1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac - [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 21 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stripe

    Stripe Active Member

    Berichten:
    257
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was sowieso van plan er 1 te kopen in de kerstvakantie. Dan heb ik ook alle tijd om alles over te zetten en dergelijke. Dus als er dan een aanbieding is is dat alleen maar een mooie extra ^^
    Die printer aanbieding is tot 6 januari dus daar kan ik in ieder geval van profiteren.
     
  2. Octagon_Prince

    Octagon_Prince Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het mogelijk om de korting van surfspot daadwerkelijk bij een apple store te bedingen. Of is het alleen maar mogelijk om het via internet met korting te bestellen? via de apple website kan alleen met creditcard betalen of overschrijving. Creditcard heb ik niet en overschrijven duurt zo lang. Plus daar komt bij dat er waarschijnlijk een aantal dagen over heen gaat met het versturen van de laptop

    @ stripe: dixons geef volgende week 10% korting op (naar ik meen) haar hele assortiment, dus ik neem aan ook apple computers. 10% is op zich een hele mooie korting.
     
  3. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Vraagje! Is het mogelijk om de functie van de enter/return knop op mijn Macbook te wijzigen? Als ik hem indruk wijzigt hij de naam van een bestand, kan ik hem zo instellen dat hij de functie ' open' krijgt?
     
  4. Stripe

    Stripe Active Member

    Berichten:
    257
    Leuk Bevonden:
    0
    Aha. Dat is toch weer 120 korting. Alhoewel 90 korting + printer denk ik toch aantrekkelijker is. Toch bedankt!
     
  5. Stepp1n Raz0r

    Stepp1n Raz0r Watch out for Detox

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Godver,
    me rat liep over me toetsen bord en heeft iets aan geklikt waardoor me beeldscherm groter wordt.
    En als ik me muis beweeg beweegt me scherm ook.
    Hoe doe ik het weer normaal want dit is vrij irritant.
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Alt , cmd , 8 tegelijk indrukken ( Zoom aan/uit ).

    Mijn fret wil ook graag over mijn toetsenbord lopen.
     
  7. Stepp1n Raz0r

    Stepp1n Raz0r Watch out for Detox

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    AAAAh
    lukt niet.
    Wordt er gek van :x

    Edit:
    Laat maar al gefixt.
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2008
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Druk tegelijk de volgende knoppen in.

    ALT , CMD , 8 = Zoom aan/uit.
    ALT , CMD , - = Uit Zoomen.
    Alt , CMD , = = In Zoomen.

    Edit:
    Laat ook maar :cool:
     
  9. Stepp1n Raz0r

    Stepp1n Raz0r Watch out for Detox

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Lastig he huisdieren :9
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    http://www.macrumors.com/2008/11/13...m-core-i7-processors-due-in-1st-quarter-2009/

    Dus mogelijk toch de Core i7 in de Mac Pro's. Was al een beetje te verwachten, maar ben erg benieuwd naar wat Apple in januari aankondigt.

    Heb alleen vernomen dat de Core i7 in combinatie met enkele geschikte moederboarden, net als DDR3 werkgeheugen, nog een beetje in de kinderschoenen staat, waardoor prestatiewinst nog niet je-van-het is.

    Mochten de nieuwe processors in de Mac Pro gaan komen, dan zal er ook wel weer een leuk prijskaartje aan gaan hangen. :)

    Zelf ben ik bezig met mijn rijbewijs, wil ik mijn motor rijbewijs erna gaan halen en het liefst ook een auto en/of motor. Moet het voorlopig dan ook nog maar met mijn huidige Macbook en PC doen. Gelukkig kunnen die nog wel een tijdje mee (gamen doe ik er niet op).

    Het valt me de laatste tijd weer op dat het glossy scherm van de Macbook (1st gen), best hinderlijk kan zijn. Als ik aan het gamen ben, dan reflecteert het beeld van de TV op het scherm van de Macbook en dat is af en toe best hinderlijk, soms klap ik Macbook dan maar dicht.

    Moet eigenlijk ook eens kijken of er een HDD oid is, om tegelijk op de PC, Macbook en Xbox (als media center dienende) aan te sluiten. Kan wel een externe HDD aan de PC hangen en die delen, maar nu router en/of internet hier plat ligt, werkt dat niet, en niet iedereen op het netwerk wil ik toegang geven tot al mijn bestanden, aangezien er ook dingen voor werk op staan.
     
