Arena quests

Discussie in 'Algemeen' gestart door Heilproeme, 28 mrt 2006.

1. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ook maar een voor de Arena als ik toch bezig ben:9

Ik ben nog niet begonnen aan de Arena.
    Ik vroeg me af wanneer je hier het beste aan kunt beginnen.

Welk level moet je personage hebben? Ik zit nu op level 4..

2. holyboy

holyboy The one from above

Leuk Bevonden:
    0
    ik ken mensen die bijna uit de sewer gelijk de arena questline hebben uitgespeeld. Dus ik denk dat het er meer aan ligt hjoe je speelt, dan wanneer je speelt. Ikben zelf nog niet ver, omdat ik eerst nog verder wilde ontdekken en andere dingen wilde doen en het leek mij makkelijker de arena te spelen als mijn poppetje sterker is.

3. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij passen ze de sterkte van je tegenstanders ook aan aan jou level, dus het maakt niet echt uit wanneer je met die quest begint...

4. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij passen ze de sterkte van je tegenstanders ook aan aan jou level, dus het maakt niet echt uit wanneer je met die quest begint...

5. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de default difficulty van het spel met 1 tikje naar links zet, kan je heel makkelijk champion worden. En de hoeveelheid goud blijft hetzelfde, je hoeft alleen minder vaak te slaan om een vijand dood te maken, met als gevolg dat je iets minder blade skills op doet, maar je block skills kan je natuurlijk wel lekker op pompen dan, omdat de tegenstanders minder damage doen.

6. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ik denk dat ik op level 7 ofzo aan de Arena quests ben begonnen, ik was toen juist Wizard ofzo bij de mages guild en had dus juist de spreuk Wizard's Fury gekregen die toen echt wel deftige dmg deed.
    Ik ben niet aan de moeilijkheidsgraad geweest, wist tot vandaag niet eens dat dat op de xbox versie kon, in elk geval moet ik zeggen dat ik als custom class mage (destruction, alter, restoration, light armor,...) echt geen probleem had met de vijanden.
    2x heb ik matches moeten herspelen. De eerste, en de moeilijkste, tegenstander van die twee was een expert in Destrucion. Het probleem was dat mijn fire, run, eventueel heal, fire techniek niet werkte sinds die kerel naast een goede mage ook nog vreselijk snel was.

En de voorlaatste match was ook pittig. Ik probeerde eerst de mage en archer te doden sinds deze ranged dmg deden, maar dat bleek niet de goede methode sinds die melee fighter me soms knockout sloeg waardoor ze me alle 3 konden raken. Toen ik daarentegen eerst die fighter versloeg was de rest gemakkelijk. De mage had amper health, en met die archer heb ik even hide-and-seek gespeeld achter die pilaren tot ik terug voldoende mana had.

Nu ik hoor hier veel dat een echte warrior veel problemen heeft, dat zal zeker waar zijn, maar langs de andere kant; het is wel wat moeilijker, maar je kan toch nog alles trainen. Als je als warrior wat heal of shield spells spammt stijgt je restoration/alteration tot een behoorlijk level in geen tijd bijvoorbeeld.

7. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    ben op level 7 begonnen met een warrior en tis niet echt simpel (moeilijkheids graad twee tikjes naar rechts)

8. Gaudio

Gaudio Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vang je ongeveer totaal als je Arena uitspeeld?

Ik heb de schatkist van die kabouter die voor de arena al leeg geroofd....500 gold....Kwestie van onzichtbaar worden (Shadow), snel de sloten kraken (zie lockpick thread HOE) en wegwezen

9. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je verdient een aardige duit, ik denk in totaal iets van 3000 goudstukken en dan iedere week nog 1050 ongeveer, als je door blijft vechten.

10. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    lol.... ik heb totaal van het begin t/m grandmaster rond e 6000 a 7000 k gekregen en nu elke match 870 k.

11. b.mo

b.mo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey mensen ik ben een nord met als sterrenbeeld warrior, dus ik ben een melee vechter. Ik heb aardig wat mensen met gemakt verslagen ( behalve een een of andere sick vrouwtjes orc met een gortige warhamer) maar ik ben nu bij drie gevangenen. ze zijn niet echt sterk ofzo maar ze zijn best snel en ze zijn met zijn drieen. iemand een goede tactiek daarvoor? mijn moeilijkheidsgraad staat op default.

12. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    maakt niet uit kwa level maar wel kwa gear denk ik. dus ik ben eerst gear aant collecten want het was voor mn thief/ assasin char die hard moeilijk om de eerste tegenstander alleen al te killen :confused:

13. b.mo

b.mo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn tactiek voor enkele tegenstanders...schild en blunt one hand weapon equipen. dan wachten tot ze slaan op je schild en dan meteen terugslaan (1 keer) doe dit net zolang tot ze dood zijn. als ze met warhammers komen moet je als ze een harde slag doen snel achteruit stappen want die doen mad damage, ook door je schild heen.

14. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    quests van de arena zijn niet zo bijzonder, ik heb hem al uitgespeeld en de makkelijkste tegenstander was tog de grey prince, ik denk alleen niet dat ie zo makkelijk is als je zijn weusts niet hebt gedaan ;)

15. NavSjurda

NavSjurda Skillist pur sang

Leuk Bevonden:
    0
    Die heb ik net uitgespeeld. Je moet gewoon een rondje rennen en dan ineens de 'gang' in dan komt er vaak maar 1 met je mee en de anderen blijven buiten staan. En ze zijn echt superslecht als ze niet met zn 3en zijn.

16. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Health Potion kan ook wel helpen. (Ff onder je D-Pad zetten)

17. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd. Die vent heeft z'n zwaard niet eens gebruikt bij mij. Toen ff gesaved, nog een keer geprobeerd: exact het zelfde. Je rent naar hem toe, slaan slaan slaan en hij valt neer.

18. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het net uitgesppeld ben grand champion wel leuk en zo maar dat armor wat je krijgt is but ugly .

en wat ik in vredesnaam aan die scheit fan heb die achter me aan huppelt

19. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ben dus level 5 Norht barbarian, maar mijn blunt wapen is zo sterk, na 2 slagen is iedereen neer, behalve een orc die ook een blund wapen had, een massive axe, maar die was ook snel doodt, echt een barbarien norht = SUPERB! (het is gewoon kicken om daar met je lichte armor als barbarien te staan tegen mensen met armor heavy en die dan in 2 slagen knokky te slaan echt geweldig)

Laatst bewerkt: 29 mrt 2006
  20. LordTeddybeer

LordTeddybeer Happy Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    LoL, in het laaste gevecht voor champion met de archer, mage en warrior. Kilde dat zwijn Porkchop ofzo eerst de archer en Mage en daarna hielp die mij nog met de warrior. _O_ Hoefde zelf niks te doen :p

Deel Deze Pagina