1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Bart Smit in Uden had de game ook in de rekken liggen. Lagen er 2. Heb er 1 van meegenomen:p:p:p mensen....geloof me. Dit is nieuw, dit is vet... dit is next gen! Idd wat gears of war vorig jaar was voor de 360, is Assassins creed dit jaar, maar dan NOG mooiere graphicks.
     
  2. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    snap niet wat het probleem is? wat maakt het uit als sommige winkels het wat vroeger doen, hun probleem toch?
     
  3. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik ken iemand bij de e-plaza die om zoiets is ontslagen. Een goede vriend van hem kreeg een game een dag eerder, ging patsen op het internet en voordat hij het wist kreeg de medewerker van e-plaza een belletje. Kijk dus maar uit waar je pats.


    Met zulke reacties kom je nergens, het zijn altijd de mensen zonder link naar de gamercard die zoiets zeggen.


    Nee, het is een probleem voor de eerlijke gamer die geen vriendjes heeft bij een winkel.
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2007
  4. Drogba

    Drogba Guest

    Wat een irritante gedoe steeds, met elke grote release heb je altijd weer van die winkels die hem eerder wegdoen dan andere, kunnen ze die shit niet beter regelen? Wacht rustig af haal hem op releasedag dan is Microsoft ook blij.
     
  5. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Ach zeur niet. Ik zorg er altijd voor dat het vak van Xbox er netjes uitziet, ik verkoop hun spul, dus mag ik ook wel een paar dagen eerder een spel mee naar huis nemen.
     
  6. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik zie het probleem niet. Wie wordt er minder van als er een paar exemplaren onder de toonbank door eerder worden verkocht? :{

    Die paar exemplaren zullen de concurrenten niet nekken, de mede-gamers die geen vriendjes hebben zouden sowieso wachten tot de release, Microsoft krijgt z'n centen. Who fucking cares? Het enige is dat degene die hem eerder verkoopt zichzelf in de vingers kan snijden door een boete of ontslag. Dan is het eigen schuld, dikke bult.

    Wat gebeurde in Amerika met K-Mart is oneerlijke concurrentie natuurlijk... Maar dat is ook een grootschaliger iets dan een paar stuks eerder aan vrienden verkopen.
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2007
  7. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Iedereen zou eens niet zo moeten bitchen om die 2,3,4 dagen dat ze moeten wachten...wat is dat op een mensenleven?
     
  8. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    De meeste bitchen niet vanwege het wachten maar vanwege de loze reacties van "ik hem em" of "beste spel ooit, heb em gedownload". Ik kan gerust nog wel een maand op dit spel wachten, er komt genoeg moois uit en er is genoeg uitgekomen de laatste tijd.
     
  9. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwja ben ik het mee eens toch? Ik bedoel als ik kan een jaar kon wachten op half life 2....dan zullen deze paar dagen toch ook niet zo heel veel zijn? En persoonlijk had ik het ook niet kunnen laten liggen....
     
  10. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zorg ook voor het xbox vak, maar ik krijg hem niet eerder mee van de baas
     
  11. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag gister avond een knakker in mijn lijst die hem ook al speelde. vaag...
     
  12. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Wat kostte die bij de bart smit als ik vragen mag?
     
  13. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    ik neem aan 64,95

    maar ik vind gewoon dat ze de games niet eerder mogen verkopen. Ik vind namelijk dat iedereen een eerlijke kans moet krijgen om de game te kunnen bemachtigen wat natuurlijk nooit gebeurd als er al 3 á 4 games een x aantal dagen voor de release zijn verkocht. Dit zorgt er namelijk weer voor dat je altijd meer mensen teleursteld die netjes zouden wachten. Natuurlijk is het leuk als je de game eerder kunt hebben, maar denk wel na dat het ten koste gaat van iemand anders. Kijk als je hem hebt gereserveerd heb je hem toch wel dus wacht gewoon en doe niet zo zielig.
     
  14. Mythe gard

    Mythe gard Guest

    ik heb hem nu ook,Mooie graphix,oogst groot de wereld.
    straks maar ff spele.
     
  15. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Van waar heb je hem, regio Leuven?
     
  16. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik heb er ook niet zo'n probleem mee hoor. Leuk voor de mensen die hem eerder hebben. Er zijn ook mensen die minder op zo'n spel wachten en het met de feestdagen kopen. Boeiend. PES had ik ook de zaterdag voor de release, wat is daar mis mee?

    Ik word ook altijd gebeld van te voren. Ook Bioshock had ik daardoor iets eerder. Het is maar een spel heh ;)
     
  17. wingsofgold

    wingsofgold Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het niet eens zo erg dat iemand anders de kans krijgt om het te kopen. Ik vind dit alleen heel slecht voor de concurrentie van bedrijven. Als je een spel eerder verkoopt dan ga je natuurlijk er veel meer van verkopen en dus meer winst maken.
    Dit soort bedrijven moeten zwaar beboet worden. vooral een bedrijf als barsmit die hebben toch geld zat.
     
  18. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Maar mijn baas is een vrouw, die niks van spellen snapt :+
     
  19. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Het gaat hier niet eens meer over Assassins Creed :+

    Het is mogenlijk om in Assassins Creed de hud uit te zetten. Gaan jullie dit doen? En wanneer?

    Ik zelf ga waarschijnlijk de Tutorial spelen met de Hud aan, en als ik dan merk dat ik hem niet meer nodig heb zet ik hem uit.

    [​IMG]
     
  20. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Geloof mij nou maar, daar merken ze op het hoofdkantoor echt helemaal niks van qua omzet. Al zou ik Assassin's Creed hier naast Mass Effect neerzetten met een prijskaartje van 19,99 per stuk, dan zouden er in een week tijd hooguit 2 á 3 verkocht worden. Voor alle mensen hier is zo'n release wel belangrijk, maar voor het gemiddelde volk in een speelgoedwinkel totaal niet intressant, op de af en toe binnenlopende gamer na (2 á 3 per week dus).

    Ik durf zelfs te wedden dat de eerst volgende game gemaakt van een kiddiefilm op mijn werk beter zal verkopen dan Assassin's Creed en Mass Effect bij elkaar.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina