Armed Assault 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Linkin Park, 8 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linkin Park

    Linkin Park Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    Armed Assault 2

    Developer(s): Bohemia Interactive Studio
    Release date(s): 2de kwartaal 2008
    Genre(s): First/Third-person shooter, RPG, Simulator
    Mode(s): Single/Multiplayer, Mission Editor
    Platform(s): PC, Xbox 360, PlayStation 3
    Orginele Website: http://www.arma2.com/news.html

    Tijdens de Leipzig Games Convention, waar ook ArmA,s "Concurrent" Operation Flashpoint 2 werd aangekondigd, werd ook deze titel bekendgemaakt.
    Degene die een beetje bekent zijn in het wereldje van OPF, zullen weten dat Bohemia Interactive de orginele Developers van de Operation Flahpoint reeks waren, met Codemasters als uitgever.
    Toen ze aan de Game OPF2 aan het werken waren, werden Codemasters en Bohemia Interactive gesplit, maar omdat de rechten de naam "Operation Flashpoint" bij Codemasters lag, gingen zijn aan de slag met een vervolg onder die naam. (Operation Flashpoint 2: Dragon Rising)

    Bohemia Interactive ging aan een vervolg van OPF werken maar onder een andere naam, dit resulteerde op de eerste ArmA, die alleen op pc verscheen in 2006.
    Tijdens de Games Convention is echter ook een 2de deel bekend gemaakt die toepasselijk de naam ArmA 2 draagt (voorheen bekent als Game 2), en net als OPF2 ook naar de grote consoles gaat komen.

    ArmA 2 speelt zich af in het jaar 2009, in een fictief russisch landschap genaamd Chernarus. BI heeft gezegd dat de game een RPG tintje gaat krijgen, waar gebeurtenissen in het spel je character zullen beinvloeden.
    Als voorbeeld noemen ze daarbij, onschuldige burgers aanvallen met gevolg dat je het vertrouwen van je medesoldaten verliest, maar belangerijke informatie over de vijand te weten komt.
    De maps zullen volgens BI een grote hebben van 650 vierkante km, en de game zal zich dan ook gaan richten op oorlog op grote schaal.

    Verder heeft BI bekent gemaakt zich te gaan richten op de volgende dingen:
    - Een Dynamische Campaign
    - Slimme AI, vooral in Close Combat
    - AI die mondig is geworden, en handgebaren gebruikt voor veel acties.
    - Realistische omgevingen, geluiden, dieren, en verwoesbare gebouwen
    - Geoptimaliseert voor Duall/Quad Core (voor de 360 dus de 3 cores)


    Voor meer info over boverstaande is het leuk even deze link te bekijken:
    http://www.bistudio.com/index.php?option=com_content&task=view&id=48&Itemid=68


    Een trailer van de game is er nog niet, wel onderstaande screenshots:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2007
  2. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    ziet er niet slecht uit
     
  3. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    wil niet lullig doen, maar deze bestond toch al?
    topic bedoel ik daar mee
     
  4. Linkin Park

    Linkin Park Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet dat ik weet, dan verwar je hem toch echt met het OPF2 topic.
    De games lijken erg veel op elkaar...
     
  5. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Linkin Park

    Linkin Park Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah I see, bedankt voor de heads up;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina