Assassin's Creed [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Assassin's Creed

    [​IMG]

    Informatie:

    Uitgever: Ubisoft
    Ontwikkelaar: Ubisoft
    Genre: Stealth
    Release: Reeds verschenen


    XBW Gamepage:


    XBW review




    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Filmpjes

    X06 trailer

    Trailer
    [gt]26570[/gt]


    Gametrailers.com review
    [gt]27616[/gt]

    Deel 1
    Deel 2
    Deel 3
    Deel 4
    Assassin's Creed Hulptopic

    Assassin's Creed website
     
  2. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeej ik heb de 2e post :)

    De map van de vlaggetjes is van die enen site afgehaald :eek:, en ik kan hem nergens vinden. Zou iemand mij die hem wel heeft gevonden of heeft opgelsagen mij een p.m of mail ofzo sturen met die map. :) b.v.d
     
  3. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
  4. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Is er dan echt niemand die AC ook gekocht heeft op de gameplay i.c.m. een gamesguide abo? Want ik heb hem nog steeds niet terwijl er werd gezegd dat hij dinsdag zou komen -_-"
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Maar even in een spoiler:
    Assassinate Al Mualim:

    Iemand enig id hoe ik deze gast het best dood krijg? Als ik steeds blok, slaat ie daar doorheen. Count-attack werkt ook maar half/half.

    En hoevaak met ik hem raken voordat ie dood gaat?
     
  6. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Deze had ik echt in één keer. Nadat je die 9 assassination guys hebt verslagen en je tegen Al Mualim moet vechten moet je eerst met hem vechten tot ie verdwijnt. Dan raak je je leven kwijt en moet je naar hem opzoek. Als je hem hebt gevonden moet je locken en messen gooien zodat je je leven weer terugkrijgt. Dan wéér één keer raken en dan verdwijnt ie weer, en ga zo maar door.
    Trouwens, counter werkt wel degelijk. Je moet gewoon héél goed timen, itt tot het vechten met de guards. Als ie op de grond ligt rammen!
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2007
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Daar was ik een beetje naar opzoek, bedankt! Ik kreeg namelijk soms wel leven terug, maar vaak ook niet. Dat betekende dus dat ik na 1 aanval dood was. Ik ga het proberen met de throwing knives.
     
  9. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Haha, veel plezier dan XD
     
  10. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    @ kiss of fire:

    Die throwing knives hielpen ernorm _O_ Nu was het een eitje. Bedankt!
     
  11. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Graag gedaan:).
     
  12. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Vannacht heb ik ook weer lekker doorgespeeld, heb nu alle vlaggen in het poor district van acre en alle vlaggen in masyaf.

    Erg vet spel, al twijfel ik wel om mass effect erbij te kopen voor de diepere gameplay.

    Is er trouwens ook zo'n zelfgemaakte kaart met de vlaggen in de kingdom en jeruzalem middle en rich?

    Ik heb al die zelfgemaakte van de rest van de steden al van iemand hier op het forum gekregen.
    Maar van die ik hierboven noemde heb ik niet echt hele duidelijke( zijn geen zelfgemaakte, komen uit die guide)
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2007
  13. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Hier zijn alvast nog screenshots van de vlaggen in Jerusalem Middle District.
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb nog helemaal NIETS gelezen of gezien van Assassins Creed, dan bedoel ik ook het verhaal etc etc. Als het goed is moet ik de game deze week krijgen, heb het geld overgemaakt alleen nog helemaal niets meer van die persoon vernomen. (dDirk)
     
  15. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al een paar keer die punten van masyaf afgegaan. Maar ik mis nog steeds 1 vlag. Welke vlag is echt goed verborgen?
     
  16. Remcooo

    Remcooo Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zie overigens dat er Achievements zijn voor 50 Combo Kills en 100 Counter Kills.

    Counter is toch met RT en dan X, zodra de tegenstanders aanvallen? En de combo kills zijn toch zodra je zijn zwaard raakt, nog een keer X?

    Want volgens mij heb ik allebei met gemak gehaald, maar heb er geen achievement voor gezien
     
  17. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Die counterkill is inderdaad, rt indrukken en wachten tot een tegenstander je aanvalt en dan op x te drukken.

    Combokill is direct wanneer je zijn zwaard raakt op x te drukken. Doe je dit en krijg je een filmpje (net als bij de counterkill) dan heb je een combokill gemaakt.

    Ik dacht zelf ook dat ik die combo makkelijk had gehaald, maar het moet wel zo zijn dat de vijand net zo wordt gekilld als door een counterkill. Dus dat je ook zo'n filmpje ziet.
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2007
  18. joep nesnaj

    joep nesnaj Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.014
    Leuk Bevonden:
    9.598
    Ben nu pas bij de 2e assassination (MB :cool:, de slavenhandelaar in Jerusalem..
    Kan dit echt niet wat meer als een stealthy assassin? Ik heb alle informatie, maar dat maakt geen reet uit, aangezien je toch in een hinderlaag loopt. Uiteindelijk moet je altijd tegen 10 man vechten, dat vind ik wel jammer.
     
  20. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan naar het volgende deel van de stad, dus probeer uit die district die je nu bent te komen. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina