1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassin's Creed Odyssey

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 26 jun 2018.

  1. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ben inmiddels level 11, maar wat een gaaf spel is dit zeg. De omgevingen en de Griekse wereld pakken mij veel meer dan ik vooraf had gedacht. Ook de quests en characters zijn (iig tot nu toe) weer een stukje beter dan in Origins. Nog niet van een TW3 niveau maar ik vind ook niet dat je Assassin's Creed per se daarmee moet vergelijken omdat het toch deels een ander soort genre is. Ik zag trouwens gister dat die mercenaries die je doodmaakt weer worden vervangen door nieuwe mercenaries. Is er ook een manier om er voorgoed vanaf te komen of blijven ze het hele spel door op je hielen zitten?
     
    Tyrant, WorkingTitle en Zifnap vinden dit leuk.
  2. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Je vergelijkt de game met een game waarvan je vindt dat je hem niet moet vergelijken. :p
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  3. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Haha ja dat klopt niet he (:
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  4. Jeromekke

    Jeromekke New Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    3
    En hoeveel uur heb je erover gedaan? Heb je alles ontdekt van de gehele wereld? Alle icoontjes gedaan bedoel ik dan?
     
  5. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik heb nu 52 uur in de game zitten. Ben level 50, bijna 51. Wel volledig legendary geengraved nu.
    Gister heb ik ook nog even gezorgd dat ik nummer 1 mercenary ben, vond ik toch wel leuk om te doen, en met een full assassin set + build + de battle cry aan assasinate ik ze in 1 keer haha.

    En nee ik heb niet alle icoontjes gedaan. Ik ben wel overal geweest en heb flink geexplored + veel side quests gedaan. Maar er is echt nog zoveel te doen, niet normaal groot deze game.

    1. Als je nummer 1 wordt krijg je een vet paard. Staat helemaal in vlammen. 2. De weaver dropped daggers die standaard poisen damage doen 3. naam weet ik niet maar 1 dropped een heavy wapen die altijd fire damage doet en 4. Must have is zeker de boog die alle pijlen veranderd in vlammende pijlen.
     
  6. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Voordat ik de game had las ik al veel over die legendary boar die je in het begin tegenkomt. Ik ben nu level 12 en speel op hard. Heb die boar nu vier keer geprobeerd maar kom niet verder dan 50% van zijn health. De fuck wat is die quest ineens lastig vergeleken met de rest. Ik kom later wel even terug (:
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  7. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Je bedoeld de quest van die hunteres? Die zijn inderdaad vrij lastig. Maar daarom zijn ze legendary :p De loot is ook goed die je krijgt als je de pelt inleverd. Veel dodge en schieten. Makkelijkste is dodge inhouden zodat je character rolt. Schieten, slaan en direct weer rollen.

    Je kunt ook wat levelen inderdaad. Ik weet niet zeker hoe het zit met de eerste, maar de rest blijft 2 levels onder jou level. Geloof dat de meeste rond 30-35 zitten. Maar als jij 45 bent zijn hun 43 haha. goodluck!
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  8. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Dat je kon rollen als je dodge inhoudt wist ik nog niet. Ga ik eens proberen, thanks!
     
    Pride vindt dit leuk.
  9. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja die boar is een nasty one. Zelfs op hoge levels is die een pain in de ass. Je kunt eventueel

    zorgen dat je een aantal mercenaries achter je broek aan hebt. Die kun je meelokken naar de boar site. Met een beetje geluk gaat de boar ook hun aanvallen en dan gaan ze de boar aanvallen. Kun je beetje toekijken hoe de boar de mercenaries kapot maakt en dan is zijn gezondheid behoorlijk afgenomen en kun jij de boel afmaken.
     
    Yellow 13 en Barbabravo vinden dit leuk.
  10. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Goeie tip, thanks!
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  11. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Dit heb ik gedaan voor de leeuw inderdaad. Was een pain in the ass zo snel dat dat beest was
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  12. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Gave game tot nu toe, alleen erger ik me af en toe aan Alexios..

    Iemand enig idee hoe je snel van die zegels kan vinden? Heb genoeg hout en metaal voor mijn schip maar moet van die zegels erbij hebben...
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
  14. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Die zegels (Tablets) kan je vaak vinden bij RUINS (dat zijn die rode Ruins icoontjes op je map. Je krijgt er dan vaak een stuk of 4. Soms kan je nog op andere plekken vinden. Zorg dat je veel de adelaar gebruikt, zodat je ze makkelijker kan vinden.
     
    Hunt3r 410 vindt dit leuk.
  15. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Inmiddels een uurtje of 20 erop zitten. Vermaak me echt enorm met deze AC! Er is zoveel te doen en ook veel afwisseling qua gameplay. De hoofdmissies, de sidequests, de cultmembers, het upgraden van je character en van je schip, het varen op zee; ik raak geen moment verveeld. Het oude Griekenland met al haar personages, plaatsen en gebeurtenissen is ook gewoon super mooi en aantrekkelijk weergegeven. Echt leuk om de game-vorm van bekende personages als Herodotus en Sokrates te 'ontmoeten' en allemaal bekende Griekse plekken, zoals Thermopylae, het Parthenon en de zilvermijnen van Laurion, te ontdekken.
    Tot nu toe zeker mijn favoriete AC sinds Black Flag.
     
    WorkingTitle, Tyrant, Zifnap en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Lijkt het een beetje op the witcher?
     
  17. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Nee, witcher is een genre apart.
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Genre niet, klasse daarentegen :+
     
  19. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Nja zo kan je het ook zien.

    Ze moeten alleen niet constant ac met witcher vergelijken, want de focus ligt bij beide spellen anders. Blijf dus bij mijn nee:p
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  20. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
     

Deel Deze Pagina