1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Assassin's Creed III

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 2 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Die kerel met die pluizige muts moet je hebben, die rent direct weg om hulp te gaan halen. Dus die meteen neermaaien, of, alternatief, wat bij mij in ieder geval werkte, even een smoke bomb neerplempen en dan alsnog diezelfde gozer pakken, maar dan weet je zeker dat je hem hebt.
     
  2. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Net de verhaal uitgespeeld dus alsjeblieft niet de spoiler lezen als je nog niks van het einde weet van Assassin's Creed 3 :+

    Dus het is zeker wel het einde van Desmond Miles, maar zeker niet het einde van Assassin's Creed, Juno is dus eigenlijk de echte vijand van de Assassin's Creed games, en ik neem aan dat de volgende games daarover gaat om haar te verslaan. Ik vond het einde maar een beetje matig om eerlijk te zijn. :+

    Connor vind ik toch zelf 1 van de mindere Assassin's, hij is wel heel anders vergeleken met Ezio en Altair, maar ik zeg niet dat het een slechte maincharacter is.
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2012
  3. libaboy

    libaboy Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand Jacob Zenger kunnen vinden? In New York east district. Ik krijg een custom marker, maar hij staat er niet.
     
  4. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo uitgespeeld, wat een heerlijke game !!
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Ah nice, eerste assassination was al weer een beetje zoals vroeger. Nu klaar met sequence drie, haha wel geinig gedaan. Nu eindelijk met Connor beginnen, vond Haytem maar saai.
     
  6. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Het spel is tot waar ik nu ben (sequence 6) echt te saai voor woorden, hoop dat het nog wat leuker wordt. 8) (heb net dat assassin's pak)

    Nog geen vrijheid gehad en eerlijk gezegd spreekt de setting me ook niet echt aan..
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vond het persoonlijk een verrassend en best wel gewaagd einde. Wat ik nu ff niet snapte is het hele templar gebeuren m.b.t. het einde (heb revelations niet gespeeld) Ben erg benieuwd wat voor richting de serie nu zal uitgaan. Aangezien Desmond dood is en het hele animus gebeuren er ook niet meer echt is. (behalve bij de Templars)
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Dan pas? Goddamn, lees ook echt gigantisch matige reacties voor de rest. Om maar niet over bugs en glitches te beginnen, echt gigantisch matig allemaal. Leuk dat springen in bomen nu maar saai als je niks doet behalve RT moet indrukken.
     
  9. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Same, zit ook in seq 6 en heb tot nu toe alleen nog maar geforceerde kills/taken kunnen doen. Juist de kracht van AC vond ik altijd dat je zelf kon invullen hoe en wanneer je iemand omlegt. Dat mis ik wel tot zoverre.

    Ik vind het wel kut dat gewoon 30-40% (aangezien ik daar al op zit) gewoon niet interessant is geweest voor mij en het aanvoelde als een noodzakelijk kwaad. Maar er zijn (gelukkig) mensen die het meer waarderen dan ik, dus zal niet zeggen dat ik het iets slecht vind.
     
  10. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Sommige missies zijn wel echt kut gewoon :emo:
    Beetje opvulling van tijd. kill zoveel dieren,loop daarna toe,nu weer terug,haal boodschappen...

    Maargoed... zal vast leuk worden later in de game.
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Dat verstoppertje spelen was echt belachelijk.
     
  12. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol:
     
  13. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Mja dat had nog met een belangrijk filmpje erna te maken voor het verhaal.
    maar snap wel wat je bedoelt ja:+

    Verstoppertje spelen in Assassins Creed... wie had dat ooit gedacht.
     
  14. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik ben ook ongeveer daar en ik ben eigenlijk behoorlijk teleurgesteld. Ik vind de setting wel tof, maar eigenlijk de rest van de game echt tegenvallen. De combat is saai, de missies zijn lame, de bugs, de glitches. Dan heb ik het gevoel dat ik iets opgefokt heb heb ik het ineens gehaald... Als ik dit zou beoordelen zonder de naam Assassins Creed zou ik de game een 4 geven. Gevoel van vrijheid ontbreekt ook gewoon. Hoop echt dat de game beter wordt... Overigens valt het geluid mij ook best tegen (DTS op PS:cool:.
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Pluspunt is dat het verwijderen van huid bij dieren sneller gaat dan bij RDR :emo:. Voor de rest heeft Ubisoft teveel RDR gespeeld ofzo, dit is toch geen Assassin's Creed meer trololo en daarnaast komt het niet eens in de buurt van RDR. Hoe oud is Connor ongeveer als je met hem vrij bent om rond te lopen, jaar of 14/15 gok ik ofzo. Ben gewoon een hele fort aan het uitmoorden met een klein joch. 8)
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Haha echt he.
    Duurt me verder veels te lang nu.
    Heb verdomme mn pakkie nog geeneens, moet eerst zooi posters verwijderen!
    FU.
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Lol @ al die hypebeasts die nu teleurgesteld zijn. :cool:
     
  18. ExplosiveMarkey

    ExplosiveMarkey Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een bug..... uit het niks schiet ik vol de lucht in. en toen viel ik weer naar onder. dood! haha

    alleen wat kan ik met die 'almanak' documenten?
    ben ze nu aan het verzamelen maar heb nog geen beloning? behalve een achievement
     
  19. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Dit spel voelt eigenlijk echt precies als Far Cry 2 aan, ik loop eindeloos naar een nieuwe missie (want dat fast travel werkt echt kut) en dan doe ik een doelloze missie en ga ik zo weer verder. Loop ik door de stad komen er weer is 100 van die leger gastjes op me af en daardoor kan ik ook niet mij notoriety level omlaag krijgen omdat die midden in de stad zijn. Wat een keiharde teleurstelling dit tot nu toe 8)
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2012
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ik vind het ook wel lachen.

    Na sequentie 3 ben ik juist enorm tevreden. Heb al iets van 10 uur gejaagd op dieren _O_.
    Of lekker door de stad wandelen, het leeft allemaal zoveel meer als de vorige delen. Echt heel goed gedaan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina