1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac [Deel 6]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Dat is dus juist mijn probleem, zoals ik die een paar pagina's terug aangaf, mijn iTunes Library is dus uit het niets gewist en is nergens terug te vinden. Ik heb net trouwens wel een programma'tje gevonden waarmee het kan, maar dat kost geld....
     
  2. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Word opnieuw downloaden denk ik.. :p
     
  3. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    De muziek heb ik nog wel, maar het staat werkelijk overal op me computer. En hij vind geen Apps meer. Dat is echt kut om dat allemaal weer te gaan downloaden. En hoe zit het met contacten etc?

    teringzooi.
     
  4. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan het kloppen dat chatroulette kut werkt op een mac door dat hele flash verhaal of is die site nou gewoon zo gaar:confused: ik ben eeuwig aan het connecten en zie vaak de ander zn cam niet.
     
  5. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    wat doe jij op Chatroulette? :+
    Rukkerttt:eek:
     
  6. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
  7. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    ik probeer een album naar iTunes te slepen zodat mijn muziekbieb bijgewerkt wordt. Nou pakt ie maar 5 nummers van de 11. Ik snap hier niets van want in de finder kan ik zo de .mp3 afspelen en werkt goed. Ik baal hier wel van want dit album moet zeker in mijn collectie. Iemand enig idee waarom hij hem niet wilt pakken in iTunes?
     
  8. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Geen idee, maar je kan er ook voor kiezen om de map te slepen naar de map "Voeg automatisch toe aan iTunes". Misschien werkt dat wel. :)
     
  9. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Heb via die map mijn complete muziekcollectie ingeladen! perfect :)
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb ik ook wel 's last van. Opnieuw downloaden helpt meestal.
     
  11. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Het is de Magic Mouse geworden, moet zeggen dat het wel wennen is.
    Maar klopt het dat de bovenkant van de muis een beetje los zit? En dat programma wat je erbij moest hebben voor extra instellingen heet MagicPrefs toch?
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    MagicPrefs is één van de programma's die je moet hebben om 'm helemaal naar wens te finetunen.
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Hier niet !!
     
  14. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Mm oke! Ik kan hem zijwaarts van links naar rechts bewegen... Misschien dus toch maar even terug gaan naar de winkel. Heb hem bij de Nijmeegse Dynabite gekocht, ben nu echter alweer in Amsterdam.
    Neem aan dat het geen probleem hoeft te zijn als ik gewoon de bon mee neem toch?

    Het is toch wel even wennen trouwens, heb de sweep bewegingen nog niet helemaal onder controle en moet soms 3 x swepen voordat ik krijg wat ik wil :cool:

    Wilt iemand misschien een screenshot nemen van zijn MagicPrefs, dan kan ik een beetje een idee krijgen van wat fijne instellingen zijn. Ook al zijn deze vaak persoonlijk..
    Heb zelf nu" 2 vingers omhoog = Bureublad weergeven en middelste knop = expose (F:cool:
     
  15. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    2 vingers omhoog ? je kan toch ook bureaublad weergeven laten doen door een active corner in te stellen ? en expose heb je ook een knop voor op je toetsenbord.
     
  16. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Active corner? En weet het van die toets op het toetsenbord, dat is F3 inderdaad. Gebruik het super veel en zit niet altijd met een hand op het toetsenbord.. Dus dacht het lijkt me wel handig om er ook 1 op de muis te zetten
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Als de bovenkant niet goed vast zit zal het swippen ook niet lekker gaan.

    Zit nu weer met een ander probleem.
    Heb sinds 2 weken weer last van een terugkomende Eczeem en door de verschillende zalfjes zijn mijn vingers nu zo vet dan mijn Magic heel slecht reageert :mad:
     
  18. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Iets van ontvetter geprobeerd?
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb hier een hele goede ontvetter alleen lost deze ook de vetlaag onder de huid op 8)
    Net even de handgel (Mexicaanse griep) erbij gepakt en het scrollen gaat nu een stuk beter.

    Is het mogelijk om het shared videogeheugen (64MB) van de Mac mini handmatig te kunnen verhogen ??
     
  20. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Zo heb ik het en het werkt heerlijk!

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Zoals je ziet heb ik niets ingesteld dat je met 2 vingers moet doen. Ik vind het namelijk gruwelijk irritant om mijn vinger op te moeten tillen als ik iets met 1 vinger wil doen. Daarom heb ik ook het rechts-klikken met 3 vingers.

    Edit:

    Mooi, die zwarte randen! :emo:
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina