Ik zag pas de trailer die staat op MarketPlace van deze game. En ik moet zeggen dat ik het er warm van kreeg. De onderstaande screens spreken voorzich. Co-Op Live spelen word natuurlijk DE meest gespeelde functie. wn:
dit lijkt mij ook wel 60 euro waard hopelijk komt er ook een demo van maar er is al een thread hiervan als ik me niet vergis
De trailer op Marketplace ziet er zeker interessant uit...!! Co-op wordt natuurlijk de must...! Hoop inderdaad ook dat er een demo van komt... Dat back to back shooting zag er wel vet uit en ook dat schieten tijdens dat 'draggen'... Even afwachten dus
Vraag me trouwens af hoe ze dat willen doen als je echt single player speelt... Lijkt me lastig om 2 personages tegelijk te besturen... Desalniettemin lijkt het me een vet spel .
nee de 2e persoon wordt door een CPU gespeeld dus die is veel 'dommer' en daarom moet je het gewoon coop spelen
Army of two gaat er zeker erg goed uit zien. En er valt ook veel over te praten alleen zal dat wel moeten gebeuren in de oude Army of Two thread