  11. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^
    De Nehalem processor is al 1,5 jaar bekend dat deze erin gaat komen. Zal gewoon weer gruwelijk snel worden.

    Hoop zelf dat programma makers wat meer gaan doen met de verschillende processors, want nu kan 98% van de programma's nog niks met bv 8 processors.

    Ben benieuwd wat er op de macworld staat. Zit al een jaar te wachten bijna op de nieuwe Mac Pro. Hoef ik daarna de komende 6 jaar geen nieuwe meer.

    Prijs van de processors wordt wel iets hoger dan de vorige generatie, dus ben benieuwd wat de prijzen gaan worden dit keer voor de verschillende configuraties. Hoop op gelijkblijvende prijzen, maar zou best es 200 euro meer kunnen zijn dit keer.
     
  12. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vriendin heeft vandaag haar eerste macbook gekocht. Geweldig toestel, we zijn er nu nog wat mee aan het experimenteren. En ik kan nu al zeggen dat het zo veel vlotter en stijlvoller aanvoelt dan een pc. Mijn mega 17" pc laptop is half zo krachtig als die 13" macbook! Afwerking is echt top!
    In februari ga ik voor de 15,4" macbook pro. Of tegen dat die quad-cores er zijn. En misschien tegen dan toch een blu ray drive ??? met die sterk dalende prijs voor de spelers zou Steve het misschien als een optie kunnen beschouwen...
     
  13. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^
    Blu-ray gaat nog een lange tijd niet gebeuren voor mac. Steve had de vorige keynote al gezegd dat ie er nog niet zoveel inziet en dat er teveel haken en ogen aan zitten.

    Mogen al blij zijn dat ze eindelijk de CD-brander eruit hebben gedaan, dat werd echt beschamend.
     
  14. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij gebruikte als argument dat de licenties te duur zijn. En nu dat het blu ray kamp bezig met de prijzen te drukken... de eerste bd live speler onder de 200 euro. Maar ik ga zeker niet die macbook pro links laten liggen als het er niet in komt.
     
  15. Kombat

    Kombat Nico Swinkels

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien niet helemaal het juiste forum maar ik denk dat veel Apple Mac gebruikers ook de iPhone hebben aangeschaft, ik sta op het punt een nieuwe mobiel te kopen.

    En de iPhone leek me eerst helemaal niks, zeker gezien de prijzen en verplichte abo's
    Nu zag ik op MP.nl in mijn omgeving toch redelijk wat nieuwe iPhones te koop.
    Zelfs een aantal simvrije 16gb met prijzen tussen 350-400€ Voor dat bedrag worden de kleine gebreken die de iPhone heeft toch net wat draaglijker.
    Sim-only abo erbij van provider naar keuze en klaar.

    Wat denken jullie zijn die prijzen realistisch of heb ik hier te maken met oplichters?
     
  16. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    16GB voor 350-400 euro simlock vrij en zonder beperkingen? No way. Is niet helemaal fris. Goedkoopsten gaan voor rond de 600 euro weg simlock vrij etc.
     
  17. Kombat

    Kombat Nico Swinkels

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké ja wel vreemd idd, Ik heb nu twee afspraken staan om de iPhone van te voren te bekijken en eventueel te kopen. Eentje voor 350€ en de ander voor 400€ ik zal wel even een paar maten meevragen dan :p

    Kan ze altijd wel weer kwijt voor die prijs.
     
  18. Stripe

    Stripe Active Member

    Berichten:
    257
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is natuurlijk niet zo dat er iets mis moet zijn met die iPhone maar wel met de manier waar op de verkoper deze heeft bemachtigd.. Inderdaad mee oppassen dus.
     
  19. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand een alternatief voor CrossOver? Dus om .exe bestanden te openen op de Mac.

    En weet ook iemand waarom (bij iedereen bij ons in de klas) heel vaak YouTube vastloopt in FireFox?

    Ik wordt een beetje verveeld van Safari, vind het niet zo fijn. :eek:
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2008
  20. Stripe

    Stripe Active Member

    Berichten:
    257
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog even een vraagje over Surfspot, hier heb ik dus op ingelogd met de inlog gegevens van me zus, via de VU.

    Dan ga ik naar de Apple Store en kan dan gewoon een MacBook (met korting) in het mandje gooien. Wordt de korting dan gewoon meteen verrekend? Of moet je het bedrag achteraf terug vragen?
    En hoe zit het met die printer, gaat die €90 meteen af of gaat dat ook achteraf?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina