1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Army of Two

Discussie in 'Algemeen' gestart door Raven Shield, 17 aug 2006.

  1. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt er een demo?
     
  2. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    We shall se;) Hoop het wel!
     
  3. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is dat voor gespeculeer dan, heb je de game al getest oid?

    de algemene mening van de pers was toch dat het bagger was, iig tot voordat het werd uitgesteld.
     
  4. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook niet dat het een topper wordt, maar wel gewoon extreem lachen om te spelen. Eentje waar je veel plezier aan beleefd :)
     
  5. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Waarom zou ie dan zijn uitgesteld?:9
     
  6. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit nog zwaar te twijfelen om deze te kopen, een week later komt idd RB6V2, en deze MOET ik wel kopen.
    Had Rainbow niet uitgekomen had ik deze wel gehaald.

    Denk dat Army of Two beetje ondergesneeuwd raakt daardoor.

    Wel jammer.....
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    En laat dat nou precies zijn waarom men een game koopt! :thumbs:

    Aan punten hecht ik sowieso niet veel waarde. Ik heb de meest slechte games gespeeld, maar soms had ik van die nog meer plezier dan de 'goede' games.
    Dat was dan vooral het geval bij co-op/offline MP games; dat is gewoon altijd dikke fun. :D

    Iets slechts wordt met zijn tweeën (of meer) dus altijd leuk.
    Mooi voorbeeld is bv deze game @ Halo 3. In 1 level een gecombineerd aantal deaths van 209 (!). In plaats van gefrustreerd raken (wat ik in de SP zou doen) werd het gewoon nóg leuker. :9

    Alleen ondergesneeuwd raken door RBSV2 valt nog mee. In november was ie niet alleen uitgesteld om de game wat meer op te poetsen, maar ook omdat ie anders ondergesneeuwd zou raken door: Assassins Creed, Call of Duty 4, Mass Effect, Guitar Hero III en nog steeds ook Halo 3.

    Ao2 zou op dezelfde dag als AC uitkomen. Een week na CoD4, en een week voor GHIII en ME.

    Dus alleen Rainbow Six moet lukken :cool:

    //edit: Reviews:
    Gamer TV - 9/10
    GameReactor (sweden) - 8/10
    Pelit (finland) - 87/100
    http://forums.gametrailers.com/showthread.php?t=327795
    GameRevolver - 87/100

    9.5 PRESENTATION
    Beautifully illustrated story line and 3 easy ways to get into the game.

    8.5 GRAPHICS
    Stunning visuals. There is no questioning this game is gorgeous, but we have seen better.

    9.0 SOUND
    The audio is like....music to our ears? Yeah! That’s it!

    9.5 GAMEPLAY
    Smooth, fluid, perfect.

    6.0 REPLAY VALUE
    This is a one time through, but with the ability to play it online with anyone in the world, you can’t help but give it another go.

    9.5 FUN FACTOR
    Awesome, and highly addictive, finally a game that got CoD4 out of our system!

    8.7 Overall


    "Bottom line, EA has created a game that has captured our manhood, and hearts."
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2008
  8. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow! Goede reviews!

    Alleen maar beter :D

    Deze game gaan we plat spelen, dat is duidelijk!

    Weet iemand of er een Limited Edition verkrijgbaar is? Want ik wil 'm sowieso pre-orderen, maar als er een limited edition verkrijgbaar is, dan wil ik die wel. Maar ik heb net gegoogled, maar ik kan er niks over vinden.
     
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Er is via Gamestop of EBgames een limited pre-order te krijgen met 2 ingame extra guns
     
  10. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    komt toch vrijdag al uit? reviews zijn heel goed. Ben benieuwd of het online Call of duty 4 voorbij streeft.
     
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Hij komt donderdag al ( 6 maart)
     
  12. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    \o/ Goede reviews trekken je toch vaak over de streep! Hopelijk wordt EA beloond met goede verkopen van deze toch vrij unieke titel.
     
  13. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmja, thx for the info in ieder geval, maar och, die codes lekken vast wel uit :)
    Had gehoopt op een tin-can of misschien een extra boekje, maar helaas!
     
  14. siddler

    siddler Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je de co-op precies allemaal kan spelen? Kun je met: 2 personen op een xbox coop, 2 personen op twee xboxen (LAN), via Live.

    Lijkt me een erg tof spel, maar vraag me af of ik hem zelf ook moet halen aangezien een vriend van mij hem ook haalt.
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Quote:
    You can play co-op splitscreen (1 console), splitscreen vs online (1 console, against another team of 2 over the internet), online campaign (each person on their own console, connected over the internet) and online vs mode (each person on their own console vs another team of two over the internet).
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Lijkt me sterk. ik neem aan dat die codes maar 1 keer te gebruiken zijn.
     
  17. siddler

    siddler Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet ik hier ook LAN onder verstaan of niet?
     
  18. kaasbever

    kaasbever Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    nog nergens te koop..?
     
  19. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Wow blij om al die goede reviews. Had hem hoe dan ook wel gekocht want volgens mij wordt dit gewoon een leuke game. Denk dat het net zo word als met Crackdown. Heel veel mensen in me lijst zaten me te vervloeken van joh rot op met je crakdown waarom wacht je daar toch op en uiteindelijk speelde ze het allemaal omdat het gewoon leuk was omdat het anders was. Ik persoonlijk kan echt niet wachten om co-op aan de gang te gaan en iedereen lekker dood te schieten. Denk dat Ea ook wel veel aandacht eraan heeft gegeven omdat ze zich toch op deze game focuste (tis de eerste co-op game volgens hun)

    Heeft iemand trouwens een lijst met wat je allemaal met zijn tweeën kan doen? ik kom op

    back to back
    riotshield
    Vehicle driving
    Drag injured
    Dingen omduwen voor cover (is die er nog?)
    rappelling
    co-op sniping

    Is er nog meer dat jullie weten?

    En kan je trouwens van elk hoog gebouwtje rapellen? Vond de rappel momenten in Vegas zo cool altijd en in Splinter Cell nog cooler
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2008
  20. Remco

    Remco Guest

    ja
     

Deel Deze Pagina