1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Assassin's Creed [deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Matrix, 8 mrt 2008.

  1. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    dus eigenlijk heb jij het hele spel, bijna 2 x. uitgespeeld, zonder een counter, of combo te doen??? moet het spel wel erg saai zijn geweest lijkt me, omdat juist 1 van de leuke dingen van AC zijn dat je die combo's en counters kan doen
     
  2. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de mogelijkheid om Flatout: Ultimate Carnage te ruilen tegen AC.

    Mijn vraag eigenlijk, is dit de moeite waard? Ik lees vaak dat het meer van hetzelfde is, als je het eenmaal onder de knie hebt.

    Is de replay waarde van dit spel hoog?
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Het is inderdaad wat repetief, maar dat hoeft de lol niet te drukken. Ikzelf heb er veel plezier aan beleeft, vond het misschien soms wat repetief, maar als je dat door de vingers ziet heb je werkelijk een kei van een game. Het ziet er ook allemaal prachtig uit. Eenmaal uitgespeeld, dan speel je de game niet zo vaak meer denk ik. Je kunt natuurlijk nog wel laatste vlaggen gaan halen/zoeken in de verschillende steden en The Kingdom.
     
  4. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, ik denk idd dat ik het spel wel ruil. Vanavond nog even wat achievements halen dan in Flatout en dan de deur uit! Ik speelde het spel toch haast niet meer de laatste tijd.
     
  5. Remco

    Remco Guest

    Er is eigenlijk geen raplay waarde, want het hele spel is 1 replay omdat het de hele tijd hetzelfde is, de enige reden om het nog een keer te spelen zijn de achievements..
    Voor de rest wel een leuke game hoor
     
  6. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Heb nu alle vlaggen van Jeruzalem Rich District. Dit is de 3de keer dat ik uit ga spelen en ik zal het ook uitspelen voor de 3de keer. Ik heb er de vorige keer een vergeten in Jeruzalem, daarom moet ik die nu opnieuw doen:mad:
    Was niet echt slim van mij:+
     
  7. Ranger

    Ranger I bleed blue.

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, dat mensen dit spel gewoon meermaals uit kunnen spelen. Ik heb het tijdje gespeeld, nu in memory block 6 en ik kan me gewoon niet meer aanzetten om nog echt verder te spelen... :eek:
     
  8. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb dit spel op de Ds gedownload gister en het is best geinig. Niet zo goed als de 360 versie maar als je iets van een supercard voor je ds hebt moet je het zeker eens proberen.
     
  9. Remco

    Remco Guest

    Had ik dus ook, dat komt gewoon omdat de verhaallijn belabberd is. Kijk, bijvoorbeeld bij GTA:confused:A of welke dan ook, is geen 1 missie hetzelfde omdat de verhaallijn zo grandioos goed is.. en dat mis ik een beetje bij AC>
    Elke keer hetzelfde: LoF opzoeken, side-missions doen, baas neerhalen en dan weer een belachelijk lang filmpje kijken.. enz.
     
  10. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Heb hem nu voor de 3de keer uitgespeeld\o/
     
  11. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of ie al eens gepost is, maar ik vind em best grappig

    [yt]Xc8JwTfDtA4[/yt]
     
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Jij vindt het verhaal van San Andreas beter dan Assassin's Creed? o_O

    De gameplay van GTA: SA is beter dan die van AC. Het verhaal van AC is een prachtig filosfisch plot over waarheid, geloof en tempeliers e.d. Ik vind het juist geweldig hoe je met die sidemissions altijd een heel klein beetje te weten komt over je target (moet je ze achteraf wel lezen uiteraard).
    San Andreas was wat dat betreft veel meer oppervlakkig, maar daar vond ik de missies juist gevarieerd. Daar zijn al die side-missions de moeite waard om te spelen. :+ Iedereen zijn eigen mening uiteraard! Ik vind het alleen de omgekeerde wereld.
     
  13. Remco

    Remco Guest

    Ik bedoel dat bij GTA de missies iets meer bij het verhaal horen dan die van AC, een citizen redden waarbij elke geredde burger hetzelfde zegt vind ik gewoon niet echt tof. Het verhaal van GTA is wel oppervlakkiger, maar wel echt een verhaal-verhaal:+, en bij AC moet je het zelf een beetje uitzoeken. Maar het verhaal heeft mij niet echt kunnen boeien iig
     
  14. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
  15. HypnoNL

    HypnoNL Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol hoe verzin je het het
     
  16. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    ALLEEN KIJKEN ALS JE HEBT UITGESPEELD.
    Wat waren die tekens nou op de grond, en boven het bed, betekent eigelijk dus dat er een deel 2 is?
     
  17. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Die tekens zijn van al je voorgangers. Die werden he-le-maal gek en schreven aanwijzingen op.

    Een 2e deel is niet zeker, maar het zou zeker kunnen
     
  18. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Het verhaald is juist het coolste van AC -_-
     
  19. regtur

    regtur Save the last humans..

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    AC heeft een lage replaywaarde omdat de voorbereiding voor de moord(en) enorm linear zijn, het enige verschil is de locatie waar je iemand moet: afluisteren, antwoorden moet ontfutselen etc. De moorden op die targets zorgt dan weer voor wat verandering omdat ze een soort eigen verhaal/motief hebben. Het begin en het eind(gevecht) zijn gewoon supervet, wat er tussenin zit is eigenlijk meer van hetzelfde.

    En dan GTA SA, daar draait misschien het meeste van de game om moorden, wat AC en GTA gemeen hebben is dat je als hoofdpersonage aan de top moet komen na een "neerslag". Maar de sidequests met AC zijn te vergelijken met de brandweermissies van GTA, allemaal hetzelfde.

    Niet om AC af te kraken, ik krijg (hoe gek ik t zelf ook vind) weer zin in AC. Ik hoop de AC 2 beter, wordt met enorm meer variatie, en een mogelijkheid om i.p.v glitchen die F*kking cutscenes door te spoelen
     
  20. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Net alle vlaggen uit Damascus gehaald en dan maakt mijn score 905. Morgen ga ik voor de laatste discrict in accre voor 10 GS en de laatste jerusalem district voor 20 GS wat mijn totaal 935 moet maken. Dan alleen nog the kingdom -_-
     

Deel Deze Pagina