imac...:{ kutdingen....grapje.
     
  14. Stripe

    Stripe Active Member

    Berichten:
    257
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, nouja ik wil sowieso een MacBook. Ook met het oog op studie (volgend jaar) en dat ik de MacBook toch ook wel met een extern scherm ga gebruiken.
    Maar waar bij mij de lange wachttijd vandaan komt is me ouders, die zijn nogal wisselvallig. En ik vind die dingen zo vet dat ik toch veel in dit topic rond hang en al 10x geroepen heb der snel 1 te halen xD
     
  15. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Meteen na de keynote van afgelopen dinsdag een nieuwe macbook besteld via de apple site. Verwachte leverdatum is 2 november dus ik wacht nog even af :D
    Had de vorige macbook sinds de oorspronkelijke launch wat al meer dan 2 jaar geleden was.
    Ben nieuwsgierig om te zien of de nieuwe nvidia chip verschil gaat maken in combinatie met Adobe CS4 After effects en Premiere..
    Ook ging mijn oude macbook maar tot 2 gig en ga ik 4gig werkgeheugen in mijn nieuwe macbook zetten.. Dat moet toch wel wat verschil gaan maken bij het renderen :D

    oe ik lees net op http://www.9to5mac.com/ dat het mogelijk is 8gig werkgeheugen in de nieuwe macbooks te zetten... 4gig ddr3 reepjes zijn echter nog veel te duur (500euro ps)
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2008
  16. Stripe

    Stripe Active Member

    Berichten:
    257
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow dat is wel een lange levertijd! Welke MacBook heb je besteld?

    En die reclame's op die site zijn weer erg fijn, zoals altijd xD
     
  17. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    de 2.0GHz nieuwe macbook.. verzenddatum is 7 werkdagen en dan duurt het ook nog eens even voordat hij hier is.. Ze zullen het vast wle heel druk hebben op het moment
     
  18. Stripe

    Stripe Active Member

    Berichten:
    257
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was even vergeten dat het alweer 20 oktober is, hehe.
    Ik had zo iets van fuck zeg dik een maand levertijd xD

    Ooh en mijn vader zei net dat ze hebben besloten voorlopig toch geen nieuw iets te kopen. Dus ik zit er aan te denken alles binnen kort maar zelf te gaan financieren, helaas. Maar deze windows bak draait ook voor geen meter meer (en is al dik 5 jaar oud).
     
  19. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Je kan beter naar je lokale APR gaan, bijna iedereen heeft hem gewoon op voorraad.
     
  20. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje. Nou heb ik nu al een tijdje me Macbook (zeer tevreden) maar ik zag laatst interfaces dat mensen hun dock een andere style hebben gegeven en bijvoorbeeld ook de menubar transpart hebben gemaakt. Nou ben ik best een computer-leek dus zou iemand mij dit uit kunnen leggen hoe dit kan (kon de optie niet zo 1,2,3 vinden). Als het zo'n beetje hetzelfde is als de themes veranderen bij XP svp een linkje ofzo :)

    Bvd
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina