1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed IV: Black Flag

Discussie in 'Games' gestart door Tyspolir, 3 mrt 2013.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Had hetzelfde en heb gewoon wat samenvattingen zitten kijken van Revelations en Ac3.
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    3. Gouden eeuw, met Amsterdam, een Spaanse stad, een Zweedse stad en varen er tussen in. :)
     
  3. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Assassin's Creed

    Assassin's Creed IV Black Flag is een los staande game van de eerdere Assassin's Creed serie en is dus een groot voordeel voor diegene wat nieuwsgierig zijn om eens titel te proberen .
    Dus geen verhaallijn wat verbonden zit .
     
  4. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, tenzij je het hele desmond/abstergo verhaal er omheen wil begrijpen. Dan is het handig om even een samenvatting te lezen of te kijken van de voorgaande delen.
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.435
    Leuk Bevonden:
    17.527
    De toekomst? Hell no.
    Het leuke van AC is juist telkens de historische setting.
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Precies, Willem snapt het ;)
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.435
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Mijn top 6 (so far):

    1. AC: Brotherhood
    2. ACII
    3. AC: Revelations
    4. ACI
    5. ACIII
    6. AC: Black Flag
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    En deel 6 is... het beste?
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.435
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Dit meen je?
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    1: Assassin's Creed II
    2: Assassin's Creed
    3: Assassin's Creed Brotherhood
    4: Assassin's Creed IV Blackflag
    5: Assassin's Creed Revelations
    6: Assassin's Creed III

    Sowieso!
     
  11. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Black Flag slechter dan ACIII Reckuuza? Je bent gek 8)

    1. Assassin's Creed
    2. Assassin's Creed II
    3. Assassin's Creed IV: Black Flag
    4. Assassin's Creed: Brotherhood
    5. Assassin's Creed: Revelations
    6. Freddy Fish Adventures
    99. Assassin's Creed III

    Deze game is toch echt een stuk vetter dan ik verwacht had na het debacle ACIII. Het overnemen van die schepen is echt tof en chaotisch en de stukken in de jungle zijn nog beter dan in Tomb Raider. Luv it :D
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    *fixed*
     
  13. geen

    geen Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet dat iedereen Assassin's creed 1 zo goed vindt. Vondt de gameplay maar veel van het zelfde. Maar misschien komt dat ook wel omdat ik eerst Brotherhood had gespeeld en daarna pas Assassin's creed 1. Zelf vindt ik Assassin's creed Brotherhood de beste van de serie.
     
  14. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Het idee en concept van deel 1 was tof, alleen het was niet helemaal goed uitgewerkt. De game was te herhalend en er zat weinig variatie in de missies.
    Op het moment ziet mijn lijstje er zo uit:

    1. AC IV Black Flag
    2. AC II
    3. AC Brotherhood
    4. AC III
    5. AC Revelations
    6. AC

    Black Flag op nr 1 ja! Deze game heeft echt de fun factor voor mij! Het lekker rondvaren en de piraat uithangen vind ik zo tof! Is ook echt mijn setting.
     
  15. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Klinkt erg goed! Ik zelf moet wachten totdat hij uitkomt voor de PS4, heb er nogal moeite mee om de game niet te spelen terwijl hij nog niet uit is.
    Ik hoor veel positieve verhalen over deeltje 4.

    Overigens mijn lijstje zonder deel 4

    1. AC II
    2. AC Brotherhood
    3. AC I
    4. AC Revelations
    5. AC III
     
  16. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Haha ken het probleem! Maar kon me met Black Flag toch echt niet inhouden. Upgrade hem straks gewoon lekker naar de PS4 versie.
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Je geeft zelf al het antwoord op je vraag. Je moet het zien in het tijdsbeeld van toen. Toen AC uitkwam, hadden we nog nooit een game gespeeld in die sfeer, met dat klimmen, die prachtige steden. Gameplaywise was het inderdaad vrij herhalend, maar de game heeft een enorme indruk achtergelaten. Ik vond AC II met afstand de beste, omdat die game deed wat AC niet deed. Ik heb ze ook allemaal in de juiste volgorde en het juiste moment gespeeld. Het is best moeilijk om achteraf te oordelen als je de games in een andere volgorde en vooral ander tijdsbeeld speelt.

    Ik vind AC tegenwoordig niks meer dan meuk, het is voor mij persoonlijk niet meer leuk. Ik zou veel liever zien dat AC een soort Hitman zou zijn geweest en plaats van dit allergaartje. Ik vind het een zooitje en het heeft geen klote te maken met het plegen van aanslagen. AC III was echt een wanproduct, en deze game is een piratengame met een beetje klimmen. Zonde, maar blijkbaar vinden de fans het tof. Na Brotherhood vond ik de serie eigenlijk niks meer aan.
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    AC was destijds pure next-gen. De vrijheid, graphics, sfeer, gamplay en vooral de tijd waarin het zich afspeelde zorgde voor een van de mooiste herinneringen aan deze generatie. Dat alles zorgde ervoor dat de gameplay niet echt opviel. Maar uiteindelijk was dat zelfs niet eens zo erg, toen was de combat nog lekker, nu is dat dramatisch kut. Gewoon uren lang beetje staan vechten in Acre of Damascus. _O_
     
  19. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Fuck, mijn top 5 ziet er hetzelfde uit. Moet alleen Black Flag nog spelen dus hoop dat ik niet dezelfde top 6 krijg. :+ Al ben ik het toch vaak niet met je eens dus dat scheelt. :cool:
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Deel 1 heb ik uurtje gespeeld en weggelegd. Wat een teleurstelling vond ik dat. Deel 2 nog es geprobeerd. Weer weggelegd. Elk jaar weer nieuw deel. Hopelijk kapt dit op next gen of wordt WD de nieuwe AC
     

Deel Deze Pagina