Archos Gmini 500

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door jackson, 21 aug 2006.

1. jackson

jackson Zil = Ownage!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Heey , de archos mini 500 is een beter versie dan de 400 serie,

het heeft een groter scherm, een grotere opslag, en het oogt gwoon veel mooier en beter dan de 400serie, nouw brand los met ervaringen, of je hem nog wel kopen of waarom nou net niet,

groetjes

2. Flapperbol

Flapperbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn ma heeft dat ding:p
    Je kan er wel aardig wat mee, maar ik vind dat hij aardig veel/lang moet laden (in vergelijking met wat ik van Ipods gezien heb).

199 heeft m'n ma er btw voor betaald

3. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn broer heeft er eentje. Vind het beeldscherm erg mooi en het gebruik is goed. Alleen heeft hij hem aangeschaft om zijn digitale camera erop aan te sluiten en dan in een keer zijn camera leeg te halen en op dat ding te zetten. Dit werkt niet. Weet misschien iemand hoe het wel moet? Het gaat om een canon eos 300d camera

4. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een beetje raar om te zeggen dat dit de betere versie is van de Gmini 400: Het namelijk gewoon een ander product van hetzelfde merk. De opvolger van de Gmini 400 is de Gmini 402;) Thuis hebben wij de 400 en 500, maar ik zou mijn 400 echt niet ruilen voor de grotere 500! Voor dagelijks gebruik is de 500 namelijk niet geschikt als mp3 speler. Films kijken is natuurlijk wel ideaal. Bovendien zit de zevenpunts-toets bij de 500 niet echt vast. Ook bij de 400 kan hij wel iets vaster, maar toch is de vergelijkbare toets van deze speler wel iets robuuster. Ik vind dat best geconcludeerd mag worden dat dit twee totaal andere spelers voor twee totaal andere doelgroepen zijn. Te weten de groep die behoefte heeft een leuke portable videospeler (500), en de groep die op zoek is naar een sterke mp3-speler met veel ruimte en extra functies (400). Bovendien kan de 400 imho gezien worden als een (zeer goede) concurrent voor de Apple iPod, de 500 heeft als het ware weinig te maken met de iPods.

Mijn mening dan :)

/

Zoals ik al zei, dit ding moet je niet vergelijken met iPods.

Laatst bewerkt: 21 aug 2006
  5. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op een iPod kan je toch ook films kijken?

6. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt, maar bij bij iPods is het filmgedeelte toevoeging, en deze Gmini moet het volgens mij vooral van zijn filmprestaties hebben :)

7. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ook zit er een behoorlijk verschil tussen de Ipod Video en de Archos 500. Om alleen maar 1 ding te noemen. De groote van het scherm. Daarbij is de Archos geavanceerder.

Als je een vergelijking met de Ipod wilt stellen kan je dat beter doen met de Archos 400 dan de 500.

8. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het zal wel aan mij liggen hoor ik mis vast iets maar euhm.. wat is het? wat doet het? en wat kan het?

9. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Specificaties van dit zogehete portable media center:

Speel al uw multimedia bestanden af op het 4" breedbeeld scherm of op een extern scherm met een kwaliteit die voor DVD kwaliteit niet onder doet.

Volledige specificaties:
    Opslagmedium : harddisk
    Opslagcapaciteit : 40/80 GB
    PC-aansluiting : USB 2.0
    Afstandsbediening : nee
    Bestandsformaten : MP3, WMA, JPG, BMP, WAV,
    MPEG-4, AVI, WMV9
    Fotoviewer : ja
    Camera : nee
    Batterij-indicator : ja
    Microfoonaansluiting : ja
    LCD-scherm : 4 inch, 480 x 272 pixels
    Gewicht : 320 gram
    Batterijtype : Lithium-ion
    Cradle : nee
    Afmetingen : 76 x 124 x 24 mm
    Videoviewer : ja

10. jackson

jackson Zil = Ownage!!!

Leuk Bevonden:
    0
    msschien moet je ze eerst op de pc zetten, en dan naderhand op de speler, dat lukt 100% zeker te weten wel;),, maar op een reactie van een andere gast hier, jah je ken het eigenlijk niet vergelijken met de archos gmini 400, want de gmin 400 is wel fijn in de grootte om mee te nemen, daarentegen is de 500 dat weer niet, die is fijn om in bed lekker een filmpje te kijken, en wa muziek in je bedje of in de auto te luisteren,, maar de 400, is ook wel weer fijn om op de fiets te gebruiken ofzo;)

en ken je zeg maar ook als je een dvd in je dvdspeler douwt, da je het scherm van de 500 gebruikt om te bekijken of kan dat niet?

Laatst bewerkt: 22 aug 2006

Deel Deze Pagina