1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin’s Creed: Brotherhood

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind de Da Vinci missies niet zo awesome, eigenlijk. Het voelt niet helemaal juist aan. Ik raak wel gehecht aan mijn assassins :cool:.
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Zitten er nog wel assassins in eigenlijk? Hopelijk zijn die dit keer een stuk moeilijker.

    Nog steeds niet ontvangen. Beter morgen, anders pas Zaterdag mocht ie ooit nog komen. 8)
     
  3. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Je bent zelf een Assassin en je hebt een brotherhood van Assassins. Of bedoel je de assassination missies?
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ja, assassination missies. Heb steeds meer het gevoel bij AC dat het een adventure begint te worden en minder waar het juist zo omdraaide in deel 1: assassinations uitvoeren. Ik zou het juist top vinden als ze dat eens gaan verdiepen.
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Wel mooi om te horen dat hij zo in de smaak valt. Alleen moet ik nog steeds deel 2 een keer spelen, voordat ik hier aan ga beginnen.

    ACII ten opzichte van ACI is al een grote verandering met dingen zoals nieuwe wapens, veel ander soort missies (Da Vinci bijv) en armor/beetje stad regelen, nieuwe combatmoves etc.

    Welk verschil is groter: ACI <-> ACII of ACII <-> AC:B?
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Lol ik zit nu ff dat spel op Facebook te spelen.. 8)

    Wat kan je er mee unlocken?

    @Antrax: AC1 tov AC2 natuurlijk, dat waren compleet nieuwe settings!
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Lijkt me wel weer gaaf om helemaal in het verhaal te komen, want ik heb geen flauw idee waar ACII en AC:B over gaan, wat natuurlijk wel leuk is om zelf te ontdekken.
     
  8. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    AC II was erg tof, vond het misterieuze eraan echt heel vet. Is nu ook nog maar €12,- bij Zavvi, dus als je hem nog niet hebt, zeker halen
     
  9. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag gekocht. Erg toffe game. Voelt oud en vertrouwd aan. Alleen dan hier en daar wat getweeked. Tot nu toe nog geen spijt van mijn aankoop!
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Om hierop even terug te komen:
    Ik kan bevestigen dat het vaker zal voorkomen. Net was ik aan het vechten tot de laatste guard over was. Die ging mooi op z'n knieën zitten en zei stotterend; "Please, do not kill me.. I didn't mean it!" :lol:
     
  11. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Hapert het spel bij jullie ook wel eens? Het is geloof ik wel een grote speelomgeving die geladen moet worden. Misschien is dat wel het probleem.
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Heb je hem op de HDD geinstalleerd? Ik heb zelden last van haperingen
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Nergens last van gelukkig.
     
  14. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, heb ik gedaan. Lijkt wel minder te worden. Niet dat het erg vaak voor komt. Denk 1 keer in het kwartier of zo. Misschien ligt het wel aan mij.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Heb er heel af en toe even last van. De eerste keer met Desmond was het ergst, wat je erg noemt dan tenminste. ;)
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Mm, zit nog steeds pas bij Sequence 2. Heb net de Thieves Guild gemaakt. Heb bijna alle Borgia Towers gedaan en heb al ver over de helft van alle shops gerenoveerd. Soms loop ik gewoon doelloos rond en begin ik te vechten met wat guards. Ik kan echt genieten van dit combat system ondanks dat het wat makkelijk is.
     
  17. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb mijn eerste echte Assassin <3.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Precies mijn gedachte! :thumbs:
     
  19. Statz87

    Statz87 Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm als je de animus verlaat en je gaat de villa uit kan je maar 10 minuten rond lopen! dus ik beetje springen en klimmen en gek doen! Maar goed ik loop terug naar de villa met me eagle vision aan zie ik op de grond een rooie gloed een soort spoor :confused: weet nog steeds niet waar het voor is! Iemand al achter gekomen?
     
  20. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Na wat heen en weer te hebben gelopen kwam ik erachter dat het hoogstwaarschijnlijk je eigen voetstappen zijn, zodat je altijd de weg terug kan vinden naar de hideout?

    Nu in sequence 4, wordt dadelijk toch 'gedwongen' door te gaan met de story missions om die 'gebied is niet toegangbaar' barrieres op te heffen.

    Echt zo'n heerlijk spel, heb ook al iets van 10 uur speeltijd en zit waarschijnlijk nog eens niet op de helft!

    Is er iemand die zich trouwens ook niet kan voorstellen dat ze voor het volgende deel misschien wel een andere assassin gebruiken dan Ezio? Altair was vet toen we AC speelden, maar in mijn mening is Ezio toch wel één van de betere videogame karakters en I don't want to lose him! :'-( (no homo)

    Vergeet trouwens de Cristina missies niet! Die zitten verspreid door de sequences.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina