1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Assassin’s Creed Hulp Topic

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 15 nov 2007.

  1. joeperd

    joeperd TaH PoWnz0r

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon een hele meute guards achter je aan krijgen. Je moet ze niet vermoorden en gewoon blokken indrukken en al blokkend door de stad heen lopen, en af en toe eentje neerslaan.

    zo krijg je ook de archievement van survive open combat for ... minutes
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Het zou dit kunnen zijn, maar ik denk dat hij bedoelde hoe hij een spoiler moest toevoegen.
    Nu Goiz dit al heeft gedaan wil ik hem hiervoor bedankt, thanks Goiz! :b:
     
  3. joeperd

    joeperd TaH PoWnz0r

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, sorry verkeerd gelezen ofzo
     
  4. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    ja op het einde krijg je toch zwaar veel achter je aan, en dan kun je die tijd ook wel halen
     
  5. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik heb dit spel opgepikt in de budget bak voor 5 euro. Aangezien ik dit nog nooit heb gespeeld leek het mij wel een leuk koopje :) Hierna staat deel 2 in de planning en dan deel 3 ofcourse.

    Wel vind ik het vrij verwarrend, stoor mij er aan dat het rondlopen van mij heel snel guards alarmeerd en constand moet blenden. Of moet ik gewoon schijt hebben en door rennen? Ook vind ik het battle systeem vrij houterig, zal wel even wennen zijn. Is het trouwens verplicht om die dorpelingen te redden die worden aangevallen? Ik probeer er eentje te redden voor Acre maar krijg dan gelijk 20 soldiers achter mij aan..
     
  6. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Bij deel 1 kon ik nog voor een guard gaan klimmen en echt problemen had ik dan niet (behalve bij templars), vond het battle systeem ook niet echt houterig (toen ik het speelde, zelfs tof en vloeiend) en nee je hoeft niet die dorpelingen te redden (of je wil voor 1000G gaan).
     

Deel Deze Pagina