Archos Gmini 400 - Harde schijf kapot?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door maXiman, 6 feb 2007.

1. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

Sinds kort doet mijn harde schijf van mijn Archos Gmini 400 het niet meer. Het enige wat ik kan doen is formatten, maar hij zegt dat het ook via de pc kan. De pc vindt hem echter niet meer. Ben ik ook besturingssoftware e.d. kwijt als ik format? Of is het dan nog wel te repareren allemaal?

Mvg

2. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    als je gaat formatteren via het apparaat zelf denk ik niet dat je je besturings software kwijt bent.
    Via de PC lijkt me een stukje riskanter.

Weet niet zeker, maar zit er ergens op dat ding geen reset knop? of staat er in de gebruiksaanwijzing geen knoppen combi die je moet indrukken voor een harde reset?

Heeft de meest vage problemen opgelost bij ons op het werk.

3. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De pc herkent hem niet en formatteren via het apparaat doet hij niet. Is hij nu dood :'-(

4. SneakySpidy

SneakySpidy Supra

Leuk Bevonden:
    0

Maar misschien kan je er mee terug gaan naar de winkel??

5. winnieandbuzz

winnieandbuzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de hele schijf formatteert ben je ALLES kwijt, incl. je besturingssysteem. Als je een partitie formatteert waar je besturingssysteem NIET opstaat ben je je besturingssyteem niet kwijt.

6. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ik heb hem even opengeschroefd en er is zo een nieuwe HD in te zetten. Die kost echter 80 euro ex. en dan kan ik beter wat nieuws kopen. Pff.

Deel Deze Pagina