1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac - [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 21 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
  2. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik weet wel en moet zeggen voor jouw dingen zit ik ook mee! Maar mijn grote vraag is trouwens stel je ik ga voor de laptop hoe zit dat nou precies met internet etc? Ik heb ook telefoon met wi-fi maar zelfs daar snap ik geen hol van, moet provider selecteren etc. En ja die videokaart...ik snap ook niet waarom ze zo duur zijn ook al is het om de naam met die inhoudt van de laptop/i-mac.
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Keynote Remote installeer ik zodra hij uit is! :cool:
     
  4. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Hier is de stream ook live maar met plaatjes ;)

    engadget.com
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    iWork.com! :cool:
     
  6. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    beta :x

    Inderdaad, "look out google" O-)
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Google is ook nog steeds Beta! :+
     
  8. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Daarom ook mn O-)



    ;)
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Geen nieuwe iMac, maar een nieuwe 17" MacBook Pro!
     
  10. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik verhoopte me zo erg op een Imac. Dan wordt het denk maar een macbook (Pro). Koop dan later wel de vernieuwde versie van een Imac.
     
  11. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Geen update voor de Mini.....???? :'-(

    Daar baal ik echt goed van... Moest mn laatste link in mn mediacenter setup worden...
     
  12. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    *Downloading iWork trial. Ik hoop vooral dat numbers verbeterd is. Dat was toch echt nog niet te vergelijken met Excel. Voor de rest moet ik natuurlijk wel op de hoogte blijven ;).

    iLife ziet er kicken uit met plaats en gezichtsherkenning, maar hardwarematig vond ik het iets tegenvallen deze keer...
     
  13. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Helaas geen nieuwe iMac, maar ik neem aan dat de nieuwe iLife 09 en iWork straks wel op de huidige iMacs komen?

    Of is er een kans dat ze nu 2 weken niks laten horen. Dan dan een stille update via Apple.com? Mischien om de oude voorraad te verkopen?
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2009
  14. X-Commander

    X-Commander SolidCake.Com

    Berichten:
    279
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd jammer van die imac, ik zat er echt op te wachten. Voorderest ziet Ilife 09 er wel vet uit! Heb bijna het geld voor een Imac en dan koop ik hem gewoon. Het zou jammer zijn als er dan opeens een update komt maarja zo gaat dat nou eenmaal.
     
  15. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Welke versie ga je kopen als ik vragen mag?

    Tevens wacht ik nog lekker, geloof mij het zal echt niet lang meer gaan duren ( kwartaal - halfjaar ). Maar als je het wil hebben, zeg ik: Kopen, updates zijn het hele jaar door.
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2009
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vond hem best wel tegenvallen. Software updates boeien me niet zo, net als iTunes gebeuren. Dat er zelfs nummers zijn van $1,29 vind ik behoorlijk veel. Maargoed, schaf zelf toch geen muziek online aan.
    17" MBP was wel te verwachten, minimaal betere hardware en unibody.

    Had gehoopt dat er iets van nieuwe Mini's, ACDs, Mac Pro's en iMacs zou worden getoond, maar helaas. Misschien volgen die updates spoedig nog.
     
  17. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Grote kans dat er toch gewoon een hoop nieuwe producten komen dit jaar maar dan op onverwachte data, of zelfs zonder aankondiging. Aangezien Apple afstapt van de traditionele keynote zie ik het wel gebeuren dat er in juni ofzo een aankondiging is.

    Maar dan nog, mensen die nu een mac willen die moeten hem gewoon kopen, de iMac van nu is ook al rete snel en daar kan je ook gewoon jaren mee vooruit. Daarnaast heb je gewoon vanaf nu plezier van je mac ipv nog een tijd afwachten.

    Daarnaast niet een heel boeiende keynote, nieuwe iMovie ben ik wel erg benieuwd naar . En gelukkig dat die 17'' nu vervangen word :)
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Damn, iLife 09 is zeer cool geworden. Can't wait om het te installeren op m'n iMac en MacBook! :)
    Heb de iWork 09 trial ook al geinstalleerd dus die ga ik de komende dag ook wat beter onderzoeken.
     
  19. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    :): Jay, ben ik even blij dat ik het vandaag te druk had om de hele keynote te volgen. Helemaal niks, maar dan ook niks bijzonders aan hardware. Een 17" macbook pro... is dat nu alles? 8)

    Snap meteen waarom Steve vakantie heeft opgenomen. Wordt er niet warm of koud van. Teleurstellend is het enige woord wat bij me opkomt.


    Edit:

    Enige lichtpuntje is dat de nieuwe 17" macbook pro de optie voor een mat scherm heeft gekregen. Hopelijk dan ook de cinema displays die ook es uit komen. Maar wel idioot dat alleen de duurste macbook die optie heeft. Wil je een mat scherm dan wordt je gedwongen voor de dure 17" mb pro te gaan.
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2009
  20. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Zeg Grave,
    is het nu de moeite om een Mini aan te schaffen denk je? Hij zal 100% gebruikt worden als media center bij mn tv. Ik heb drie weken geleden de EyeTV610 aangeschaft van Elgato heb eigenlijk deze keynote afgewacht in hoop op de nieuwe Mini. Mn geduld begint nu wel op te raken.... :) :mad:

    Misschien eens op Marktplaats kijken ofzo?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina