1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Assassin's Creed [deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Matrix, 8 mrt 2008.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Die van Fiasco is ook een goede.

    Maar voor zover ik weet moet je inderdaad al die dingen bekijken. Als het goed is krijg je dan nog een kleine achievement. Bekijk ze allemaal wel goed en vergeet er niet een. Sommige zijn lastig te zien, dat had ik namelijk ook. Je ziet er zo een over het hoofd.
     
  2. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Onvermijdelijk deel 2 (en 3?). Ik hou zelf alleen niet zo van vervolgen en shit want dat duurt veel te lang. Ze trekken eigenlijk voor die AC trilogie als ie zou komen gewoon 6 jaar uit. Ziek als je er overnadenkt.
     
  3. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is als het goed is ook een trilogie
     
  4. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach met films duurt het ook 6 jaar. The Lord of the Rings was volgens mij niet veel korter of wel?
     
  5. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    die was 3 jaar, 2001,2002 en 2003
     
  6. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Star Wars dan :9 Beide trilogien :)
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Fout, bijna 7 jaar voor de regisseur en vanaf 1999 ook de acteurs etc. Ze begonnen namelijk al in 1999 toen Frodo nog maar 18 jaar was. Ze waren klaar toen Frodo 22 jaar was. ;):9
     
  8. Remco

    Remco Guest

    WTF, heeft dit spel een legendarisch gehad:eek:
     
  9. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja. Ik ga hem maar weer eens kopen, heb er weer zin in 8)
     
  10. Remco

    Remco Guest

    Echt?:confused::{
     
  11. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, iedereen gaat het wel saai vinden na een paar uur achter elkaar nolife te gamen. :+ Maar niet als je ff voor de lol een paar mensen wilt vermoorden 8).
     
  12. Knippa

    Knippa Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu ook voorbij de credits en het is nu vreselijk saai :mad: alleen wil ik toch nog 1000/1000. Kan iemand mij vertellen wat ze verstaan onder combo kill? Is dat zo met counter? en is er een plattegrond met de vlaggen?
     
  13. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Combo kill doe je door op x te drukken om iemand aan te vallen en direct als je zwaard contact maakt met zijn zwaard weer op x te drukken. Ik dacht dat je dit achievement ook effectief kon halen in de oefenring in Masyaf.

    En goede vlaggen maps kan je hier terugvinden.
     
  14. joeperd

    joeperd TaH PoWnz0r

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe maak ik combo kill?

    w00t,

    ik heb het spel bijna voor de tweede keer uitgespeeld maar heb nog nooit een combo kill gemaakt! zag zojuist een filmpje op youtube en wist niet wat ik zag!

    dus kan iemand mij hier in detail uitleggen hoe ik een combo-kill maak? inclusief welk wapen ik moet gebruiken e.d.

    alvast bedankt.
     
  15. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Oefen het gewoon in de oefenring even, en let wat op je timing dan moet het zeker lukken.
     
  16. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    als je vecht zie je soms de vijans, voor een seconden even zien duizelen op zijn benen, en als je niks doet dan hervat hij het gevacht, maar als je op 1 van je knopjes drukt ( gewoon zelf uitproberen) dan doe je een combo, dus of een dolk door zijn voet, of zwaard door zijn buik,
    dit is 1 manier om een combo uit te oefenen,

    ook is het mogelijk zodra jou zwaard contact maakt nog een keer op X ( in iedergeval de knop waarmee je aanvalt) te drukken,
    om een combo te maken ( dit moet je 2 of 3 x herhalen voordat je een combo maakt)

    het beste kan je wachten todat je het geluid hoort van je zwaard die contact maakt met de vijand, en dan pas op X drukken, dat is als het goed is snel genoeg, en werkt naar mijn ervaring ook veel beter
     
  17. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan het ook meteen bij de eerste clash hebben, het is gewoon een kwestie van oefenen en op een gegeven moment gaat het vanzelf. Op het einde van het spel zat ik voortdurend in een stream van counter en combo kills, dat is heel vet vechten. Op een gegeven moment weet je gewoon wanneer je moet klikken.
     
  18. joeperd

    joeperd TaH PoWnz0r

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks guys :d ik denk dat ik het nu snap ;)

    nu wiskunde overschrijven xD
     
  19. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
  20. joeperd

    joeperd TaH PoWnz0r

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    coole strip :9 echt LOL :9

    die combo-kills zijn echt bruut 8) heb ze nog niet helemaal onder de knie maar toch.
     

Deel Deze Pagina