1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassin’s Creed: Valhalla

Discussie in 'Games' gestart door AgentSmith, 9 jan 2020.

  1. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Paar uurtjes gespeeld in Engeland nu. Ik heb niet alles gedaan in Noorwegen, maar ga er vanuit je daar ook nog wel terug moet keren dus dan kam ik het wel verder uit. Was ook een beetje mijn valkuil met Oddysey. Eerst hele gebieden willen clearen voor je naar de volgende gaat, en dan ben je er na een tijdje gewoon zat van.
     
  2. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764

    Dan moet je niet zoveel zuipen.
     
    Romanista vindt dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat kan op elk gewenst moment als je voor het eerst in Engeland bent geweest. ;)
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Assassin's Creed Valhalla Has A Secret Death Stranding Mission

    In Assassin’s Creed Valhalla you can find some items that need to be delivered, a list of people who want those items, and their locations. But to bring each person their specific item you’ll need to do some walking, like Sam Porter in Death Stranding. Turns out, this isn’t just a coincidence...

    How to find this quest and its connection to 2019's PS4 exclusive Death Stranding comes via a tip sent to Kotaku. It turns out this questline and Easter egg were a bit too well hidden and nobody seems to have found it yet

    So, here’s the Easter egg and how to find it.

    https://kotaku.com/assassins-creed-valhalla-has-a-secret-death-stranding-m-1845681009
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Hoe is jullie gear? Ik loop nog steeds in de Raven set lol. Dit is weer 't andere uiterste.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Deels Raven, deels Bear. Ik loot veel en pak dan het stuk dat net iets sterker dan de vorige is. Dat upgrade ik dan en daar speel ik dan mee tot ik in een ander gebied nog iets beters vind. Meestal is het dus Bear of Raven waarmee ik speel. :)
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ik loot helemaal niet zoveel.
    En vind juist stom om te combineren want dan heb je die 5/5 combo niet. Dus wil graag die Huntsman gear gaan zoeken maarja.

    Verder is het echt een reteverslavende game hoor, de tandjes. Zit er vuistdiep in, heb nu mn eerste arc gecomplete. Die quest structuur is ook zoveel beter en die world events zijn prima geschreven.

    Daarnaast gewoon sfeervolle game. Wat screens
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Yellow 13, Alexknl, Nol en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Game is echt zoveel leuker, beter en interessanter dan Oddyssey, dat voelde echt als cookie cutter aan.

    Zit nu al rond de 17 uur in Noorwegen, nog niet in Engeland geweest :eek:
     
    Alexknl en Tyrant vinden dit leuk.
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
  11. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Assassins Creed >> Witcher 3.

    Ik durf het te zeggen :eek:
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Misschien ben ik wel een classic RPG speler, die wat sterkers moet hebben om mijn needs te vervullen. Maar goed, mooie screens van je en ik denk dat ik de huntsman maar ga proberen te vinden. Ben nu al in het power level 90 gebied. Uiteraard speel ik makkelijk, maar ik geniet echt enorm. Beste open wereld AC tot nu toe imo. Zeker niet de andere games beledigen, dan springt Recka straks in mijn nek. :+ Bijna alles is gewoon tof, ook die vervloekte plekken waarbij je moet zoeken naar een oplossing. Zelfs dat vind ik tof. Teveel om op te noemen denk ik. :)
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ja maar als je een set hebt vind je niets sterkers zonder die setbonus te breken.. Dat is wel jammer.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  14. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Alexknl, Yellow 13, Jorrie en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
  16. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Dit vind ik het enige nadeel van de game, je wil toch het liefste elke keer nieuwe en betere gear krijgen.
    Ik loop in die bear outfit, alleen twijfel je dan weer op te upgrade in het begin omdat je bang bent om wat beters tegen te komen.
    Dat was bij de vorige na genoeg altijd, upgrade je een wapen en vervolgens krijg je een betere 5 minuten laten :).

    Tot nu toe een dikke game!

    Krijg je nog een beloning als je uit 1 gebied alle gele/blauwe en witte punten vindt/oplost?
     
  17. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  18. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Is er veel verschil? Heb een stukje proberen te kijken maar klinkt mij te technisch.
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    PS5 versie is qua framerate toch best wel wat beter dan de XSX versie maar verder zijn ze identiek
     
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    PS5 has 15% performance advantage at worst scenarios on XSX:
    So, similar to our first Series X vs PS5 platform comparison, we're looking at feature parity - but again, performance is where there is a difference. With Devil May Cry 5, Xbox Series X enjoyed a small lead in most rendering modes, falling short against PS5 in 120Hz gaming. With AC Valhalla, there's only one mode and 60fps is the target. While there are problems on both systems, Xbox Series X obviously fares worse. To put things into context, Valhalla targets 60 frames per second, but when the engine is under heavy load and can't render a new frame within the 16.7ms target, it'll present the new frame when it's good and ready, while your screen is updating. This causes screen tearing. Both systems can have issues here, especially in cutscenes, and sometimes in gameplay. However, the key takeaway is that PlayStation 5 is much closer to the 60fps target more of the time, while Xbox Series X can struggle. In fact, at its worst, we noted PS5 delivering a 15 per cent performance advantage over its Microsoft equivalent in identical scenarios.
     

Deel Deze Pagina