1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Assassin's Creed [deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Matrix, 8 mrt 2008.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Eigenlijk veel te lang geleden dat ik nog zo onder de indruk ben geraakt van een game. Tijd voor next-gen! De enige recente game waar ik nog onder de indruk raak is Halo 4. Wat een heerlijke uitzichten, heerlijk groots, mooi, kleurrijk. Episch. (oa in de 6e missie)
     
  2. peerke2

    peerke2 New Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Hiermee begon mijn verslaving.
    Wat een fantastische games zijn het toch!!
     
  3. SandmanNLD

    SandmanNLD Guest

    Wow even terug naar waar het allemaal mee begonnen is. Story is zo vet met de Templars:thumbs:
     
  4. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn Revelations en Brotherhood echt noodzakelijk voor het verhaal? anders heb ik nog aardig wat inhaal werk te doen voordat ik deel 3 kan spelen haha.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Teleurstelling is een groot woord. Als je de game nu speelt zoals jij doet, doet de game idd dingen niet zo goed en hebben de graphics etc en de sfeer minder impact dan 5 jaar geleden. Toen die uitkwam was het verre van een teleurstelling. :)


    En voor het verhaal hoef je geen game te spelen omdat je alles op internet kan lezen. Je moet de games spelen omdat je het tof vind. Imo. :)
     
  6. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb altijd begrepen dat iedereen vol afwachting op de game zat te wachten en dat hij uiteindelijk toch teleurstelde.
    Ik kan nu ook zien waarom, de side missions waarin je het meeste tijd steekt zijn in verschillende categorieën te plaatsen en zijn per categorie nooit anders dan de vorige keer dat je hem deed.
    Het helpt ook niet dat de NPC's constant hetzelfde roepen.

    De AI is heel erg dom, je kunt soms soldaten vermoorden in het gezicht van een andere soldaat zonder dat er ook maar iets gebeurt.
    Zelfs al gebeurt er wel wat dan heb je nog niets te vrezen want een zwaard gevecht win je met gemak en als je dan toch kiest om te vluchten dan is het te simpel om je achtervolgers kwijt te raken.

    Als ik dit 5 jaar geleden had gespeeld was ik ook teleurgesteld geweest omdat dit soort tekortkomingen destijds ook niet acceptabel waren.

    Je kunt nooit je eigen ervaring wat versterkt wordt door de cutscenes vervangen door het op het internet te lezen, het verhaal van een film ga je toch ook niet op het internet lezen?
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2012
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die tekortkomingen werden op dat moment voor lief genomen omdat we nog nooit zo game hadden gezien die qua sfeer en graphics de top was op dat moment. De game werd pas "minder" na een tijd toen we AC 2 zagen en later ook konden spelen.


    Over het verhaal. Natuurijk. Maar je vraag was of het noodzakelijk voor het verhaal?
    Waar je eigenlijk niet de vraag hoef te stellen als je de games tof vind. Dan speel je ze omdat je de games tof vind.
     
  8. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan pas antwoord geven of het tof vind zodra ik deel 2 heb gespeeld ( ik heb de double-pack ) want de gameplay van deel 1 vind ik niet erg tof.
    De enige waarom ik deel 1 doorspeel is omdat ik het verhaal interessant vind.

    Mijn probleem met Revelations en Brotherhood is dat ik altijd begreep dat deze 2 delen meer van hetzelfde zijn, en daarom ben ik benieuwd of het voor het verhaal van belang zijn.
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2012
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja voor het Desmond verhaal.
    Maar Brotherhood wil je spelen omdat de opzich de beste van de serie is en Revelations om te zien hoe het ook met Ezio gaat aflopen. Want hij blijft awesome. :)
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Ik zou eerst gewoon ACII uitspelen, kijk dan hoe je mening is en zie dan of je aan de andere twee moet beginnen. Vele vinden Brotherhood het beste van de Ezio-saga. Qua gameplay is die game inderdaad wel het beste, maar komt persoonlijk niet in de buurt van ACII zelf.
     
  11. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik vond ACII eigenlijk vetter dan de Brotherhood. Steden waren leuker en de verhaallijn kon me echt veel meer boeien.
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Deel 1 blijft voorin qua ervaring het meest awesome _O_
     
  13. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal zeker deel 2 eerst even doorspelen voordat ik verdere aankopen ga doen dan :b:
     
  14. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Assassin's Creed
    815/1000 [​IMG]
    33/44 Achievements

    [​IMG]
    The Eagle and The Apple - 1191
    Completed Assassin's Creed.
    100 [​IMG] (11-13-2012)

    Moet zeggen dat de Main missions erg goed waren en het einde spectaculair.
    Het nodigt wel uit om gelijk deel 2 te beginnen maar daar wacht ik nog even mee.
     
  15. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    De impact die deze game had op mij was heel groot. Fantastische graphics!

    Het mooiste vond ik de veranderende lichtval op t grote ronde glas-in-lood raam op t moment dat ik daar overheen aan t klimmen was.
    Als 2de de leap of faith die bij deel 1 t beste was. Ik kreeg echt last van mn buik door mn hoogtevrees :thumbs:

    Deel 2 is nog veel beter dan t geweldige deel 1 door de italiaanse renaissance setting.
    Beide delen op 1.000 achievements.

    Zit nu in Brotherhood en die is t beste tot nu toe! Geweldige graphics, spannende assassins missies en prachtige cutscenes :_O_

    Klein stuk ac3 gespeeld en mijn god wat een enorme tegenvaller =(
    Alles hebben ze verkloot!
    Gelukkig ben ik nog niet klaar met Brotherhood :F:
    Die is zo goed: na mn werk snel ik naar huis, snel eten en meteen gamen (surround aan).
    Dan realiseer ik me om 01:30 uur dat ik nog in mn wwrkkleding zit :)
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Brotherhood is inderdaad echt geweldig. Toch vind ik 2 misschien iets beter qua gevoel dat ik erbij heb.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Als het gaat om het einde, dan ben ik helemaal voor Revelations. En ja, Broterhood was zeker de beste verder, maar het einde van Revelations is helemaal top. _O_
     

Deel Deze Pagina