Arie en Bastiaan

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door martines, 5 sep 2003.

1. martines

martines Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik dit nummer op kazaa had gevonden stond het onder de naam Ome Henk. Ik heb alle cds van Ome Henk maar op geen enkele staat Arie en Bastiaan! Daarom wil ik nu weten: Is het nummer nou van Ome Henk of niet?

Edit: Ik zelf denk dat het nummer van Ome Henk is, de namen Arie en Bastiaan kwamen al voor in de verhaaltjes 'Op zolder bij meneer van hooydonk' en 'Het clownseminar'. Maar aan de andere kant toch weer niet, want toen ik dat gedeelte met die pillen hoorde dacht ik al dat het nummer niet van Ome Henk was.

Laatst bewerkt: 5 sep 2003
  2. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
  3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Zullen we een schat gaan zoeken ofzo?
    - Nou liever niet Arie, ik heb nog 2 vrijkaarten voor de after after afterparty!

4. martines

martines Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Waarschijnlijk van die kerel die die Ome Henk plaatjes maakt.

6. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
  7. martines

martines Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou kunnen dat het nummer door de makers van Ome Henk is gemaakt.

In het nummer 'Pim Voortuin' kwamen Arie en Bastiaan voor. En het nummer 'Pim Voortuin' is gemaakt door de makers van Ome Henk. En de namen Arie en Bastiaan kwamen al in een paar verhaaltjes van Ome Henk voor...

8. Spaarpot

Spaarpot Surfdude

Leuk Bevonden:
    0
    lol.. wat een topic, ik heb zelf 1 cd van Ome Henk, die vind ik wel lachen, maar ik had laatst bij iemand ook wat naar Ome Henk geluisterd en volgens mij is dat liedje wel van henkie.

9. martines

martines Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aan dat gedeelte met die pillen kon ik ook al gelijk horen dat het niet van Ome Henk was. Ome Henk komt er zelf ook niet in voor...

Ik heb zelf alle CDs en het harseknarsers boek, het nummer Arie en Bastiaan staat op geen een van die CD's, kijk maar op www.omehenk.nl bij het CD register...

Laatst bewerkt: 5 sep 2003
  10. martines

martines Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    O ja, op de bedanklijst van de CD: Ome Henk Laat Zich Niet Kisten staat ook Arie en Bastiaan. Misschien dat het nummer toch van Ome Henk is...

11. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    maar wat vinden jullie nou het vetste nmmr van ome henk?
    zelf vind ik Arie en Bastiaan wel dik:cool:

12. martines

martines Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind De Willem Deeprie Blues het leukste nummer van Ome Henk, heb ik laatst nog gedaan op de playbackshow op de basisschool, iedereen lag in een deuk. Verder staan bij mij Tinus en Zure Regen bovenaan.

Deel Deze Pagina