Ik vind het een beetje raar om te zeggen dat dit de betere versie is van de Gmini 400: Het namelijk gewoon een ander product van hetzelfde merk. De opvolger van de Gmini 400 is de Gmini 402 Thuis hebben wij de 400 en 500, maar ik zou mijn 400 echt niet ruilen voor de grotere 500! Voor dagelijks gebruik is de 500 namelijk niet geschikt als mp3 speler. Films kijken is natuurlijk wel ideaal. Bovendien zit de zevenpunts-toets bij de 500 niet echt vast. Ook bij de 400 kan hij wel iets vaster, maar toch is de vergelijkbare toets van deze speler wel iets robuuster. Ik vind dat best geconcludeerd mag worden dat dit twee totaal andere spelers voor twee totaal andere doelgroepen zijn. Te weten de groep die behoefte heeft een leuke portable videospeler (500), en de groep die op zoek is naar een sterke mp3-speler met veel ruimte en extra functies (400). Bovendien kan de 400 imho gezien worden als een (zeer goede) concurrent voor de Apple iPod, de 500 heeft als het ware weinig te maken met de iPods.
Mijn mening dan
/
Zoals ik al zei, dit ding moet je niet vergelijken met iPods.
Laatst bewerkt: 21 aug 2006