1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac - [Deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 19 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Thx! Stond al goed, maar op de mac moet je blijkbaar altijd option+u en dan de letter doen..?
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kijk even bij Activiteitenweergave of er niet een programma met 100% CPU belasting actief is.
    Heb namelijk de zelfde problemen gehad en bij mij zorgde ClamAV voor grote problemen.
     
  3. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Ja of Option + e, i, n, `
     
  4. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    lol ben 5 uur verder en nog geen verbinding. klere ziggo modem weigert mijn airport een goed ziggo adres te geven, gebeurd ook niet als ik laptop direct in modem plug. blijf 169 adres krijgen van ziggo.

    plug ik mijn oude linksys erin werkt alles wel perfect.
    vanacht heeft modem uitgestaan maar dat maakt ook niets uit.
    kan alleen maar het net op via mijn linksys router niet op andere manier.|:-
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Inderdaad. :)
     
  6. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Damn, de iMacs waren al weg bij het bedrijf van mijn vriendin... Gemiste kans helaas... Ach, dan ff doorsparen tot mijn MacBook Pro :D
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb ook Ziggo en de Extreme werkt perfect ( zowel met oud Arris Modem en met de nieuwe Arris DOCSIS 3 modem ).

    Het belangrijkste is dat de kabelmodem minimaal 3 minuten van de spanning moet ( ook de utp naar de router verwijderen ).
    Vervolgens het modem op nieuw opstarten pas als het modem helemaal online is ( computer en eventueel de telefoon) dan pas sluit je de Extreme aan.
    Met de standaard fabrieksinstellingen moet de Extreme zonder problemen online komen.

    Verbinding via : Ethernet
    Configureer IPv4: Via HDCP
     
  8. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33

    Mijn Linksys WRT54g trekt niet meer dan 20mbit via WiFi, dus als ik de 50mbit wil dan moet ik bedraad gaan. Stel ik koop nu de Apple airport extreme dan kan je zonder veel gedoe die boel werkend krijgen? Ik heb een Wii, Xbox360 en de Macbookpro en die ga ik ermee verbinden.

    Wii, en Macbook wireless en de rest bedraad. Geen gedoe met allerlei instellingen? want ik heb wel eens een netwerkje opgezet met een pc maar met een mac is dat wel ff wat anders..
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Met een Mac is dat inderdaad anders.. veel simpeler namelijk! :+
    Plug and play!
     
  10. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Goed of slecht nieuws? Ik heb er geen verstand van namelijk :9
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat is ook de reden waarom ik ben overstapt van een WRT54G naar een Extreme ;)
    De maximale draadloze snelheid is G is maximaal maar 23Mbps !

    De Extreme DUAL (2009) ondersteund zowel via de WAN als LAN 1/2/3 een snelheid van 1 Gbps.
     
  12. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Niemand?
     
  13. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Raar probleem met office 2008. Als ik nu een plaatje van internet pak, en wil plakken in een document, dan plakt word de link ipv het plaatje. Maar als ik plakken special doe, dan wordt er wel een plaatje geplakt. Waarom doet ie dit niet meer automatisch?
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Net even naar de stad geweest en Snow Leopard upgrade gekocht. Voor €29 is dat een mooi prijsje. Morgen even installeren/upgraden.
    Is ook wachten tot ik paypal account kan gebruiken en dan kan ik nieuwe batterij voor mn Macbook bestellen op eBay. Wel zo handig als je eens onafhankelijk van een stopcontact op school kan werken.
     
  15. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Geen idee waarom, ik heb het ook. Overigens sleep ik hem er nu gewoon in, werkt net zo goed.
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.461
    Het probleem ligt ook niet echt aan jou, dat komt gewoon omdat Office for Mac gewoon zwaar kut is vergeleken met de Windows versie. Ik hoop echt dat ze met 2010 een goede versie uitbrengen.
     
  17. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Sowieso goed nieuws. Nieuwe processoren betekenen nieuwe Mac's ;)
     
  18. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    En zouden die nieuwe Macs dan kort na de nieuwe processoren komen??
     
  19. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Niks over te zeggen. Ten eerste zoals het er nu uitziet gaat Apple niet de "standaard" Intel Arandale processors gebruiken omdat ze geen integrated video shit in hun CPU willen hebben en ze dat over willen laten aan Nvidia. Dus als de Arandale in nieuwe macs gaan komen zal Intel eerst die processor moeten aanpassen en het hele integrated video gebeuren eruit moeten halen.

    En Intel levert af en toe processors eerder aan Apple dan de CPU op de markt is, al gebeurt dat vaker bij de top of the line Xeon processors van de Mac Pro, dus dat zou ook nog es best kunnen. Niks over te zeggen dus.
     
  20. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Dus de kans dat ze in januari al vervangen worden is klein?? Zijn die Arandale processors wel sneller dan? Wat is het grootste verschil met de processors die nu gebruikt worden??
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina