1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 16 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, Assassins creed is een van de origineelste games sinds lange tijd, natuurlijk is niet alles perfect. Maar dat is geen 1 game. Ik vind het een topgame en ik weet zeker dat er veel mensen zijn die dat ook vinden. En die reviewers zitten er toch altijd bijna naast met cijfers, daar kijk ik dus ook nooit naar. Want een cijfer is een mening.
     
  2. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    RT+B
    Maar ik kom ze haast nooit tegen.. Is eigenlijk best makkelijke achievement alleen weet ik niet waar ik ze moet vinden..
    Als ik bedelaars weggooi worden de guards boos, dus dat is m vast niet :9
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ff over die memory glitches :
    Ik had er net wat gezien tijdens het killen maar krijg je die alleen tijdens die assasinations?

    Oh en waarom die gasten engels praten werd net uitgelegd toen ik met die lucy ofzo aan het praten :
    Die machine waar jij inzit 'vertaalt' wat die gasten eigenlijk zeggen zodat je char het ook begrijpt want hij kan geen hebreeuws ;)

    Edit : jaa die harrassers wie zijn dat precies? ik gooide ook een beggar weg omdat ie in de wegstond voor me target 8) gelijk een groots gevecht.
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2007
  4. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Euh, gewoon rechtertrigger + b inhouden en ze wegsmijten? Heb je in de tutorial geleerd.
     
  5. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36

    Ga jij eens ff fatsoenlijk wezen,maar ik probeer alleen iets recht te zetten op deze manier want vergeet wel niet dat hierdoor een hoop mensen de Game laten liggen.
    Neem Halo,ja die Game is zogenaamd vet mag niks over gezegd worden maar Assasins Creed raakt de dupe.
     
  6. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar kwist niet op -wie- het moest. Want die mensen die je slaan enz kan 't niet op. Maar goed, het is dus op geld-beggars.
     
  7. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik probeer een patroon te zien in jouw gebruik van hoofdletters, zelfstandig naamwoorden =/? Dingen die met games te maken hebben? Verlicht mij _O_
     
  8. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Een Duitser :p
     
  9. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Maxxraptor woont nu 2 jaar in nederland en komt uit Duitsland. Respect daarvoor :thumbs:
     
  10. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Kan iemand mij vertellen hoe je een target kan uitschakelen met je hidden blade als je van een gebouw of een ander hoog punt af springt.

    Want bij mij mislukt iedere poging die ik probeer. Of moet ik wachten tot een latere tijdstip dat ik hier een upgrade oid krijg van de agency?
     
  11. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt wel tof dat de PU AC een 99 geeft. Heb de review nog niet gelezen, maar het is iig niet ironisch/sarcastisch oid. Gewoon een gemeend cijfer. Alleen jammer dat die mario bullcrap dan een 100 krijgt :D.

    Ik heb nu 2 uurtjes gespeeld, en tot nu toe vind ik hem echt super!
     
  12. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    hoo niet spotten met de heilige loodgieter:mad:
    wie weet hoe AC eruit zal hebben gezien als supermario64 er niet was geweest..:eek:
     
  13. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik quote mezelf eventjes omdat ik als allerlaatste post op de vorige pagina terecht kwam. ;D
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    je moet volgens mij rechtertrigger en dan A+X
     
  15. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst locken met linker trigger, dan met rechter trigger in de rug rennen en X indrukken..
     
  16. Drogba

    Drogba Guest

    Wat gaf PU Halo3 weet je dat nog zo? Verder heb ik de game vandaag bij de gamesohp gespeeld, was aardig onder de indruk maar ik ga toch voor Mass Effect die lijkt wat beter op langere termijn.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Vraag me ook af. Had er net wel een stuk of 20 afgeslacht en er waren nog een heleboel bij me, helaas renden ze opeens allemaal weg. Stomme noobs :+

    Drogba Halo 3 kreeg een 90!
     
  18. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan het eind moet je erg veel mensen verslaan in 1 gevecht, dan krijg je hem sowieso als je hem nog niet had
     
  19. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    wtf, ik laad net het spel en ineens ben ik een stuk verder dan toen ik hem gisteren uitdeed!!!
     
  20. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dit meen je nu toch niet?? Een score van 99 en mario 100? What the fuck, welk spel(hoe goed ook) verdiende tot nu tot zo'n score(ja mss FFVII of mgs1, of zelda ocrina of time)? Maarja, ik ga Assassin's creed toch zowizo nog spelen(heb hem nog niet, echt te weinig tijd op dit moment, andere dingen in het leven op het ogenblik :d), en dan oordeel ik wel, maar ik kan toch al op voorhand zeggen dat hij geen 99 van mij gaat krijgen :+.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina