1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Assassin's Creed III

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 2 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Als dat stealth missies zijn vind ik dat niet eens heel erg , in de vorige games zat er geen enkele druk op om sneaky te zijn.
     
  2. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Heerlijke game inderdaad, ik ga er zo weer even mee verder.

    Maar ben ik de enigste die zo'n last had van pop-in? Dat stuk als je net in Boston aankomt en met dat paard moet rijden, ik zag dingen op 5 meter afstand nog transformeren om meer details te krijgen.
     
  3. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Totaal geen last van. Maar ik speel ook op PS3, weet niet of dat wat uitmaakt:)
     
  4. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik heb gister 1 bug gevonden wanneer ik in combat was, ik kon mijn personage enorm moeilijk bewegen en ik kon niet eens aanvallen, na een checkpoint reload was het weer gefixt.

    Enorm toffe game tot nu.
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Probeer je cashe te legen, wil wellicht wel eens helpen. Had het een keertje ook hoor, daar niet van, moest ie alle textures nog krijgen idd.
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Bij voorgaande versies van AC was de PS3 versie slechter dan de 360. Ik kan het weten, want ik heb meerdere malen mijn PS3 versie omgeruild voor de 360 versie. AC Brotherhood was het ergst, wat een drama.... Pop op, vreemde mist door het hele spel heen, gare framerate en ga zo maar door. Die heb ik omgeruild voor de veel betere en mooiere 360 versie.

    Ik heb nu wel weer de PS3 versie gehaald.. Eigenwijs he? Mooi om te horen dat je nergens last van hebt, ben benieuwd als ik vanavond thuis kom.
     
  7. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb altijd begrepen dat deel 1 een beetje tegenviel uiteindelijk en dat deel 2 hierop verbeterde, dus ik houd er rekening mee.
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Deel 1 heb ik na een paar uur spelen aan de kant gedaan en nooit meer naar omgekeken. Deel II vond ik echter geweldig, net als brotherhood!
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Deel 1 van Assassin's Creed was ook 1 van de meest gehyped games ooit gemaakt. Deel 2 had al ietsje minder media aandacht gekregen en deel 3 ongeveer hetzelfde als deeltje 2.

    Zo, heeft iemand hem al ff uitgespeeld?
     
  10. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Deel 1 was voor mij echt het beste deel, die setting! In AC2 en later is het 'spelen' allemaal gemakkelijker gemaakt en zijn je mogelijkheden sterk uitgebreid, maar voor mij blijft deel 1 echt de beste game!
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    ik vond het vooral saai en vooral ook teveel herhaling.
     
  12. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Deel 1 was voor mij top, (al werd het op gegeven moment echt een herhaling te worden) deel 2 vond ik zelf beter met als betere character Ezio.

    ben benieuwd hoe Connor is.
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Precies, ik heb AC 1 met heel veel moeite uitgespeeld. Toen kwam deel II en die overtrof het voorgaande deel in bijna alles (behalve de setting, die is onovertroffen in AC 1).

    Die heb ik ook in 1 ruk uitgespeeld, zo vet vond ik hem. Brotherhood ging ook nog wel, maar bij Revelations was ik er toch wel klaar mee allemaal. Ik ben blij dat iig de setting behoorlijk anders is in ACIII. Ik heb Revelations maar een uurtje gespeeld en verder gewoon gelaten. Daarom heb ik nu wel wat meer zin in AC III.
     
  14. peerke2

    peerke2 New Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag de game gehaald en begonnen met spelen.

    Moet zeggen dat ik het begin van het spel erg raar vind.
    Het verhaal begint HEEL wazig en niet zoals je gewend bent in het witte pak en wapens zoals Altair en Ezio.
    Ben wel blij dat Desmond toch nog in het verhaal voor komt.Er was niet veel bekend hoe het spel zou starten en of het wel in het verhaallijn past zoals de vorige delen.

    Ik had na Revalations een film gedownload en daar traint hij een Chinese dame.Vele (net als ik) hadden gehoopt dat het volgende deel in China zou verlopen vanwege de structuur van de bouw daar.Erg mooi om over de daken te rennen enzo.Waar het zich nu afspeelt is ook zeker niet slecht.

    Je begint met een net pak en hopelijk snel toch het witte pak.


    De besturing is ook heel anders als je gewend bent.
    Vooral het schieten is heel wat anders geworden , maar dat ben je zo gewend.

    Ik kan nog niet veel meer zeggen over het spel omdat ik net begonnen ben , maar het ziet er heel goed uit en hoop er heel wat uurtjes plezier uit te krijgen.

    Ik hou jullie op de hoogte en ben benieuwd naar jullie meningen.
     
  15. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Even vervelend doen maar met Ezio begon je ook niet in je witte pak :p, verder heel veel plezier!
     
  16. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil em ook gaan halen alleen ik speelde 1 en 2 en toen ben ik begonnen met brotherhood en toen was ik er al klaar mee, terwijl ik Revelations zelfs nog moest gaan spelen, ben heeel erg benieuwd of dit wel de moeite waard is.
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Speel gewoon maar even verder ;) hier wordt ook een nieuw karakter opgebouwd. Die kun je niet zomaar pats boem in het pak stoppen.
     
  18. peerke2

    peerke2 New Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd Ezio was ook niet gelijk in pak.

    En ik speel ook verder.Komt helemaal goed.
     
  19. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik merk na ongeveer 2 uurtjes spelen dat je een groep van 10 enemies met een hand op je rug aan kan. Gewoon tijdig op B drukken en voor de rest rammen met je zwaard. Das wel een klein minpuntje, ik had iets realistischer verwacht.. Ze zijn nog steeds dom om je heen aan het cirkelen totdat je ze afmaakt zeg maar. :9
     
  20. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Assassins Creed III net gehaald bij Saturn Amersfoort €45 :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina