1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Army of Two

Discussie in 'Algemeen' gestart door Raven Shield, 17 aug 2006.

  1. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    is er iemand die deze game nog wil co-op-pen? ik namelijk wel :) voeg me gerust toe.
     
  2. Commander J

    Commander J Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg de game binnenkort als het goed is binnen, dus dan ben ik van de partij!
     
  3. General Wong

    General Wong Vietnamese Tijger

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Exact. Ik heb de game van een vriend van me geleend en ik ben blij dat ik hem niet zelf heb gekocht. Als je dit vergelijkt met een GoW dan is het gewoon prutzooi. Best jammer, ik had er namelijk best wel wat van verwacht. De coverart en de art binnen de game zelf spreekt me wel erg aan. Grafisch gezien is het echter net voldoende, niets speciaals in ieder geval.
     
  4. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Dit ben ik zeker niet met jullie eens. Ik vond het een toffe game. Ook het schieten vond ik juist gaaf, (behalve vanuit de hovercrafts). Ik vond echt dat je merkte dat je ah schieten was en dat de tegenstander de kogels ook echt ontvingen. Bij bijvoorbeeld GoW komt er veel geweld uit de wapens maar de tegenstanders blijven net zo vrolijk staan totdat ze helemaal volgepompt zijn, dan droppen ze in een keer dood neer. Tevens is de moeilijkheidsgraad vele malen hoger wat het veel leuker maakt. GoW op insane is goed te doen, AoT op professional is bikkelen hoor! (Speel het wel met twee op de bank dus dat voegt natuurlijk ook veel toe, ook al doe ik dat ook met GoW).\o/
     
  5. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Idd man, heb me ook erg vermaakt met deze game, graphs waren nogal sucky maar de gameplay was erg goed imo. Als je veel Co-Opt is dit echt wel ff een aandradert
     
  6. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb die "veteran mappack" gedownload, waar kan ik nu de nieuwe missies (7+8 ) selecteren?
    Alvast bedankt.
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2009
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Poeh, dat is al lang geleden. :9 Was er niet ergens een 'Mission Select' optie?
     
  8. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, maar daar staan alleen de oude missies tussen.
     
  9. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Je moet wel eerst alle missies ervoor uitspelen, en je game restartten volgens mij.
     
  10. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Blijkbaar is co-op met de CPU zo slecht dat ik eens vraag hier wie de hele game met mij in co-op zou willen spelen? (in de nabije toekomst)
    En het liefst op hard of zo indien dat niet extreem overdreven moeilijk is.

    Heb de game nog niet dus als iemand hem voor 7,50 aan me wilt verkopen indien iemand hem zat is mag dat altijd. :+
     

Deel Deze Pagina