armour voor het paard

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dian, 26 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dian

Dian Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    er staat in de nieuwe xboxmagazine dat bathesa geld gaat vrage voor dat armour kledingstuk , oke prima , maare ik kan nog nix vinden op marketplace . ligt dat aan mij of moet het nog komen ????

ik hoor het wel .

2. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Spijtig genoeg zijn er nog geen content downloads voor Oblivion beschikbaar voor Europa. En ik denk ook dat er nog geen release bekend voor Europa, maar lang kan het normaal niet meer duren.

Wat dacht je dan van de Report toets i.p.v. Post reply..

Laatst bewerkt: 26 apr 2006
  3. BaRT BeST

BaRT BeST Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    zoveelste topic hierover..

4. Dian

Dian Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    nog een keer over een paard

oke , ik wil graag ergens anders posten , ( miss zoek ik niet lang genoeg ) maar kan allez niet erg goed vinden. in iedergeval bedankt.

1 heb ik nog een vraag eigenlijk . kan je 2 paarden hebben? want ik heb nu shadowmere gekregen van zo`n kereltje uit de darkbrotherhood guild. maar ik wil nu die eenhoorn halen is dat mogelijk want waar moet ik dat andere paard houden dan ?? ik wil heb niet weg laten lopen:'-( of veranderen in stukjes paard vlees. en dat vervolgen zo`n f*king orc hem opvreet!! :mad: :9

5. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Nee, het paard waar je het laatst opzit of mee 'fasttravelt' behoud je telkens. Dit verhuist dus telkens mij naar de stables of naar de plekken waar je naar fasttravelt, het andere gaat normaal zijn eigen weg dan.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    gewoon een amerikaans account aanmaken toch?

7. Linky-biscuit

Linky-biscuit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het andere gaat terug naar de plaats waar je hem hebt gehaald.
    Ik had een black horse en later kreeg ik shadowmere. M'n black horse ging vanzelf weer in de stal waar ik hem gekocht had en ik kan er nog altijd mee rijden als ik dat wil. Als ik dan weer met m'n black horse rij, dan zal shadowmere weer naar het fort gaan waar ik hem heb gekregen en daar op me wachten.
    Als ik me niet vergis ben ik nu in het bezit van 3 paarden... Ik dacht dat er eentje dood was (waarop ik die black horse kocht), maar die schijnt nog te leven.

8. Arthurius

Arthurius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister de beschikbare content gekocht op een engelse account. gewoon een nieuwe silver aangemaakt, met een fake adres, je moet alleen wel zorgen dat de postcode een engelse is (AA 11 1ST). werkt prima! de content wordt gewoon op m'n normale account geladen! vooral de wizzard tower is de moeite waard!

9. Sander Sander

Sander Sander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijg je dan eigenlijk Microsoft points op die account? Ik vind het een beetje zonde om die apart te gaan kopen...

10. Arthurius

Arthurius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 500 points gekocht op die nieuwe account, precies genoeg voor alle 3 de updates. Je moet alleen wel bij je CC een engels adres opgeven.

11. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.444
    Of je kunt natuurlijk ook gewoon wachten totdat ie hier uitkomt.... ;)

12. numericword

numericword Dutch Vengeance

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga wachten tot ze hier uitkomen. Maar ik word wel een beetje ongeduldig :mad:.

13. Arthurius

Arthurius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik werd ook een beetje ongeduldig, vooral omdat je nergens kan vinden wanneer het hier komt en waarom het zo lang duurt...
    dus iig voor de mensen zoals ik, die niet kunnen wachten, het werkt goed met een UK account...

14. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Menig persoon is je al voorgegaan Dian. Kijkt u hier maar eens: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=82767

In ieder geval, zo te zien is het probleem opgelost. Mocht je nog vragen hebben, moet je voortaan even de [search]zoekfunctie[/search] gebruiken. Daarmee krijg je veel resultaten. Deze gaat in ieder geval dicht, om het overzicht te bewaren.

~Closed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina