[Area 51] Military Facility, Social Phenomenon and State of Mind

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door XBOXLIVE!, 13 okt 2003.

1. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Area 51, also known as Groom Lake, is a secret military facility about 90 miles north of Las Vegas. The number refers to a 6-by-10-mile block of land, at the center of which is a large air base the government will not discuss. The site was selected in the mid-1950s for testing of the U-2 spyplane, due to its remoteness, proximity to existing facilities and presence of a dry lake bed for landings. Groom Lake is America's traditional testing ground for "black budget" aircraft before they are publicly acknowledged. The facility and surrounding areas are also associated -- with varying levels of credibility -- with UFO and conspiracy stories. In 1989, Bob Lazar claimed on a Las Vegas television station that he had worked with alien spacecraft at Papoose Lake, south of Area 51. Since then, "Area 51" has become a popular symbol for the alleged U.S. Government UFO cover-up.

Zoals jullie hebben kunnen lezen is dit een erg geheimzinnig gebeuren; Ufo's, Spionage vliegtuigen, Geheimen projecten, Aliens... En de Amerikaanse regering wil er niks over kwijt. Waarom ontkennen ze alle geruchtte activiteiten, en waarom is het hele gebied afgezet?

Wat denken jullie over deze geheime millitaire basis ?

Laatst bewerkt door een moderator: 13 okt 2003
  2. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    lol ik denk dat je wat minder x-files moet kijken

3. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ach, Area 51 heeft al die zooi over zichzelf afgeroepen door zo low profile, high security te zijn. Dit vooral om de U-2, Stealth en andere spionage/nucleaire dingen te onderzoeken. Door 't zo potdicht te houden is 't logisch dat mensen gaan speculeren....

4. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    area 51 bestaat gewoon... Geheime projecten true, Ufo's en Aliens geloof ik niet in dus dat is bullshit.

area 51 is een beetje overhyped als je het mij vraagt. Maar ja, als je iets geheim doet gaan standaard allemaal mensen denken dat het niet door de beugel kan of werkelijk wereldschokkend is. Het kan natuurlijk ook gewoon geheim zijn omdat Amerika's vijhanden niet mogen weten welke stealth bomber er nu weer aan zit te komen :{

edit: saaur zegt het ook al...

5. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Wat voor 'n geheimen projecten....?

Ik had wel ergens gelezen dat ze allemaal experimenten met vliegende schotels hadden uitgevoerd:+

6. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geheime Projecten:

U-2
    B51
    F117A (geloof ik)
    Nucleaire tests (Control centrum zit daar ook in de buurt)
    Nucleaire tests op mensen :|

ik zou ff moeten zoeken, maar ik ga liever bij m'n vriendin zitten dan jou weer wat onzin uit te leggen ;)

7. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

O-)

8. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat dat wat er in x-files voorkomt niet helemaal is wat er in het echt gebeurd. Ik denk namelijk dat het voor een normaal mens (lees: niet medewerkers van Area 51) niet voor te stellen is wat er daar gebeurd.

Ik heb foto's en reportages gezien en dat is niet fraai (tenminste het is op zijn minst bizar te noemen.)

Alle info hieronder komt uit mijn lange termijn geheugen dus er kan het e.e.a. niet helemaal kloppen:
    - de medewerkers van Area 51 zitten voor een groot deel intern in het complex en komen daar dus nooit uit... Voor de paar gelukkigen is er een soort van grens waar ze niet overheen mogen. Vrouw en kinderen moeten dus in dat gebied komen wonen als je ze wilt zien... Praten over je werk is natuurlijk strikt verboden.
    - de F117 is ontwikkeld en getest op area 51.
    - er zijn foto's waarop te zien is hoe er autopsie op een alien gepleegd wordt. Er wordt gezegd dat die foto's van Area 51 komen.
    - Na the Rosswell incident (hoop dat je het kent) zijn er medewerkers van Area 51 geweest en zijn de restanten naar Area 51 vervoerd. (daar komen waarschijnlijk de geautoptiseerde (ik denk dat je het zo schrijft) aliens vandaan...)

En dit is natuurlijk maar een deel van wat er in media en na onderzoek van ufologen bekend is geworden...

Conclusie; Ik denk dat het maar goed is dat we niet alles weten
    The truth is out there, but I don't wanna know... 8)

9. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Zie mijn vorige post de F117 komt idd daar vandaan en die testen op mensen kloppen volgens mij ook...

Thx discovery... ;)

10. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Autopsie op een alien? Mhh, zoiets had ik ook gehoord.....

11. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Onder images zoeken naar "Roswell Incident" en je krijgt genoeg foto's te zien, maar of ze allemaal echt zijn? Sterker nog, of er eentje echt is? :)

12. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb die foto in een tijdschrift staan maar ik kan niet scannen... zal ff zoeken op I-net... en ik heb al gevonden... ik geloof dat dit een cloe up is van de foto die ikke heb

Net vergeten maar bij deze: http://www.area51zone.com daar staat heeel veel info en mooie foto's

13. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Wat is dit? Een getransformeerd mens ?

14. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Voor de mensen die de F117 niet kennen
    Toch iets machtig he :9

U2
    Toch iets heel groot

Laatst bewerkt: 13 okt 2003
  15. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    @xboxlive: Ik ken weinig mensen met zulke dikke en donkere ogen...

Deze foto's zijn ook wel mooi:
    een B2 met zoals altijd twee F117's en

16. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    B52 ook heel groot en gevaarlijk...

17. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    B52 bedoel je?

Laatst bewerkt: 13 okt 2003
  18. Huubchen

Huubchen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou zeggen, trek er op uit en ga die geheime basis zoeken...

19. LeoGeo

LeoGeo Commodore

Leuk Bevonden:
    1
    Jaaaaaaaaaaaaaaa, het XBW Covert Ops-squad dat Ghost Recon style een beetje door de desert gaat sneaken en vervolgens a la Sam Fisher in CIA langs iedereen sneaken zonder ze te killen...

20. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Lol alien autopsies..

Al die onzin over area 51.. Het is gewoon de bekendste basis van Amerika, dus stel dat er aliens waren (waarop ze autopsie plegen;/) dan zouden die zeker niet daar bewaard worden.. Het is al veel te bekend;/..
    Het is gewoon een basis voor geheime projecten, zoals idd die vliegtuigen die hier al gepost zijn.. er zal vast ook wel een nucleair programma zijn, maar alle buitengewone dingen kan je achterwege laten.. Dat de amerikanen er niks over loslaten is natuurlijk omdat het helemaal geen nut heeft.. Ze kunnen moeilijk zeggen van : ja, we hebben er aliens rondlopen.. ;/
    Dat ze het niet ontkennen, is gewoon het feit dat er tog een stukje economie om heen draait.. en als je het aan mij vraagt ontkennen ze het juist als er enigzins aliens waren.. ^^

Deel Deze Pagina