arcade spelletjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door ITNL3, 9 jul 2005.

  1. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    Iedereen heeft nu de arcade disk ontvangen neem ik aan. Je kan demos spelen van alle spellen en als je ze leuk vind de hele versie kopen. Ik vind dit een erg goede zet van microsoft omdat ik deze soort games altijd leuk vind :) alleen ik vind wel dat de games VEEL te duur zijn. Ik koop er voorlopig geen totdat ze goedkoper worden... wat vinden jullie van deze disk?
     
  2. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    w8 nog op de postduif...maar als ik het zo hoor..veel TE duur.
    bejeweld bv kun je voor free op het net spelen,waarom dan euroos neertellen op live?
     
  3. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Vind het wel geinig om die dmeo's te spelen :p maar het hele spel ga ik niet kopen is me wat te duur.
     
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Hihi, k'kreeg net ook die disc op de mat ...

    Nog niet gecheked wat het precies is, dat ga ik zo wel ff doen :)
     
  5. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Best geinige games, zelf grafisch is het best leuk. (zelfs de prijs van sommige games valt reuze mee)
    Alleen jammer dat er b.v. geen tetris of iets dergelijks inzit

    Verder prima en leuk om al die demo's te doen
     
  6. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vind het ook best tof. Zie alleen geen reden om ze te downloaden. Ik zal ze alleen doen als ik me verveel en dan heb ik genoeg aan die demo's :cool:
     
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Pfff ... 12,95 voor 1 game ... Op internet kan je die dingen gratis spelen :{

    Echt weer iets voor Microsoft :{
     
  8. jojolo

    jojolo MX1000+MX3100=DeBest

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF over welke disc hebben jullie het?
    Ben ef een tijdje niet zo bezig geweest met XboX krijgt iedereen hem met een BOX?
     
  9. Gouranga

    Gouranga ( /_ )

    Berichten:
    279
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik snap ook niet waar jullie het over hebben, is het een bepaalde actie geweest ofzo? Kan ik nog steeds zo'n schijfje krijgen :eek:?
     
  10. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen disc ontvangen :confused:
     
  11. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik heb de disc ook gekregen vandaag. Maar die spellen zijn inderdaad VEEEEEEELLLL te duur. 18 euro voor zo'n arcadespelletje. Ik vind het ook best sneaky gedaan, je selecteert een spel met a maar je start een demo met x. Dus als je een beetje rost dan vraagt ie meteen of je wil kopen... Dan moet je nog wel bevestigen maar toch is dat een beetje |:- ...
     
  12. jojolo

    jojolo MX1000+MX3100=DeBest

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar nouw hebben wij nog steeds geen antwoord ;) ;) :p :p
    P.S.=in je sig staat king tuur ken je hem KwiL zijn handtekening _O_ _O_
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2005
  13. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan me nog vaag herinneren dat er ooit iets op xbw over stond maar weet niet meer wat precies. Je moest er wel iets voor doen geloof ik.
     
  14. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem iig gekregen, je moet er zoiezo Xbox Live voor hebben, anders krijgjem niet.
    ik heb het nog niet geprobeerd, maar vind het wel grappig om zo'n ding gratis toegestuurd te krijgen:)
     
  15. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik weet er ook niks over...
     
  16. jojolo

    jojolo MX1000+MX3100=DeBest

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouw ik Heb LIVE dus da komt dan wel goed en onze post is nogal sloom dus kan nog wel ef duren _O_
    en kheb ook de nieuwe stroom kabel opgestuurd gekregen dus al mijn info hebben ze *)
     
  17. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm khoor nu van mensen dat als je in je profiel van live hebt aangevinkt dat je informatie wilt ontvangen enzo dat je die demo krijgt. Alleen is die demo blijkbaar niks waard omdat je ze 1 keer kan spelen en dan moet je ze te kopen voor een te hoog bedrag.
     
  18. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Da's niet waar, op de meeste games zit een tijdslimiet, of er zijn maar 4 levels beschikbaar, je kunt de demo's wel degelijk meer dan 1x spelen:)
     
  19. jojolo

    jojolo MX1000+MX3100=DeBest

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Bommen
    Het is gratis dus een keer een beetje fun is nog helemaal niet zo gek,en zoals ik al zij het is gratis dus da bomt dan toch niet.
    En als je klaar bent haal je de DVD gewoon leeg en zet je er iets anders op
     
  20. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Zitten deze games nou standaard op de xbox 360, of moet je ze daar ook kopen. K heb de disk ook en het zijn wel grappige spelletjes, maar om daar nou 18 euries voor neer te leggen. Ik zou er misschien nog geen 1 euro voor over hebben (per game), want zoals al eerder gezegd, op de pc zijn ze gratis te spelen.
     

Deel Deze Pagina