[XOne] Arcade Glitch in Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door nl_underdogg_nl, 21 okt 2006.

1. heb jij of hebben je vrienden een arcade spel full gedownload dan kun je dat nu op al hun consoles zetten ;) gewoon je gamertag op de memory card zetten en dan per console inloggen en dowloaden :p omdat die al eens is betaald kun je hem dus de 2e 3e 4e enz... gewoon gratis downloaden ;) mazzel EN IK ZOU ZEGGEN TRY IT!!:thumbs:

dus wat heb je minimaal nodig :

-een xbox live profile met FULL GAMES GEDOWNLOAD
    -een memory card
    -een andere xbox DIE VOORZIEN IS VAN LIVE

en hoppa gewoon JE PROFILE LOADEN en dan DOWNLOAD AGAIN en hoppa :p

Laatst bewerkt door een moderator: 21 okt 2006
  2. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Opzich best cool, raar dat microsoft hier niet over heeft nagedacht. Die caps lock wordt toch best irritant :)

3. das shift LOL :p

4. Shizzel

Shizzel Guest

Jammer dat de enige persoon die ik ken met een Xbox 360 mijn neef, ook mijn buurjongen, is.

Hij heeft hem nog maar net, en heeft geen memorycard, en ook geen puntenkaart. Ik ook niet, dus voor mij heeft het helaas geen zin.
    Als het nou zonder memorycard te doen was, konden we wel samen zo'n puntenkaart kopen, maar die memorycard is ook weer 35 euro ofzo :mad:.

5. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat hebben ze expres zo gedaan... Als je Xbox 360 dan kapot gaat, of als je gewoon de Betaalde Content (dus ook Gamerpics e.d.) hebt verwijderd, kan je deze contents gratis opnieuw kan downloaden met dezelfde Gamertag.

Maar volgens mij kan je deze dan niet met een ander profiel gebruiken..

@Shizzel: Dan doe je Account Recovery\o/

Laatst bewerkt: 21 okt 2006
  6. Shizzel

Shizzel Guest

Huh, wat bedoel je?
    Ik kan wel gewoon met mijn account op Live hoor :9.

7. at HIERBOVEN nukeshell jawel het gaat het is mij al eens per ongeluk gebeurt toen ik bij een vriend inlogde met mijn gegevens :p toen kon die billiard full dowloaden omdat ik em die dag al had gedownload met punten :p

en ik zou zeggen probeer et snel want er zal wel een serial lock ofzo komen dat je idd alleen met jou XBOX SERIAL NUMBER kan downloaden ofzoeits ;) want dit is namelijk verlies lol

8. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    @Shizzel: Je kan op zijn Xbox 360 jouw Account "recoveren", je moet wat gegevens opgeven en dan kan je op zijn Xbox 360 ook gebruik maken van jouw Gamertag.

9. Adaptor

Adaptor Wipeout op de Xbox!

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de tip! Ga ik zeker proberen.. Best wel raar dat het kan eigenlijk.
    Volgens mij zijn andere dingen (zoals content voor Oblivion) wel gebonden aan je serienummer van je 360. Die arcade games zijn veel duurder en daarmee kan het wel.. :confused:

10. basovich

basovich Guest

kun je dan ook gamerpictures, themes, map packs enzo ook gratis doen?

11. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    BIJ MIJ WERKT HET NIET!

Als ik hem dus via mijn profiel op een xbox van een vriend zet, staat hij er bij hem ook wel op.....MAAR dan herkent de xbox dat die vriend van mij er niet voor betaald heeft, dus staat er bij hem dat het de trial game is........dus niet de full game.
    Dus volgens mij werkt het niet. Ik heb t hier btw over doom.

12. yousri

yousri Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij wiste ze wel dat dit kon ( microsoft ) :p

Maar ze hadden nooit op gerekend dat iemand zo slim was om et uitevinde.|:- Dat is et waarschijnlijk gewoon

13. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Denk dat het binnen kort "verholpen" wordt :) M$ is hier denk ik niet zo gelukkig mee.

14. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan moet die vriend toch de hele tijd ingelogd zijn op jouw account?
    zodra jij bij hem uitlogt en hij op zijn eigen acount inlogt kan hij de full games niet spelen. ( ookal heeft hij de full games op zn HD staan) Dus dan zou hij altijd ingelogd moeten zijn op jouw account maar dan kan jij thuis volgens mij niet meer inloggen. Oftewel dit werkt volgens mij niet.

Bij arcade games is het zelfs zo dat als je de trial dowload je de hele full game al download. Alleen je hebt de ''key'' niet om hem te unlocken tot de full game. Een account bevat dus eigenlijk alleen de toegangs 'keys'' tot de arcade games.

15. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, werkt inderdaad niet echt hoe hij het zegt. Je moet ingelogd blijven, anders werkt het niet (hier niet iig) Logisch ook eigenlijk...

16. Annoppie

Annoppie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat boeit het eigenlijk die arcade games zijn toch ruk...

17. ironx

ironx Jump in.

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik het begrepen heb:

Waneer je een game koopt van Xbox Live Arcade worden er 2 Licenties aangemaakt.
    Een Licentie voor de de Console (die dus wordt gedownload en op je console wordt opgeslagen), en de andere wordt aan je Xbox Live Profiel gekoppeld, en deze wordt opgeslagen op de Xbox Live Servers.

Voorbeeld:
    Console_A -> Gamer_1
    Console_B -> Gamer_2 & Gamer_3

Gamer_1 koopt de Volledige Versie van Spel_XYZ op Console_A.

Console_A heeft nu een Licentie voor Spel_XYZ, en iedereen op Console_A kan de Volledige Versie spelen van Spel_XYZ, dus ook Gamer_2 en Gamer_3...

Waneer Gamer_1 nu op Console_B gaat spelen kan hij nog steeds de Volledige Versie spelen, zolang hij met zijn Profiel is ingelogd op Xbox Live. Zijn Profiel heeft namelijk een Licentie.

Gamer_2 en Gamer_3 zouden ook gewoon de Volledige Versie op Console_B kunnen spelen, zolang Gamer_1 met zijn profiel is ingelogd op Xbox Live.

Zodra Gamer_1 uitlogd van Xbox Live kunnen Gamer_2 en Gamer_3 enkel nog de Trial Versie spelen, aangezien zij en Console_B geen Licentie hebben.

De enige manier waarop Console_B een Licentie kan krijgen is waneer een Profiel van Console_B (dus Gamer_2 of Gamer_3) het spel zouden kopen via Console_B.

Sommige Arcade Games zijn anders heerlijk om Online met vrienden te spelen... :D

18. yousri

yousri Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahahahaha er was iets raars gebeurd daarnet \o/ \o/ \o/ \o/ maar wel relaxd

ik zat gewoon te xboxen en zat gewoon op dashboard . en opeens viel de stroom van de hele huis uit (door water die op de tv viel ) maar de xbox bleef gewoon aan (gebeurd altijd bij mij blijvt hij nog 5 minuten aan ofzo) maar toen ik het aan deed kon ik eerst niet op marketplace gaan . maar half uur daarna probeerde ik het weer en er was iets ongelofelijks gebeurd O-) O-) ik kreeg opeens alles gratis .alle contents ik heb nu doom full game en vele bonus packs voor spellen ik heb nog wat andere arcade games gedownload (ook full game )Ik ben bang dat als ik het uit doe dat het nie meer lukt maar ik krijg er toch nie alles op hardeschijf is ook al bijna voll Duime:thumbs: :p:p

19. yousri

yousri Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer het maar nie na want anders gaat je hele xbox waarschijnlijk naar de kl0te

20. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    woot dat is pas een nice glitch 8)
    ik ga beneden ook maar ff water op de tv gooien xD

Deel Deze Pagina