1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin’s Creed: Brotherhood

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Mwuah, er was er eentje wel tof,
    omdat je onder de grond moest
    maar bij de meeste van die towers spring ik vanaf het dak op de guards voor die gast en dan die gast of soms weleens direct. Niet echt heel spannend. :+
     
  2. stilwater2

    stilwater2 Saw player

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    23
    Het heeft even geduurt maar ik ben weer helemaal verslaaft aan assasins creed. Je kan later ook naar anderen landen toe zoals spanje maar is dat alleen in een missie ?
     
  3. TBY83

    TBY83 Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil die singleplayer oook spelen:D

    Ben echt zo'n fan van AC, heerlijke games.
    Alleen heb ik pas donderdag weer knaakjes, dus moet helaas nog ff wachten.!!
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Zo denk jij erover, maar ik niet. Ik vermaak me er prima mee. Je kunt de beleving minder vinden, maar dat is nog altijd jouw mening. Ik geniet zo echt wel meer dan als ik hem op hard ofzo zet. Ik frustreer me dan alleen maar meer en dat haalt mijn plezier in de game gewoon weg. Ik ben sowieso niet echt een uitdagende gamer hoor. Enige games die ik ooit op alle standen heb uitgespeeld zijn Mass Effect I en Ace Combat 4. Speel jij die tweede maar eens, hoop dat je het red op Ace mode. ;)

    Het is ook niet zo dat ik het nooit geprobeerd heb, vind het alleen een stukkie gezonder voor mezelf en dan me op een hard mode kapot k*****n om een game. Dat lijkt me ook niet echt netjes en verstandig he. ;)
     
  5. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Dat heb ik dus ook. Geen zin om me te kwellen door een game op hard te zetten waardoor het bij sommige spellen gewoon niet echt leuk meer spelen is. Ik game voor mn plezier en ontspanning, dan moet het wel een beetje leuk blijven.
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Betreft 2012:
    Daarnet alle 5 de artifacts gevonden. Ik kreeg niets, best lame. Alleen staat het nu in dat kamertje waar ook de animus en je teamleden staan, op een soort van kastje.

    Wat grappig is dat wanneer je rond rent je soms achter dieven aan moet (of mag) en die rennen dan over de daken heen. Soms zien die dak bewakers hen en schieten ze op de dieven. Ziet er echt droog uit wanneer een dief vrolijk verder rent terwijl er een pijl in z'n arm steekt, hehe. :D
    Al gaat hij wel na twee schoten dood, maar dan kun je hem alsnog pickpocketen om je geld en eventuele item te pakken.
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2010
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Dat was ook al in deel 2, hoor. :+
     
  8. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Klopt het dat 75% van je hud verdwijnt in multiplayer na een paar levels? Het enige wat ik nu nog heb is de kompas, maar alle andere dingen verdwenen als sneeuw voor de zon.
     
  9. wouterblack

    wouterblack Tilly Till i die

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vind de story ongeloofelijk vet maar veeeeeel te kort ik ben er nu al doorheen daar baal ik stevig van
    tis toch weer 55 euro he
    maja gelukkig zijn er genoeg zijmissies en is er multiplayer
    dus we kunnen nog ff door vergeleken met ac 2 waar je echt klaar bent na de story

    dit bevat storymateriaal

    echt een open einde he en het stopt ook veel te abrubt nadat je haar neersteekt krijg je de aftiteling met 2 vreemde stemmen die je in de animus stoppen waar slaat dat op??
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ben toch maar Brotherhood gaan spelen aangezien ik bang was dat AC ging vervelen zodra ik AC2 had uitgespeeld :p.

    Zojuist ook maar heel eventjes multiplayer geprobeerd, dat Wanted is best vet.
    Alleen ligt het aan mij of ligt het niveau nogal laag?
    Mijn eerste en enige potje:
    [​IMG]

    8)

    Gelijk level 5 :lol:
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik kan wel zien wie het meeste de klos is geweest. :+
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Haha ja ik had vrijwel steeds hetzelfde contract 8).
    Hij was zo'n kreupele vent, dus dat zie je erg makkelijk in de crowd.
    Aan het begin weet je niet precies wie wie is en vermoord je constant civilians en zit je er echt net naast, maar na een tijdje weet je wie wie is..
    Maar volgens mij had ik onwijs veel geluk dit potje aangezien ik steeds las dat mijn eigen achtervolger steeds burgers killde :lol:.

    Had echt 1 gruwelijke kill terwijl ik op een bankje zat :D. 11 Silent Kills totaal.


    De SP is btw toch wel erg tof! Alleen probeer in te stellen dat je in Ezio tijd alles in het Italiaans hoort, maar in 2012 alles Engels, maar dat kan geen eens 8). Echt kut is dat, ik wil niet dat Lucy opeens Italiaans gaat lullen...
     
  13. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Nee je wil de taal niet op Italiaans zetten. Heb dat in deel 2 gedaan, die Italiaanse voice-acting is echt heel slecht 8)
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Nee man ik heb deel 2 compleet in het Italiaans gespeeld :D.

    BTW, die 100% sync dmv extra optionele missies is best tof! Geeft toch wat extra replay IMO.
    Maar die executions zijn echt te simpel voor woorden als je het eenmaal snapt, beetje triest...
     
  15. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar er zijn toch NPCs van alle character skins? Of liep hij in z'n eentje tussen NPCs die niet op hem/haar lijken?
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Die kruisboog is ook een beetje een gamebreaker, je kunt van enorme afstanden nu stealth kills maken.

    maar goed , we wisten uit de vorige delen al dat als je een uitdaging wilt je een beetje moet gaan roleplayen.. Al moet ik zeggen dat die 100% sync objectives vaak wel best lastig zijn.

    al met al weer een heel leuk nieuw deel, het is niet heel anders dan II maar het hele concept gaat me voorlopig nog niet vervelen.
     
  17. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben nu begonnen aan de missies waar je de factions leert kennen. Ik heb gelijk alle courtesans assignments gedaan. Ik hoef nu nog maar 3 Borgia Towers, en dan is dat gedeelte voorbij :D.
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Die kruisboog kan ik nog niet betalen hoor. Heb je die ook in multiplayer dan?!
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Kort? Wtf....maar al die reviews zeiden juist dat ie hardstikke lang is. Minstens zo lang als ACII. :confused:
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb gister een hele dag gespeeld en ben nu in sequence 6 van de 9, maar heb nog lang niet alle zijmissies gedaan
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina