1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin’s Creed: Brotherhood

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik heb het gemerkt in meerdere topics. :emo:
     
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Inderdaad, goeie grap Yellow!
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Inderdaad, harry potter is voor velen nu verpest:+.
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ben ik blij dat ik dat gemist hebt. :p
     
  5. Madsamke

    Madsamke Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand ook bezig met Project Legacy op Facebook?? ik doe het puur om de Auditore en Medici cape te unlocken, gaat echter toch nog wat tijd inzitten.

    het zou tevens ook zijn om je Assassins hiermee te trainen welke dan geupdate worden als je je opgeslagen spel start, werkt helaas bij mij nog voor geen meter maja tis dan ook nog maar een Beta versie van Legacy...
     
  6. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Over het einde en de truth en de hele reeks:
    Desmond steekt Lucy dood neer door die God nadat hij de golden apple heeft gepakt. Nu heb ik even nagedacht en op internet gekeken en ik denk (en hoop een beetje) dat dit het verhaal is. Die God is fout, wrong. Als je de truth afspeelt zegt die gast op het eind ook iets van 'she's not who you think she is'. Ik denk dat die God fout is en iets verkeerds met de aarde wil doen en daarvoor de apple nodig heeft maar Desmond is 'de uitverkorene' dus heeft ze hem daarbij nodig. Nu komt de tricky part.. Je hoort helemaal op het einde 'get him out of the animus' tijdens de aftiteling. Nu denk ik dat je speelt met de zoon van Desmond. Ik heb hier 2 redenen voor.. de eerste is dus omdat er op het eind wordt gezegd 'get him out of the animus' dus dat kan betekenen dat het stuk dat je met Desmond speelt iemand (zijn zoon?) in een Animus zit en dus in de gedachten van Desmond gaat. Dat betekend dus ook dat wanneer je met Ezio/Altair speelt je in de Animus gaat terwijl je ook al in een Animus zit. Je zit in de Animus met de zoon, gaat de gedachten/belevenissen van Desmond af dus ook zijn ervaringen met de Animus/Ezio/Altair. De tweede reden waarom ik denk dat je met zijn zoon speelt is omdat aan het eind van de truth die gast (Desmond zelf????) zegt van the sun, my son... Ik hoop dat iemand dit een beetje volgt.. je moet wel de truth en het spel uitspelen. Ook denk ik dat Adam en Eve de eerste assassins waren en ontsnapten aan die God en de mensheid hebben bevrijd door de apple. Echt gruwelijk hoe Bijbels en shit dit allemaal is. Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen

    BAZENGAME, BAZENEIND. Mensen die dat niet vet vinden of niet goed, snappen gewoon niks van de bedoeling van Assassins Creed.
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2010
  7. Marciiano

    Marciiano Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben ook net begonnen met Project Legacy het is opzich wel grappig en wat jij ook zegt ik doe het ook puur om de Auditore en Medici cape :)
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ik ben ook begonnen, alleen het het verpest en heb geen Action Points meer :p.
     
  9. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    De god is Juno en die dringt Desmond ertoe om Lucy te killen. Ik vermoed dat Lucy een dubbelspion was en toch nog voor Abstergo werkte, Juno zegt ook zoiets soortgelijks over een traitor. Daarbij kunnen we wel concluderen dat Lucy en Desmond romantische gevoelens voor elkaar kregen wat niet mogelijk was in de ogen van Those who came before (diegene die de mensheid onderdrukte en Adam en Eva (zie Truth AC:II) ) want Desmond, Ezio en Altaïr zijn afstammelingen van Adam (= chosen ones) en moet dus 'paren'met de Eva wat Lucy niet was. Er komt dus nog een ander belangrijk vrouwelijk personage in deel 3. Maar Subject 16 (een verwant van Desmond) zal ook nog een belangrijke rol gaan spelen want hij leeft nog. Deel drie gaat zich probably afspelen eind 18e eeuw -> Franse Revolutie.

    Over de stemmen tijdens de credits heb ik geen verklaring

    Deel drie komt trouwens 21-12-2012 uit. Probleem is alleen dat we hem dan niet meer kunnen spelen :F::+
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2010
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Als jij iets een spoiler vind kun je dat zeggen he. Ik doe het in elk geval niet expres zoals meneertje Abra nog wat die geband is daar door. :p

    @ Ferron: Dacht ik ook al, lang over nagedacht. :+
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2010
  11. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Zijn jullie niet een beetje huiverig bij de vraag of je toestemming wil geven zodat ze alles van je account kunnen gebruiken en bekijken?
     
  12. basvh10

    basvh10 Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo niet?:'-(
     
  13. Trajanus

    Trajanus Active Member

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Wereld vergaat natuurlijk in 2012 :+
     
  14. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    op 21 december :+
     
  15. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie eigenlijk van de multiplayer? Is ie de moeite waard? Welke gamemodes zijn er voor multiplayer?
     
  16. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Ik heb een vraag over de replay van Borotherhood.

    Kan je alleen een replay uitvoeren op de memory block die niet 100% zijn uitgevoerd, of zou je het bij allemaal opnieuw kunnen spelen? Ik kan namelijk die 100% zijn niet opnieuw spelen.
     
  17. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hoort dat gewoon te kunnen doen. Althans, ik heb sequence 1 op 100%, en die kan ik terug spelen.
     
  18. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Stukken beter dan verwacht. Ik heb tot nu toe enkel wanted gespeeld (8 spelers, ieder voor zich) maar je hebt ook in team verband :) . Het zit ontzettend goed in elkaar, niet al te moeilijk maar toch redelijke diepgang :) . Sowieso, Ubisoft zegt dat dit een voorproefje en experiment was dus dan ben ik wel benieuwd naar de mogelijke DLC's :)
     
  19. stilwater2

    stilwater2 Saw player

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    23
    Die nederlandse ondertitels zijn wel handig maar die gameplay kan me soms echt kwaad maken want hij doet niet altijd wat ie moet doen. Ik zou nog een game moeten kopen want ik krijg niet genoeg units voor uplay.
     
  20. Jimbo NL

    Jimbo NL Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het met de framerate van AC Brotherhood? Hoor hier en daar dat er veel framerate issues inzitten (Xbox360 versie). Is de framerate vergelijkbaar met de vorige AC delen?

    Greetz
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina