Ik heb de Gmini400 al enkele weken, en ben er helemaal weg van! Het is super gaaf om dvd's om te zetten op je gmin400 en in volle teugen te genieten van haarscherp beeld en erg goed geluid op deze speler. Mp3 weergave is voortreffelijk. Je kunt erop gamen, en al je digitale foto's rechtstreeks op bekijken *) Je moet bij aanschaf echt een setje oordopjes kopen want de standaard bijgeleverde zijn meer dan verschrikkelijk! maar ja dat is dan ook het enige nadeel dat ik kan noemen! Het geluid is gewoon erg goed, en je met de Equalizer kan je treble/bass allemaal regelen.
Het scrolled allemaal lekker weg, heel gebruiksvriendelijk en bij mp3 kun je ID3 tags doen. Dus ook op je schermpje een afbeelding van het hoesje van je cd
Praktijk met de batterij is als volgt: MP3 weergave en wat scrollen kan ongeveer 10-12 uur (met nieuwste firmware) en 5-6 uur video !
Ik heb ook de afstandsbediening erbij gekocht, hiermee kun je heel veel stroom besparen, en werkt gewoon ontzettend lekker. Tevens kun je er radio op beluisteren en ook opnemen! Wil je een nummer opnemen maar dat is al aan de gang? Met de GMini400 heeft hij 30secs voordat jij op REC drukt al opgenomen (buffer). Dit zijn gewoon ontzettend leuke features. Oh ja.. er zit ook nog een mic in de remote ingebouwd die zijn werk ook goed doet !
Nog 1 nadeeltje.. je krijgt er geen hoesje bij en dat is jammer. Er zijn hoesjes in de maak maar die gaan net als bij de i-pod zo'n 20-30 euro kosten. Mij te duur en daarom maakt mijn oma er 1 voor mij
De Gmini400 is heel moeilijk te krijgen wegen een zeer grote aanvraag. Archos had dit nooit verwacht. De Ipod heeft hier een zeer grote concurrent aan!
Nou als er vragen zijn kom maar op ... oohh ja voordat ik het vergeet wat piccies voor jullie _0/
Shrek 2 op de gmini400 en speeld af via mijn tv... scherp he
De remote van Archos...
SPECS TIME !
Capacity: 20GB 1.8" Hard Disk - Store up to 300 hours of music, 200,000 photos or 80 hours of MPEG-4 videos*.
Interfaces: USB 2.0 high-speed, compatible USB 1.1, PC & Mac . Built-in CompactFlash™ Type I slot to accept CompactFlash™ memory cards or optional 4-in-1 CF adapter.
Music playback: Stereo MP3 decoding @ 30-320 kb/s CBR & VBR, WMA (Including copy protected files with Microsoft PD DRM), WAV (PCM & ADPCM).
Music recording: Stereo sound in WAV (PCM & ADPCM) format.
Game engine: Mophun game engine - Playback on TV.
Photo viewer: JPEG (except progressives) or BMP - Download JPEG images through CompactFlash slot.
Video playback: MPEG-4 SP with MP3 or ADPCM stereo sound, up to 640x400 @ 30 f/s, AVI file format. Reads XviD and DivX®** 4.0 & 5.0. Play Music Video in MPEG-4.
Display: 2.2" LCD 220x176 pixels, 262 000 colours and TV output.
AV connections: Stereo analog Line In (via adapter included). Composite Video/ Earphone / Analog Line Out jack, SCART for European version. Built-in microphone.
Battery life: Up to 10 hours for music or 5 hours for video on built-in LCD.
Scalability: Download firmware updates from www.archos.com
Power source: Internal: Rechargeable Li-Ion Batteries. External: AC charger/adaptor.
Dimensions: Approx. 10.6 x 6 x 1.7 cm (4.2" x 2.4" x 0.7").
Weight: 160 g (5.64 oz).
Laatst bewerkt: 12 nov 2004