1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 16 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Goed verwoord. Ik heb zelf die Eagle Vision ook nauwelijks gebruikt.
     
  2. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik dus het spel heb uitgespeeld, kan ik gewoon nog achievements halen van die vlaggen maar ook bijvoorbeeld kill 75 guards met die werpmessen, zijn er na het uitspelen nog wel guards?

    En wat is trouwens die achievements: Grab and Throw 25 Harassers.
     
  3. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Dankjewel :thumbs:, maar ben jij ook Vriendloos van GV? Ik ben Acrillic daar :p.
     
  4. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    25 van die zwervers een zet geven met B en RT geloof ik.
     
  5. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, 25 van die bedelaars (die vrouwtjes).

    Elke keer als er 1 naar je toe komt gooi je d'r weg, niet steeds dezelfde gooien. ;)
     
  6. Near

    Near L's opvolger.

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    lucy

    Weet iemand hoe je die 100% van Lucy haalt?
     
  7. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet telkens na een memory uit de machine stappen en dan kun je met lucy praten.

    Je moet elke keer blijven praten tot dat ze zo iets zegt van: Aren't you tired ofzo.
     
  8. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik heb al 3 dagen geen AC meer gespeeld _O_
     
  9. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    beetje stomme vraag,
    en misschien is het al gezegt.
    maar ik heb geen zin om alle paginas door te kijken.

    is het een goede game ? ( een aanrader )??

    zoals ik het lees en videotjes bekijk ziet het er echt vet uit ..

    adviseren jullie het me te kopen ofniet ?
     
  10. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Hellboy: ondanks me mooie negatieve verhaal over een aantal dingen een aantal pagina's terug raad ik nog steeds aan het spel te kopen. Het is echt super cool als je geen verwachtingen had (ik dacht dat ik een ander spel zou spelen) maar dit was ook super stoer! kopen gewoon dus

    Over de Lucy achievement (heb hem gisteren gehaald in de 2de doorspeel mode) heel simpel. Elke keer dat je uit de animus word gegooid (dus dat de dokter of Lucy bepalen dat je moet stoppen moet je wachten tot de doktor wegloopt en dan kan je met lucy praten. (druk B als je bij er staat) Doe dit tot ze zegt Aren't you tired. Dus soms moet je vijf keer drukken.

    De meeste mensen missen (ik ook, daarom twee keer gespeeld) de eerste. Nadat je Lucy en Vidic heb afgeluisterd loop je je kamer uit. Wacht je tot de doc weg is en praat je dan met Lucy over je ouders.

    Volgens mij is na het memoryblock waarin je de twee moorden in Acre en damascus vermoord geen conversatie mogelijk maar loop voor de zekerheid naar er toe tot ze zegt je moet je kamer in want anders mag ik niet weg.

    Dus elke keer nadat je uit de Animus word gehaald wegen een excus en moet gaan slapen moet je niet je kamer in. Wachten tot Vidic (doc) weg is en dan met lucy praten tot ze zegt ga slapen.
     
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina