1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Assassin's Creed [deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Matrix, 8 mrt 2008.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Hoop dat de volgende deel nog veel bruter word, en als het kan zo weinig mogelijk van die dingen in de toekomst. Hoop echt een hele grote veldslag tussen Saladin en King Richard en ondertussen moet je in dat gevecht iemand omleggen. _O_
     
  2. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Assassin's was echt te gek, maar ik miste wel de afwisseling en de multiplayer. Ik hoop dat als ze een vervolg maken dat ze een originele Multiplayer maken en zorgen voor andere soorten investigations in elk gebied.
     
  3. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe moet je dat doen dan ik heb hem uitgespeeld die dokters zijn weg ik kan daar alleen nog maar rondlopen of moet je iets anders doen om terug te kunnen gaan
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ga eens naar je slaapkamer en druk op Y en bekijk de grond + muren, als het goed is krijg je de credits. ;) Hierna kun je nog altijd terug de machine ingaan en een memory block laden.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Woei, net weer eens sinds december Assassin's Creed gespeeld (omdat ik me hard verveelde).
    Na 1 combo kill had ik die ene achievement al lol.
    En daarna alle vlaggen in Acre gezocht.
    Dus eindelijk weer eens achievements sinds januari (!).
     
  6. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Is het niet vrij Kwalitatief Uitermate Teleurstellend om flags te gaan zoeken met die maps die je overal op internet vind, wanneer je dus al 30 van die flags hebt in een stad? Zit te twijfelen of ik ze ook moet gaan zoeken ^^ zit nu op 805/1000 (me eerste game dus halverwege het spel pas achter achivement shit gekomen)
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Nee, het gaat echt supermakkelijk.
    Ik had in de meeste steden ook al >40%, maar omdat er fotos bijzitten, kun je dus makkelijk checken of je ze echt al hebt gehad.
    Wel deze site gebruiken.
    Gewoon eerst op de map op je PC/laptop kijken, dan de cursor verplaatsen op je 360, dan lopen, dan het plaatje zoeken.
    Gegarandeerd binnen driekwartier alle vlaggen van een stad.
     
  8. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Met foto's ah das wel handig ik had zo'n site gevonden waar alleen plaatjes waren met rooie rondjes erop waar ze zaten.

    thanks :) laat ik dat binnenkort ook maar doen.
     
  9. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb alle vlaggen en in de kingdom moet ik er nog 50. Overal is het leuk om te doen behalve in de kingdom want daar kun je geen fatsoenlijke markers neerzetten.
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik moest serieus nog 7 vlaggen daar, zonder de map te gebruiken. Maar ik kon ze werkelijk nergens vinden, dus moet ik maar eens opnieuw beginnen om dan via een map te gaan zoeken..
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    w00t! 8)
    Mijn eerste filmpje met 10.000 views ! \o/
    [yt]lyJFfU5UdoU[/yt]

    Vraag me niet waarom. :+
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Hahaha, dat op het einde. Optimus Prime, geweldig! :D
     
  13. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar is die muziek van?
    wel grappig filmpje trouwens.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Is van de soundtrack van Assassin's Creed. ;)

    Een paar nummers daarvan mocht je gratis downloaden als je de pre-order kit had gehaald.
    Deze kit dus:
    [​IMG]
     
  15. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Toen ik eagle's challenge had gehaald waren het er zeker meer dan 25, bleven maar komen. Was eigenlijk onbewust hem aant doen lukt gewoon niet om te ontsnappen toen het echt te gek werd dacht ik van nou fok it. Denk dat het er zeker 10 meer waren. Bij jou ook zeker een slagveld :lol:
     
  16. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ik had een vraagje, ik heb 3 van die 9 kerels gekilled, en en ik heb alle viewpoints en mensen gered op alle plekken waar ik nu nog kan komen (kingdom, 1ste deel van damascus, 1ste deel van Jerusalem en 1ste deel van Acre)

    alleen nu kom ik niet verder, bij het assasins bureau staat dat ik 0 van de 6 investigations heb terwijl ik er 3 nodig heb om verder te komen, maar hoe kom je aan een investigation, wat moet ik doen!!
     
  17. joeri15

    joeri15 Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Investigations zijn die dingen zoals: iemand overhoren,zakken roddelen,overhoren met geweld. Als het goed is moet je nu naar 1 van de steden gaan, en dan de investigations doen in het nieuwe deel van de stad.
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ja klopt, er is nu een nieuw deel in de stad open. Maakt niet uit welke stad. Bijvoorbeeld het Rich gedeelte, daar moet je nu naartoe en de eerste toren die je ziet waar een vogel omheen vliegt syncronizen. Dan krijg je weer objectives op je radar.
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dus dan moet je in het nieuwe gedeelte van de stad eerst een viewpoint vinden.
    Die staan voor het nieuwe gedeelte eerst niet meer aangegeven op je map, dus deze keer moet je zelf speuren naar een hoog gebouw waar een adelaar rondvliegt.

    Als je dat gedaan hebt komen alle investigations weer gewoon op je map te staan
     
  20. joeri15

    joeri15 Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja :)
    Alleen niet alle investigations, maar die kom je wel tegen als je daarna ook de andere viewpoints doet dacht ik.
     

Deel Deze Pagina