Assassin's Creed II [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 25 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092


    [​IMG]

    [​IMG]
    Platforms
    Xbox 360, PS3, PC
    ~
    Uitgever
    Ubisoft Entertainment
    ~
    Developer
    Ubisoft Entertainment
    ~
    Genre
    Free-roam actiespel
    ~
    Release datum
    20 november 2009

    [gb]Informatie:[/gb]
    ^top

    [gb]Screenshots:[/gb]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [gb]Artworks[/gb]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    ^top

    [gb]Trailers:[/gb]





    ^top

    [gb]Achievements:[/gb]

    [​IMG]

    ^top

    [gb]Boxart:[/gb]

    [​IMG]

    ^top

    [gb]Officiële website:[/gb]
    http://assassinscreed.uk.ubi.com/

    ^top

    [gb]Opmerkingen:[/gb]
    We zitten ver voor de release al aan een deeltje 2 van het vervolg op een absolute topper.
    Ik zou bijna zeggen dat ik niet de enige ben die hier naar uitkijkt? :eek:

    Als toetje nog een gameplay filmpje van de E3.
    Normaal plaats ik geen gameplay filmpjes in de startpost, maar voor AC maak ik een uitzondering



    De footage zonder gepraat:
    [yt]9FlT6KalrmE[/yt]

    ^top

     
  2. IJsjuhh

    IJsjuhh Chick on a Mission!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog even over het einde van deel 1 (wat wel weer te maken heeft met het einde van deel 2! Dus weet niet of dit een spoiler is)

    Klikkerdeklik
     
  3. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    vlak voor ik venetië in ga kom ik in een soort droom. Daar moet ik Akko volgen ofzo in Altiër... Ik ben hier niet in Animus.... Hier moet ik hem volgen en op een gegeven moment op het eind sta ik voor een hoge toren waar ik niet verder kan, hij gaat dan de deur in en ik moet naar boven klimmen maar dit kan niet? Iemand?
     
  4. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Je kan als het goed is zonder problemen tot aan het balkon komen? Als je daar bent ga je op de rand zitten onder de paal met de lamp. Nu druk je simpel op (A) zodat je recht naar boven sprint. Nu pak je automatisch de balk vast en trek je jezelf op. De rest naar boven is kinderspel. Succes!
     
  5. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat je vastloopt bij het balkonnetje met die balk boven je hoofd? Dan moet je ernaast tegen de muur gaan rennen en dan op het eindpunt naar links of rechts springen. Ligt eraan waar de balk zit.

    edit: RVDV was me voor.
     
  6. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    haha raar nu pakt hij hem wel net heletijd proberen :p
     
  7. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Miss de OP beetje updaten ipv letterlijk kopiëren
     
  8. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Oke, wat zou jij veranderd willen zien?
     
  9. IJsjuhh

    IJsjuhh Chick on a Mission!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja de makers zijn een ringetje vergeten te plaatsen.. super frustrerend!
     
  10. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Even een vraagje hoor: hoe uitgebreid zijn de fightmoves deze keer? Je kan blijkbaar heel veel verschillende wapens kopen, maar heeft elke wapen zijn eigen move? Hoeveel moves zijn er ongeveer vergeleken met ac I(vechten vond ik namelijk bijna het enige toffe)
     
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.854
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Misschien dat stukje bij 'opmerkingen' even aanpassen, aangezien de game nu al uit is, en dit deeltje 3 is!? ;)

    Daarnaast wellicht de achievements even in een spoilertag zetten, zodat het niet zoveel ruimte in beslag neemt, en wellicht een lijst met links naar de reviews ofzo? En misschien een plaatje toevoegen van het beeldje uit de White Edition ofzo?
     
  12. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Elk wapensoort heeft z'n eigen moves dus: Maces, Daggers, 1handed swords, 2handed swords, 1handed axes, 2handed axes, spears, hidden blade, handen. Dus kortom 9 move setjes. Waarvan ik de speer het leukst vind. Zeker als je achter iemand staat dan steek je dat hele ding door z'n lichaam. Prachtig.
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2009
  13. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik heb niet eens alle wapens gebruikt, maar ik weet zeker dat elke 'soort' wapen zijn eigen moves heeft. Zeg maar bijlen/hamers hebben hun eigen stijl, zwaarden hebben een eigen stijl, de 'iets groter dan zakmes messen' hebben hun eigen stijl, etc. Ik moet zeggen dat het er allemaal heel stoer uit ziet, vooral de hamers waren stoer om te zien (daarbij moet je denken aan verbrijzelen van gezicht/ribbenkast :9.
     
  14. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Wat kan je nu eigenlijk met die Uplay punten, ik las in een van de eindposts van het vorige deel stuff unlocken zoals AC theme(s), avatar clothing, is dat inderdaad zo? Nu als je Uplay (Beta) start dan staat er bij het shopgedeelte nog gewoon 'coming soon', is het al wel eens online geweest?
     
  15. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Je moet naar dat lijstje gaan waar beloningen ook instaat, ik weet niet precies hoe het heet, maar het staat niet in het shopgedeelte :eek:
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nog meer mensen hem binnen van GH?
     
  17. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Uplay is gewoon beschikbaar, je moet in het hoofdscherm op (Y) drukken en dan kom je erin (het laden kan wel even iets langer duren).

    Je kunt dan inderdaad een theme unlocken en allerlei andere dingetjes. Je krijgt die Uplay punten door bepaalde achievements te unlocken.
     
  18. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    op hoeveel % is het verhaal uitgespeelt? of is dat gewoon 100% bij gta heb je ook side missies etc en daar is die bij 60 ofzo al uitgespeelt
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.237
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Vet verhaal, maar ik lees het een ander keer wel uit. Lijkt me heel intressant. Dat met dat dollar biljet wist ik wel, want ik heb het Bernini Mysterie gelezen waarin ook zoiets voor komt. ;):)
     
  20. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de stats is er een stat genaamd sychronisatie maar die blijft bij mij steken op 67% terwijl ik bijna alle veren heb.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina