Arcade Action

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Croman, 20 mrt 2003.

1. Croman

Croman Burning out...

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie kennen hem vast wel, de superdeluxe Arcade Action van Tellsell. Het is natuurlijk een geinig ding voor beginnende gamers ofzow, maar het stelt natuurlijk vrij weinig voor.

;) Wat vinden jullie er van. ( geen SMS poll, geen € 2,10 per bericht) ;)

2. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    neej, ik ken 'm nietm klote tellsell.. mizkien plaatje van fzow?

3. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah best een geinig ding.
    Redelijke prijs voor (60 euro d8 ik) voor de AA, 2 'consoles' zoals hun het noemen (wat eigelijk controllers zijn) en 80 spelletjes he?
    Maar ja wel echt triest dat ze zulke oude dingen verkopen, maar wel leuk als je ipv een Xbox spel ff iets anders wilt:)

4. Croman

Croman Burning out...

Leuk Bevonden:
    0
    ( Engels accent aan ) Je krijgt 1 Arcade Action console, 2 controllers, en de superieure lightgun voor de spectaculaire prijs die bij de vlag van uw land staat. € 59,95 maar nu komt het pas, de 2e krijg je voor € 39,95. Is het niet geweldig Jim... ( Engels accent uit)

Voor die prijs krijg je er wel 54 spellen bij...

Laatst bewerkt: 20 mrt 2003
  5. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    haha, thnx, die tellsell met diegoeiekope voice-over :)

6. Croman

Croman Burning out...

Leuk Bevonden:
    0
    A few minutes ago, I noticed a "Tell Sell" commercial for the Arcade Action, a game console with all kinds of old games, like Pacman, Arkanoid and more.
    This means people are getting interested in old, innocent games again. Their buying arguments were stuff like "It's innocent and won't give your children the usual nightmares" etc.

I guess it's good to see the scene we're in gets more popular. If it could only get that bit better known, it would be wonderful!

7. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel geinig maar voor dat geld koop ik toch liever een leuke xbox game :)

8. Tom Clancy

Tom Clancy Karpatenlonghond

Leuk Bevonden:
    1
    Of download binnen drie seconden de benodigde emulator en de spellen...

9. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ik vind het echt dom, en bijv op een gegeven moment spelen ze een rip-off Donkey Kong geloof ik, en dan dat schaap:

'hey, dit spel doet me denken aan dat spel met die 2 broertjes'

en dan de man:

'ja, mij ook, maar ik weet niet meer hoe het heet' ;)

10. Croman

Croman Burning out...

Leuk Bevonden:
    0
    Spelen ze 1 of ander raar spel, zegt dat stomme wijf, want dat is het, Goh dit doet me denken aan spel met een loodgieter in de hoofdrol. Ik geloof dat ze het hier over Hitman hebben ;) |:-

11. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Jaa,die wil ik hebben........echt!!
    Ff serieus.. wat een belachelijke infomercial,ze maken dat ding voor 5 euro douwen er wat spellen bij uit 1980 et voila 55 Euro winst.Wel slim natuurlijk maar ik snap niet dat iemand dat kreng wil kopen.:confused:

12. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    kun je een ding noemen van Telsell dat dat niet is, ze maken dingen voor 1 euro en verkopen ze voor 60 euro...
    zoals de Turbo Tiger!! 8)
    gewoon een kruimeldief met een paar extra features, maar superduur!

13. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Nou, allemaal leuk en aardig. Lekker afgeven op TellSell... Maar even serieus... Voor 60 euros krijg je een compleet masjientje met 2 controllers, pistool en een hele bende oergezellige arcade games.

Ik zoek me al lang mottig naar een paar good old leuke gezellige arcade games voor de Xbox, maar weet al dat ik dan wel effe 60 euros moet betalen voor alleen de games. Heb ik nog niet eens een pistool.

Ik zit er serieus over te denken om die TellSell machine te kopen. Kan ik lekker effe retro doen als ik daar zin in heb, en dan plug ik 'm boven op de slaapkamer in zodat de kleine er ook mee kan spelen (als pa MechAsault zit te spelen).

14. Tis gewoon een baggerapparaat volgens mij, de controllers zagen er ook verrot uit. Van die 80 spellen zullen er mischien 5 zijn die je langer als een minuut speelt.
    Je kan beter voor dat geld een Atari 2600 kopen met wat spellen. Denk dat je daar meer plezier van hebt.

15. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    -Hey Jack, what can you do more with this gameconsole which includes 80 games, two controllers and a lightgun?
    -Well Denise you can play with two guys at the same time. We have now an amazing offer if you buy one you can buy the second cheaper, maybe as a preasent.

And a picture as a bonus:

If you put €50- to my bank account you wouldn't get one

Laatst bewerkt: 1 jun 2003
  16. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  17. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het wel komisch.. voor 1 keer doen ze es een keer iets niet te duur weg.. of er echt een markt voor is? tja..

18. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Op zich vind ik dat er niets mis is met het ding, het zijn de mensen die het kopen die echt gek zijn:p

Persoonlijk koop ik voor dat geld echter liever een échte NES met de échte mario en de échte Donkey Kong, heeft ook meer klasse

19. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Tegenwoordig heeft bijna elk gezin wel een pc met min. pentium II.

Zelfs met een pentium 90 kun je betere spellen doen. Die dingen zijn zowat gratis. Kortom zonde van je geld!

20. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    "Voor dat geld?"

Zul je toch wel eerst wat rente moeten trekken (en een krantenwijkie nemen).

Deel Deze Pagina