1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin’s Creed: Brotherhood

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313


    [​IMG]

    [​IMG]
    ~~
    Platforms
    Xbox 360, PS3, PC
    ~
    Uitgever
    Ubisoft Entertainment
    ~
    Developer
    Ubisoft Entertainment
    ~
    Genre
    Free-roam actiespel
    ~
    Release datum
    19 november 2010

    [gb]Informatie:[/gb]

    ^top

    [gb]Screenshots:[/gb]

    [gb]Singleplayer[/gb]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [gb]Multiplayer[/gb]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [gb]Artwork[/gb]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    ^top

    [gb]Trailers:[/gb]







    [gb]Videodagboeken[/gb]








    ^top

    [gb]Achievements:[/gb]

    [​IMG]

    ^top

    [gb]Boxart:[/gb]

    [​IMG]

    ^top

    [gb]Officiële website:[/gb]
    http://assassinscreed.uk.ubi.com/abstergoindustries/#/weapons

    www.assassinscreedbrotherhood.com

    ^top

    [gb]Opmerkingen:[/gb]
    Zo lang de game maar weer een lekker lange speelduur heeft ben ik happy. \o/

    Aangezien ik toch een beetje huiverig ben om wat ze gaan doen met ACIII (aub geen guns!) ben ik dus ook blij dat we nog even in Italië mogen blijven. Verder met Ezio.

    Minpunt is voor mij de MP. Je kan wel zeggen dat ik niet verplicht ben om het te spelen, maar toch stoor ik me er vreselijk aan. Niet iedere game heeft MP nodig (wanneer snappen bedrijven dat nou). AC heeft geen MP nodig. :mad:

    Ipv dat het iets toevoegt aan de game haalt het voor mij iets van de sfeer weg. :{

    Is er trouwens een slimmerik die deze sequence kan oplossen? ;)
    [​IMG]
    http://assassinscreed.uk.ubi.com/abstergoindustries/#/weapons

    Niet cheaten door het te googlen.

    ^top

     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2010
  2. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Oplossing:
    Tempel linksonderin ; Omega rechtsonderin ; rondje met ster boven tempel ; driehoek met oog naast rondje met ster ; drie driehoeken rechtsboven ; drie rondjes, rechtsbovenin. Gewoon de tekens die bij de wapens staan:) De plaats van die dingen verandert wel elke keer:p

    Meer AC! :D
     
  3. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat die sequence eens renaissancistisch boodschappen lijstje is. Het bonnetje zit er nog tussen.
    Ziet er vet uit verder. Ik vond het al karig dat we niet in Rome mochten spelen in de vorige dus dat is wel vet, eigen guild leiden lijkt me ook wel een leuk aspect.

    Zoals met elke AC - Must buy voor mij
     
  4. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja.. Ja.. Wat moeten we hier nu weer van zeggen. Ik heb het gevoel alsof ze het een beetje aan het uitmelken zijn. Alhoewel ik wel moet zeggen dat de berichten lovend zijn begin ik release na release van een serie games wel een beetje zat te worden. Ook dat ze multiplayer erbij gaan doen snap ik niet goed, misschien werkt het uitstekend maar ik betwijfel het.
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Cijfer onder de streepjescode is 12212012, oftewel 12-21-2012, oftewel het einde van de Maya kalender. ;)

    Zat ook in de eerste AC:
    [​IMG]
     
  6. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    2208 volgens de huide telling haha ;) .
     
  7. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    De multiplayer stoort me niet zo. Lijkt me eerlijk gezegd wel vet als je met een paar vrienden kunt freeroamen door de stad. Kun je verstoppertje doen :D
     
  8. Domi Bored

    Domi Bored Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop zo dat deze me niet teleur gaat stellen, 2 is echt uber! Idd geen GUNS! MP wordt gewoon even afwachten! Ik bedoel het zou wel vet zijn als ik mijn matties kan sneaken met hidden blade! hahaha
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Vet! Ik hoop niet dat dit een korte game wordt.. als een soort expansion. Multiplayer moeten we even afwachten hoe dat zal worden, maar dit wordt zowiezo een must-buy. Ben een erg grote fan van de Assassin's Creed reeks.
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik snap het niet :eek:

    Assassins Creed Brotherhood? Op de 360? Met Multiplayer? Ik krijg gewoon meer het gevoel dat dit een uitbreiding is voor AC2. Hoop van niet natuurlijk ... lijkt me ook ERG vet om gewoon met meerdere in één stad de boel op stelten te gaan zetten.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
    [​IMG]

     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2010
  12. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben ze nu pas door bij Ubisoft dat mensen de kruisboog wilden?
     
  13. Sabet

    Sabet Hangmat

    Berichten:
    277
    Leuk Bevonden:
    0
    DAt wil ik juist niet. Ik vind throwing knifes al genoeg.

    Maar ik ben erg benieuwd naar AC Brotherhood en ook naar rest van het verhaal van Desmond
     
  14. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Laat maar komen, ACII was voor mij de verrassing van 2009. Had de eerste nooit gespeeld en ben nu een beetje bang om deze te spelen omdat deze naar het schijnt echt slechter is.

    ACII is zowat het eerste game/film/boek dat mij doet dromen om in die tijd te leven. Enkel Lost kan dat misschien nog, tussen de babes op een onbewoondO-)
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [GT]100170[/GT]
     
  16. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is, by far,l de kutste teaser die ik ooit heb gezien.....
     
  17. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    AC: Brotherhood onthult pre-order bonus

    In Assassin's Creed: Brotherhood stappen we weer in de schoenen van Ezio Auditore da Firenze. Het spel zal zich wederom in hetzelfde gebied afspelen, alleen nu enkel in Rome, waarvan we in deel twee al een glim mochten opvangen.

    Nieuw in Assassin's Creed: Brotherhood is de online multiplayer. Veel hierover weten we nog niet, maar dat je verschillende kostuums aan kan trekken lijkt een zekerheid te worden. Eén van deze kostuums is namelijk die van Harlequin, een man met een satirisch masker. Dit personage is namelijk verschenen op een gelekte kaart van de retailer GameStop. Je krijgt dit karakter namelijk cadeau als je bij hen een pre-order plaatst. Of deze actie ook naar Europa komt is nog onbekend. Hieronder in ieder geval de desbetreffende afbeelding.

    [​IMG]
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ben benieuwd of we echt wat nieuwe dingen zullen tegenkomen in deze game, of dat het meer een soort lange DLC is, en dan kun je het net zo goed AC 2,5 noemen. Ik zou het zelf jammer vinden als er niks nieuws qua gameplay in zit, want tegen het eind van ACII vond ik het ook wel best. Het begon herhaaldelijk te worden en die DLCs heb ik dus ook nooit aangeschaft, zag het nut er niet van.
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ubisoft’s just confirmed it will have a multiplayer beta of Assassin’s Creed: Brotherhood before its fall release.

    The news was just confirmed in the firm’s fiscal year financial call.

    No details on what the beta would contain were announced, nor how players would get access to it. But it says more details will drop at E3 in three-and-a-half weeks.
     
  20. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Beta na beta word onthuld. \o/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina