1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac - [Deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BBE TheOne

    BBE TheOne BBE Forever!!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    he jongens ff vraagje over mijn imac,

    als ik messenger voor mac gebruik werkt goed alleen als ik met iemand praat moet ik steeds als ik weer wat wil zeggen op het scherm klikken met mijn muis als ik weer wat wil typen? normaal kan ik gewoon door typen en antwoorden:confused:

    ik hoop dat jullie wat weten, ik heb messenger al opnieuw eropgegooit maar helpt ook niet.

    gr theone.
     
  2. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Zit in messenger zelf. Als ik jou was zou ik ook Adium gebruiken! Deze is echt vele malen beter dan messenger
     
  3. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Via een cider port
     
  4. broodplank

    broodplank 450Pk!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet Safari 4 Beta uninstallen met de uninstaller die er bij zat doe je hem had gedownload en daarna doet je msn weer normaal
     
  5. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Ook toeval ;). Die aanbieding heeft me zusje gisteren gekregen. Dat moest bij die studenten actie ofzoiets zei ze. Ze heeft 'm wel meegenomen iig. En natuurlijk de BTW terug vragen, scheelt weer een hoop :9.
     
  6. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Niemand die hier een antwoord op heeft? :)
     
  7. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    ik heb geen idee maarja ik ben dan ook nog geen mac wizzard 8)
    ik zou zeggen zet die files gewoon in een nieuwe map, doe op die map toon info en zet daarna de files weer terug :9
     
  8. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm.. ik heb last van het volgende. Mijn screensaver / energy settings staan op computer nooit in sleep zetten. Toch komt het geregeld voor dat wanneer mijn scherm (display settings staan om 10 min ofzo) uitgeschakeld staat mijn systeem aangeeft dat "logoff is gecanceld" omdat er nog programma's runnen. Maar ik wil helemaal niet dat het systeem uitlogt/logoffed whatever.. iemand een oplossing hiervoor?
     
  9. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Omdat? Voor basis IM is Messenger for mac echt wel relaxed. Ik vind het hele inloggen veel sneller gaan dan bij Adium of iets anders. Verder vind ik persoonlijk de hele layout ook veel fijner. Maar goed.. beter op basis van een mening..
     
  10. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    En hoe staat het bij Schema dan? (systeem voorkeuren -> energiestand) en dan rechts onderin.

    Kan zijn dat er per ongeluk eens een schema ingesteld is.
     
  11. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    als ik de macbook terug wil zetten naar fabrieksinstellingen en dus alle overige data ook van mezelf wil verwijderen moet ik dan de bijgeleverd disc erin doen?
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja, je moet dan een Clean Install doen. Disc erin, opnieuw opstarten met Option Key ingedrukt en dan opstarten vanaf de disc.

    Anyway!

    Wegens het overlijden van de Asus WL500g, de nieuwe Airport Extreme besteld in de Apple Store! :D

    [​IMG]

    M'n Apple collectie is weer uitgebreid! :cool:
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Wilde nooit meer dan € 80 uitgeven aan een router , maar van de Airport Extreme aankoop heb ik geen seconde spijt gehad.

    Vond de Linksys WRT54G altijd een zeer fijne en gebruiksvriendelijke router , maar het instellen de Extreme is nog veel simpeler.
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    De Asus WL500g heeft jarenlang zijn plicht goed gedaan maar heeft vandaag helaas het loodje gelegd. Perfect excuus dus om een Airport Extreme aan te schaffen! :cool:
    M'n ouders interesseert het toch weinig dus heb 'm maar snel besteld zodat hij morgen en anders overmorgen binnen is!
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoewel mijn Mac mini alleen een B/G wifi kaart heeft , kan ik de Mac aanmelden op de 5 Ghz netwerk van de Extreme.
    Mijn laptops met Windows7 en XP zien het 5Ghz netwerk helemaal niet , zelfs niet mijn Acus met N-kaart :confused:

    De aangesloten Maxtor 500GB HDD op de Extreme werkt perfect met Mac en Windows \o/
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    De pc van mijn ouders en de iMac van mijzelf zitten met kabel aan de router verbonden. Alleen mijn MacBook maakt gebruik van het draadloos netwerk. Aangezien mijn MacBook nog geen N-ondersteuning heeft zal ik daar geen gebruik van kunnen maken. Maar de opties om een gastnetwerk in te stellen, een HDD makkelijk aansluiten is allemaal zo easy. Ben erg benieuwd als hij binnen is. De status staat al op: Klaargemaakt voor verzending. :)
     
  17. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    10.5.7 is uit. alleen mijn macbook pro is nog onderweg van de mac fabriek:mad:
    en het belangerijkste werkt weer, dfu mode. deed het niet in 10.5.6 en nu wekrt het wel weer in 10.5.7
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2009
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb 10.5.7 zojuist geïnstalleerd op m'n MacBook. M'n iMac wordt nu geupdate. :)
    Op beide machines is de update 286MB groot.

    Tevens is m'n Airport Extreme vandaag verzonden dus die ontvang ik morgen! :D
     
  19. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Als ik amsn verwijder in het mapje programma's en ook de map uit "application support" verwijder is dan alles van amsn weg van mijn mac ? :+

    En is er nog een andere manier om te kunnen cammen met iemand van msn?
     
  20. Wildsurf

    Wildsurf Echoes.

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en Skype zou je kunnen gebruiken.
    Ik hoop gewoon dat de volgende Adium iSight ondersteunt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina