1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Assassin’s Creed Hulp Topic

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 15 nov 2007.

  1. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Okay ik weet niet precies welke vlag je bedoelt, want vlag 26 ligt precies op die plek als aangegeven is.
    De vlag die wel zeer veel afwijkt is nummertje 27, met als beschrijving 'In a small ground flored aclove' ..

    De vlaggen waarvan ik voor je foto's heb gemaakt:

    Vlag nummer 25:
    [​IMG]
    De ingang die je hier links ziet is de west ingang van de markt.


    Damascus Rich District Flag #27:
    [​IMG]
    Inham waarin vlag ligt.
    [​IMG]
    Hier rechts (waar de civilian staat, naast de tapijten) ligt de vlag, dit is de oost uitgang van de markt.

    Deze vlag is te vinden BINNENIN de overdekte markt. Dus niet zoals aangegeven naast/bovenop de markt.
    Als je vanaf de Oost kant de markt binnenloopt, moet je de hele tijd door de markt blijven lopen, en de linker muur in de gaten houden. Niet ver de markt in zal hij zitten.
    Vanaf links (op de kaart gezien) binnenkomt zit hij aan je rechterkant, voorbij de andere zij-ingang.

    En de vlag waar je om vroeg, nummertje 26..
    [​IMG]
    Als je vanaf de zijkant de markt binnenloopt, zit hij bovenop de balken binnenin de markt. Vanaf de westkant binnenlopen zie je hm ook vanzelf, gewoon recht in het midden bovenin.
    Op de foto kijk je de Oost kant uit, en rechts van de foto zit de zij-ingang van de overdekte markt.
    Als je onder de vlag doorkijkt, zie je helemaal achterin de ingang van vlag nummertje 27..

    Klik op de foto's voor vergrotingen, als het goed is moet het je hier wel mee lukken ;)
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2007
  2. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Super man, dat is nog eens helpen. Vlag 26 heb ik dan wel, dus dan moet het nummer 27 zijn zoals jij zegt. Ik ben nu alleen net in Acre aangekomen dus ik kan het niet gelijk nakijken. De eerste twee gebieden daar had ik zonder map gedaan, maar dan ben je gewoon drie dagen aan het zoeken voor je ze allemaal hebt. Begin ik in Damascus met map te zoeken, wat tenminste wel een beetje opschiet, kan ik er nog eentje niet vinden, maar dat moet dan 27 zijn. Als ik hem heb laat ik het even weten. Nogmaals bedankt voor je schitterende post _O_.
     
  3. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Waar kan je 25 van die gasten achter je aan krijgen voor die achievement?:+ Ik loop de hele stad door iedereen boos te laten worden, maar krijg er nooit meer dan 17 achter me aan.. of er peren er weer een paar gasten..
     
  4. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Het schijnt het best te lukken voor de poorten van Jerusalem aangezien er daar een soort legerkamp is, als je dan richting de poort wandelt zou je er 25 moeten kunnen verzamelen.
     
  5. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Heb em daar als eerste geprobeerd, alle kampen daar door geweest, iedereen achter me aan, maar als ik bij de poort ben zijn ze lang niet allemaal meer bij me, terwijl ik zo langzaam mogelijk erheen ga.. naja, morgen nog maar es proberen.
     
  6. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb in de Kingdom gedaan :) Gewoon 2 van die groepen achter je aan en dan naar links gaan (vanaf Masyaf), zodat je in zo'n legerkamoje komt!
     
  7. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik zit nu bij memory 4. Ik heb alle viewpoints gehad en ook alle citizens gered maar ik krijg GEEN nieuwe objective of icons op de map... Ik ga naar de Bureau en daar zegt ie dat ik mijn missie eerst moet afronden?!
     
  8. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt het proberen na een mislukte assassination. Dan heb je wel een gestoord legertje achter je aan. Hoe het makkelijker gaat: Voor een vd poortne, begin gevecht met ongeveer 5 lui. Kill hier 3 van, laat de andere twee achter je aan rennen (langzaam rennen, niet dat ie geel gaat knipperen), terwijl je naar de poort vd stad rent.
    Hier haal je weer 4 guards erbij, slacht er weer 3 ofzow.. Zorg dat er iig 3 over blijven, anders vluchten ze..
    Dan weer terug rennen op dezelfde manier. Met beetje mazzel zijn die andere ge-respawned. Zo heb ik m iig gehaald.

    @ TotalSOLO: Yo graag gedaan. Laat ff weten of het je lukt :b:
     
  9. Rebellion

    Rebellion Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag AC gehaald en ben er erg tevreden mee. Helaas heb ik een broer die het spel ook wil spelen. Alleen als hij in het menu 'New' doet, dan krijg je alleen de optie 'overwrite existing file'. Hoe is het mogelijk voor hem om ook het verhaallijn te volgen? Want als hij met mijn save game verder gaat, dan kan hij wel vorige memories spelen maar dan krijgt hij de cutscenes niet te zien.

    Is het gewoon niet mogelijk of doe ik iets verkeerd?
    Alvast bedankt.
     
  10. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Volgens mij kan hij enkel het hele verhaal 'herbeleven' door jouw savegame te overschrijven als jij klaar bent... Ofwel inderdaad de mem blocks herladen, maar dan zitten denk ik de beginscenes er niet bij.
     
  11. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon lekker een nieuw xboxlive account aanmaken voor je broer. Het spel heeft toch geen online opties dus geen probleem lijkt mij?
     
  12. Rebellion

    Rebellion Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Thx MvDrunen, het is gelukt. Stom dat ik daar niet aan dacht, maar ik heb m'n 360 pas een weekje en ben het profile systeem niet gewend.
     
  13. DeventerNL

    DeventerNL Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0

    Mij is het gelukt toen ik bezig was voor mn allerlaatste kill, toen in in het kingdom liep vlak voor mijn gevecht met Robert..
    Trouwens het is me eindelijk gelukt RD:thumbs: idd met een counter attack en hidden blade... nu alleen de vlaggen nog opzoeken en die klote acchievement met lucy nog...
     
  14. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Misschien past deze vraag hier beter dan in de hoofddraad.

    Maar even in een spoiler:
    Assassinate Al Mualim:

    Iemand enig id hoe ik deze gast het best dood krijg? Als ik steeds blok, slaat ie daar doorheen. Count-attack werkt ook maar half/half.

    En hoevaak met ik hem raken voordat ie dood gaat?
     
  15. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Het einde, lees niet als je nog niet zover bent.

    Op het begin moet je hem counteren, en dan verdwijnt die toch weer. Na 3x (volgens mij) blijft hij wel staan en dan gewoon counteren en als die dan op de grond ligt. Pak jij je 'Hidden Blade' en assassinate je hem.
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2007
  16. dannyhebo

    dannyhebo Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    uitgespeeld ????.... en dan?????

    wie kan mij helpen ik heb de meester verslagen en ben nu bij de (professor)
    en lucy .. maar ze zijn allebij weg en kan nergens heen en kan ook niet slaapen of iets met die computers doen er staan wel allemaal raare tekens op de grond ... |:- wie kan me uit de brand helpen ?? |:-

    mijn dank is groot _O_
     
  17. DeventerNL

    DeventerNL Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0

    Moet je eerst naar je slaapkamer lopen, en dan richting het bed kijken en gebruik maken van je eagle vision.. dan krijg je een eindelange aftiteling en vanaf daar kun je verder.. succes\o/
     
  18. dannyhebo

    dannyhebo Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    jah gelukt tanx ...... maar nu heb ik nog 1 laatste vraag als je nu gewoon weer naar 1 van de 7 blocks wil kan je dan niet vrij rond lopen ,, daar bedoel ik mee ze vragen of je een reply missie wilt maar ik hoef die missie's niet meer ... snap je
     
  19. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Als je die onderzoekjes doet voor een moord, en stel je zou ze neit allemaal doen, kan je dan een achievement mislopen? Of kan je gewoon het minimale benodigde voor een moord onderzoeken en toch alles halen? ( dat je geen achievement misloopt )
     
  20. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je hoeft niet alle onderzoeken te doen. Wel alle viewpoints(1 achievement) en Help citizans(:cool: doen.
     

Deel Deze Pagina