Hoi, ik had eigenlijk eens een vraagje, waarom maken ze geen 'bekende' arcade games(behalve uno). Ik bedoel dus spelletjes die meestal met het gezin thuis worden gedaan, tetris en geometry wars is wel leuk, maar het zou toch veel leuker om tegen een paar anderen de Kolonisten van Catan, of simpele spelletjes als schaken, dammen enzo te doen. Mischien een tip voor game uitgevers, ik zou zo'n spelletje veel eerder kopen dan bijvoorbeeld Feeding Frenzy
Schaken zou er nog aan komen .... las ik in een interview op ign, gamespy of gamespot. Persoonlijk speel ik dat soort spellen liever in het echt als je toch met de familie/gezin bij elkaar bent Het leuke is echter als er niemand is, dat je via xb live zou kunnen doen met iemand anders.
jep, wij hebben UNO hier thuis ook maar ik kwam erachter dat wij helemaal andere regels gebruikte ..zodat je bijv. een pakkaart kan verlengen bijv: hij gooit er 2 op en jij ook nog dan moet de volgende er 4 pakken en zo kan je maar doorgaan totdat er iemand 16 kaarten ofzo moest pakken. verder vind ik ook dat er wat meer van dat soort arcade moet komen want van da galaga krijg ik ook spontaan een slappe..
Er is al een topic die geheel gericht is op de Xbox Arcade games, namelijk deze: Xbox Live Arcade Games. Gelieve daar ook verder te gaan. Deze thread gaat dus op slot.