1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 16 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    een landelijke MM aktie voor deze week, AC en COD4 zijn 49,- euro per stuk\o/
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Die mario is door die jurjen gedaan en elke nintendo game krijgt van hem een 9 of hoger vaak een 9,5 of hoger (zelda had ook een 9,8 ofzo)

    Maar idd 9,9 is wel extreem hoog... (ik denk toch dat die review van gametrailers gewoon het beste is...)
     
  3. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Jongens, zoals beloofd.. LE beeldje van Altaïr!

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    :b:
     
  4. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0

    Het is zeer zeker niet waar dat Jurjen alle N-games goed beoordeeld. Dit is een vooroordeel dat niet op feiten is gebasseerd.
    Mario FTW :)
    Het gemiddelde is net zo hoog als OOT.
    Ik snap niet dat SMG een beetje wordt gedist door sommigen hier.
    Wat boeit het nu dat SMG hoger gewaardeerd wordt?
    Slaap er geen tel slechter van :b:
    Laat je niet afschrikken door de kiddy look van SMG. De gameplay staat als een huis is ook echt next-gen:thumbs:
     
  5. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ah okee vandaar :+, sorry, lompe opmerking O-)
     
  6. Gainesis

    Gainesis Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    6
    Hoeveel uur is de main story? Nadat je alle 9 targets heb gemoord ben je dan al klaar met het spel?
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Met nintendo games bedoel ik dus voornamelijk mario/zelda/metriod (de echté nintendo titels zeg maar) niet gewoon iets van andere uitgevers. (first-part nintendo spul ^^)

    Maar je hoort me ook niet zegge dat mario kut is vind een 100 wel erg hoog :p.
     
  8. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gister AC binnengekregen en vandaag Mario Galaxy, en ik moet toch echt zeggen, (nee ik ben geen fanboy) dat mijn eerste voorkeur dan uitgaat naar Mario... (maar dat is ook een uitzonderlijke topgame , al heb ik maar een uurtje gespeeld). daarmee zeg ik niet dat AC geen vette game is, maar eerst bruut mensen afmaken en dat af en toe afwisselen met vrolijk planeetje hoppen met mario, kom ik me weekend wel door :D
     
  9. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ja je kan ook nog 400 vlaggetjes gaan zoeken of 60 templar,s killen mocht je dat willen.
     
  10. Gainesis

    Gainesis Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    6
    ja, dat ga ik doen ;)
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Damn, net op die kerk geklommen in Acre die je ook in een trailer zag. Waanzinnig! _O_
     
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Morgen ochtend ga ik vroeg hier in de stad ook Assassin's Creed halen. Heb helemaal niet met spanning ofzo zitten wachten op deze game maar aangezien ik de laatste tijd zoveel spectaculaire filmpjes heb gezien en verhalen heb gehoord van mensen heb ik toch maar besloten om hem morgen te gaan halen.

    Heeft er iemand tips voor mij, als ik het spel heb gehaald? Wat moet ik echt als eerst gaan doen en wat juist niet?:)
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Maak lol, begin nog niet met die 9 Kills. Spring over daken, gooi mensen omver, vecht met guards, klim overal op en bekijk het uitzicht! :cool:
     
  14. AudiRS4NL

    AudiRS4NL AudiRS4NL

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game woensdag bij Media Markt gehaald en hij is wel super zeg. Heb eerst rustig alle steden lopen verkennen en heb net de eerste assassin gehad, echt super! :thumbs:

    Wat iets minder super is... ik heb het idee dat mijn Xbox langzaam aan het overlijden is. Hij heeft erg veel moeite met textures inladen, en dat merk ik des te meer bij een game als Assassins Creed. Ik heb best wel wat last van framedrops, helemaal na de eerste main assassin. En textures op gebouwen worden pas echt superscherp als ik er vlakbij sta, vooral op de daken ziet alles er wat wazig uit. Hebben meer mensen hier last van tijdens het spelen van de game, of is mijn Xbox echt de oorzaak van dit probleem?
     
  15. dombo5

    dombo5 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    een tip voor de mensen die Eagles Challenge nog niet hebben
    loop in een groep guards kill er 1 dan ren je weg (unlock target LT) natuurlijk moeten ze je volgen dan zoek je guards op en kill je een paar voordat er teveel zijn hiermee kan je ook die 10 min combat achievement halen :p

    /Mod Gelieve volgende keer wat meer letten op je interpunctie. - Pegas
     
  16. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    als je 360 stuk gaat wordt een spel er niet steeds minder mooi op. dat lijkt me stug. je ziet trouwens bij een hoop Unreal engine 3 games dat een texture scherper wordt van dichtbij. dat komt gewoon door een extra laag die de engine dan laat zien.
     
  17. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet dat de verschillen in cijfers, gegeven door journalisten, zo verschillen. In de PU krijgt het spel een 9,9 met een gold-award. Nu weet ik niet wie ik moet geloven.
     
  18. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand deze game nog voor weining kunnen spotten?
     
  19. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Met alle respect, de PU is dan ook wel een vrij oppervlakkig blad. Dus uit vette graphics, aanvankelijk vette actie en free-roaming kan makkelijk een bijzonder vette conclusie getrokken worden.
    Maar over replayability heb ik de PU nog nooit wat horen zeggen...
     
  20. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    sommige mensen vinden bepaalde games gewoon niet leuk... de reviewers geven ook maar hun mening.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina