1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Assassin’s Creed Hulp Topic

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 15 nov 2007.

  1. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij sommige kan het gewoon niet, nee.

    En het gaat niet erom dat je full sync bent bij één. Dat is geen achievement. Mensen verwarren vaak de DNA bar met de sync bar. Over welke achievement heb je het?

    Absolute Symbiosis? Dat is dat je 20 sync-balkjes hebt. En die andere, Disciple of the Creed, vereist dat je alle investigations doet, citizens red en view points bekijkt, niet dat je ze killt met full sync..
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2007
  2. Xplicit

    Xplicit MX-3

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer is het mogelijk om in deGarden of Paradise te komen? heb namelijk ng 3 flags nodig (2 in garden, 1tje na leap of faith)
     
  3. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk na Memory Block 2.
     
  4. bigsmoke19

    bigsmoke19 hahaha

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Garden of Paradise???

    dat is toch pas op het einde

    kan iemand mij trouwens uitleggen hoe ik die vlag bovenop zo'n pilaar, in de ruines, in the kingdom, kan krijgen,
    heb hem al uitgespeeld dus niet met je moet zoiets hebben komen
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2007
  5. Xplicit

    Xplicit MX-3

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    bi dat gevecht ja, maar als ik er eerder kan komen :)
     
  6. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    na je allereerste echte Assassination kun je die Garden in
     
  7. bigsmoke19

    bigsmoke19 hahaha

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0

    aahha ok hoe moet je erin komen dan??
     
  8. Xplicit

    Xplicit MX-3

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    doorlopen bij de trap in de library
     
  9. SHEER

    SHEER Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    kunnen jullie me helpen hoe kan ik naar garden of paradise? gaan
     
  10. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    het antwoord staat letterlijk in de post boven je :x
     
  11. Baardaap

    Baardaap Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    A C is leuk maar MAN wat frustrerend |:- in Myan ... erm ... dinges, die beginstad, mis ik één vlag en ik kan 't kreng echt niet vinden.

    Dat blijft toch mijn grootste bezwaar tegen van die verzamel onderdelen (had het in Crackdown ook); er een of twee domweg niet kunnen vinden of er eentje gevonden hebben waar het je gewoon niet lukt bij te komen (in Crackdown op een boog onder een brug naar een torentje aan de waterkant).
     
  12. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het vlaggetje niet kan vinden gebruik je dit toch?!?
    Stond ook al op pagina 6 ofzo....
     
  13. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    Doele hier is hoe ik heb heb gehaald op de stealt manier
    (en tot nu toe zijn ze allemaal op de stille manier te doden geweest)
    (behalve die slavendrijver inderdaad)

    je luisterd eerst het verhaaltje af, dan als de gasten beginnen te rennen , klim je helemaal lings naast het podium bij de muur omhoog, vermoord de boogschutters, vanuit daar kun je naar de overkant van de tuin komen waar nog meer boogschuters staan(dit is dus allemaal niet op de grond, maar op de "eerste" verdieping.) vermoord ook die boogschutters (het zijn er een stuk of 6 in totaal) als je ze allemaal hebt kun je via de rechterkant op het balkon komen waar knaap staat. je kunt hem van achteren besluipen omdat hij het toch te druk heeft met de gasten die beneden chaos aan het scheppen zijn :)

    hoop je zo genoeg te hebben geholpen...
     
  14. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    ^ En als je gewoon VOOR de kill er alvast naartoe gaat, al je investigation informatie bij de hand houdt.. Zoals kaarten van vluchtroutes/aanval routes/ guard posities.. Is het al een stuk leuker/stealthy'er :)
    Start> Memory Log
    Zo kun je alvast je vluchtroute/aanvals route bepalen, maar volgens mij doet haast niemand dit. Er gewoon op af sprinten en een massaal gevecht aangaan werkt net zo goed. Ik heb ze tot nu toe ook allemaal stealth geloof ik.. Behalve de slavendrijver ;)
     
  15. TFTgangster

    TFTgangster Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een vraagje:
    Ik ben nu in jeruzalem maar als ik daar binnen ben flikkert de hele tijd mijn lampje rood:mad:. Dus ik moet de hele tijd biddend door de stad lopen.:'-( Hoe kan ik dat lampje naar gewoon zetten. Zodat ik niet meer biddend door de stad hoef te lopen.
     
  16. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit jij dan te sprinten door de stad heen? Anders zou ik het niet weten, nooit last van gehad?
     
  17. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Vandaag weer bij de 2de assasin in Acre waar eerst die koning op bezoek kwam en dat die kerel met dat rare kapsel zich terug trekt in zijn kasteel..

    Ik loop dus via de route van de investigation dus ik sta boven in die open plek waar hij staat.. Nu moet ik dus naar beneden maar als ik naar beneden ga of ook maar 1 stap in die open plek zat word ik toch meteen gespot? Dus hoe kan dat anders?
     
  18. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben je via de muur gegaan? eerst wat van die boogschutters (2-3 ofzo) afmaken en dan het verhaaltje wat hij houdt afluisteren?
    Als hij klaar is met zijn verhaal gaat hij een boek of kaart lezen ofzo
    dan kun je via een ladder aan de andere kant van die ruimte waar hij staat naar beneden lopen en zo niet gezien worden door de bewakers.
    Je kunt hem dan gemakkelijk van achter neersteken.
    Pas op dat je mannetje niet op de tafel springt (dat had ik de eerste keer, niet zo stealty ;))

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Dat rode flikker lampje is inderdaad irritant, maar door biddend te gaan lopen helpt niks hoor ;)
    je kan gewoon normaal door lopen, maar je moet er op letten dat je je niet opvallend gedraagd.
    Dus niet tegen bewakers aanlopen ook niet tegen mensen die iets dragen, niet te lang stilstaan net te dicht langs bewakers lopen.
    Je moet ook niet gaan rennen, maar lopen kan prima.
    Het is makkelijker om over de daken te lopen, en met werpmessen de bewakers van het dak te gooien.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------

    @ RedDevil_NL.
    Kun jij dan wijs worden van die kaarten die je jat en krijgt dan?
    ik zie er alleen maar lijntjes en rode stipjes op staan.
    Ik bedenk wel altijd een goede vluchtweg, maar meestal moet ik die wat verlengen of aanpassen omdat die bewakers best wel moeilijk te verliezen zijn na zo'n assassins kill
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2007
  19. reborn

    reborn This spot is 4 sale

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alle vlaggen maar mis één fucking Templar :mad:

    Waarom klik ik toch op jouw sig :p ?
     
  20. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Jahwell.. Staat er vaak bij wat het is heh..
    Bijvoorbeeld posities van de guards, routes van patrouilles, veilige omhoogklim routes etc

    @reborn: oh tegevaller man! Mgoed die templars zijn er in totaal.. 40 ofzow, net zo veel als vlaggetjes in 1 stadsdeel (3:cool:. Dus is opzich nog wel ff na te gaan toch?

    Vlaggetjes in Kingdom vind ik echt RUK! Zo ver de hele tijd en alsmaar gaat het alarm en shit. Bah. Tevens zit dit niet handig in de guide, plaatje is te klein en beschrijving staat op blz TERUG..
    Mgoed gelukkig hebn ik die poster ook nog, staat t wel groot op :)
     

Deel Deze Pagina