1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac - [Deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 19 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Rivanov bedanken voor zijn hulp wellicht??:):
     
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik had al een kleine bedanking tussendoor gedaan, maar vooruit, hier is dan de uiteindelijke:

    [​IMG]

    <3 <3 <3

    FF zonder dollen: Zonder jou was het waarschijnlijk niet gelukt Rivanov, tanx *)

    EDIT: Ik heb nog wel 1 vraagje: Hoe zet ik de bestandsdeling met mijn iMac HDD uit? Want ik wil gewoon die 2 volstrekt gescheiden houden.
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2009
  3. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    ik wil graag muziek van een computer op mijn iphone zetten, ik heb heel veel muziek erop gezet op mijn eigen macbook en daar beheer ik de muziek handmatig. Nu wil ik dus wat meer muziek erop zetten maar vanaf een andere computer. Als ik nu de iphone aan itunes hang kan ik geen muziek erop zetten, ja kiezen voor handmatig beheren en dan syncen maar dan ben ik alle muziek kwijt die er nu opstaat.

    Kan dit anders? want ik vind dit toch wel dramatisch en een dikke omweg om er muziek op te zetten.
     
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Installeer iTunes op de andere computer, zet daarna HOMESHARING AAN !. Gan naar je macbook, als het goed is zie dan je library van de andere computer.

    Vanuit de library (andere pc) selecteer je de muziek die je wil en sleep je dat mee naar je iphone. Klaar is kees.
     
  5. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Nee dat bedoel ik niet.

    Ik wil mijn iphone hier op mijn werk kunnen syncen zodat ik er wat albums op kan zetten, dat is dus een pc op werk. Thuis op mijn mac heb ik mijn hele collectie maar daar gaat het nu niet om.

    Ik wil graag weten hoe ik dus nu die albums op de iphone kan krijgen vanaf e pc op werk zonder al mijn huidige muziek te verliezen op mijn iphone.
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat kan niet.
     
  7. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Dat is dan goed waardeloos Apple! :confused:

    Leuk hoor al dat gemak van de ipod en syncen, maar sta dat dan ook toe op meerdere computers.8)
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat is het enige 'nadeel' van de iPhone/iPod.
     
  9. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo mijn windows pc is de deur uit, nu heb ik al mijn muziek op een externe hd (WD Mybook) gezet, maar hoe kan ik ze in itunes afspelen zonder de hele meuk op mijn macbook te zetten?!
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Verander eerst de instellingen van iTunes.
    Geef hierin aan waar de map met MP3's moet staan , de standaard instellingen is de HDD van Mac.
    iTunes > Voorkeuren > Geadvanceerd>Locatie Map iTunes Media.

    Nu kan je zonder problemen de MP3's toevoegen aan de bibliotheek van iTunes.
    .
     
  11. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat eerste had ik al gedaan, nu nog ff slepen :)

    Tnx
     
  12. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Java ps3 media server ..... ik heb ineens problemen om een 1080p film te streamen vanaf mijn imac naar ps3.

    Paar dagen geleden kon ik nog wel genieten van 1080p films maar nu blijft de film haperen ?

    Hoe kan dit ? ik heb ook alleen ps3media server openstaan , de rest staat uit .......

    (iMac 2.66ghz 4gb ddr3 1066)
     
  13. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan iedereen hier overweg met itunes?! Ik vind het echt een ontiegelijk kut programma. Ontzettend veel muziek heeft hij niet naar de library overgebracht, als ik deze dan uit de Itunes map sleep en hem add to library doe, kopieert itunes maar 3 nummers, in plaats van de 100 die in de map staan.

    Help?! :p
     
  14. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Nog nooit problemen mee gehad. Gewoon al je muziek selecteren en een klik erop en hij voegt alles toe. Simpeler kan niet.
     
  15. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij doet ie dat dus niet ...
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb ook echt totaal géén problemen met iTunes. Heerlijk programma dat alles doet wat ie moet doen. Zijn het wel allemaal MP3's die je wilt importeren?
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Sinds ik ben overstapt van Windows naar Mac heb ik geen problemen meer.

    Zijn het wel MP3's die wilt overzetten en geen andere bestanden zoals WMA ?!
     
  18. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja het zijn allemaal mp3's, wat ik ook doe ik krijg het niet voor elkaar om een paar mapjes te importeren. Heel apart.
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    En als je gewoon File > Add to Library doet en dan de MP3's selecteren. Niet de mapjes!
     
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat gebeurt er als je maar één MP3 importeert in iTunes ??

    Als ik een map selecteer dan worden alle muziek in die map netjes in iTunes gezet !!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina