1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassin's Creed Odyssey

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 26 jun 2018.

  1. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Odyssey uitgespeeld op lvl 61. Heb ook de lost tales dlc uitgespeeld, en bijna de 200 uur aangetikt. Dit was een van de betere ac games.
     
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    2nd that. Voor mij de beste.
     
  3. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    3th, zeker de beste
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  5. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ziet er zeker geinig uit..
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Die AC games worden steeds realistischer en historisch accuraat ook, nice.
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Zo, bij de Intertoys voor 'n prikkie Origins en Odyssey maar opgepikt.

    Had al een start gemaakt aan Origins maar die was van 'n maat die hem ineens terug wou hebben :+
    Odyssey is echt heerlijk. Zoveel shit te doen. Prima game!
     
    Yellow 13 en Tyrant vinden dit leuk.
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Level 54. Op jacht naar de Mercenaries.
    Moet zeggen dat er een soort "stop" in de game lijkt te zitten waardoor je dus niet verder kan met bepaalde missies tot je dus wat side-quests gedaan hebt.

    Verder dan dat zijn de items die je krijgt wel echt tof ... een engravement op je wapen zodat hij altijd fikt :+ 25% fire-damage erbij ... YOLO!
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Wacht je bent vrijdag begonnen en nu level 54?!
    Ik heb deze game sinds de release, heb 50 uur gespeeld en ben level 43 ofzo :lol:
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Witcher III is daarin nog erger. Ben al enkele tientallen uren bezig met die game weer, level 11 net. :+
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Haha ... ik heb voor 'n tientje die 50% XP boost gekocht, alle contracten en premies opgepakt en ben maar gewoon los gegaan :+

    Gaat hard zat ... maar speel Odyssey al even, heb Origins pas sinds vrijdag. Daar heb ik al 'n begin aan gemaakt ... maar de game weer aan m'n maat moeten inleveren :mad: Dus nu maar zelf 'n exemplaar gekocht. Moet zeggen dat ik na Black Flag wel klaar was (dat piraten gedoe boeide me geen reet). Maar Odyssey heeft echt bizar veel te doen.
     
  12. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Sinds gisteren ook begonnen met deze game. Stond te koop voor 30euro nieuw bij coolblue.
    Vond Origins ook al een verbetering en deze lijkt me nog beter te worden. Mooie toevoeging is de verkenningsmodus. En ook dat je dialoogopties hebt, speel graag RPG's dus mooi dat ze dit erin verwerkt hebben.
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Vandaag opgepikt bij een Intertoys die gaat sluiten. 16 euro voor de Omega editie, dus dat was mazzel hebben. Denk alleen niet dat ik hem meteen ga spelen, want ben net begonnen met Monster Hunter en Persona 5.

    Vroeger kocht je een game en speelde je die binnen een paar dagen, of zelfs een paar uur, uit. Nu duurt het gewoon maanden voor je door een game heen bent.
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    En vindt je dat een positieve ontwikkeling, of juist niet?
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Nou ja, allereerst is het een logische en natuurlijke ontwikkeling. Het is makkelijker geworden om snel grotere spelwerelden te maken, in 3D, en om die ook zinvol te vullen met missies.

    Daarnaast is de vergelijking met vroeger anders, want games bleven veel langer full price, en als kind had je minder geld, dus dan koos je bewust voor een paar geweldige games (waarvan er minder waren per jaar), die games waren korter, maar je kon je er dus ook langer op focussen, Dus speelde je Sonic the Hedgehog meerdere keren uit, terwijl je nu, op deze leeftijd, voor 10 euro een bijna nieuwe topgame uit de budgetbakken trekt waar je je maanden/jaren mee kunt vermaken.

    Natuurlijk is de nieuwe situatie objectief gezien beter: Meer keus, veel meer value-for-money, en de kortere compactere games zijn nu allemaal in het budget download gebied gekomen, dus dat is in principe ook positief.

    Subjectief gezien mis je natuurlijk een beetje de nostalgie van vroeger: een nieuwe game in je console steken en daar een paar dagen helemaal op los gaan en uitspelen. Maar goed, dat heeft deels met de compactheid en directheid van die games te maken, maar natuurlijk ook met je eigen jeugdigheid.

    Nu halen we die voldoening misschien weer meer uit dat ene monster slayen in Monster Hunter, of die ene boss verslaan in een Dark Souls/Bloodborne.

    Het is tenslotte ook een prima gevoel om te weten dat je nu voor 1-2 tientjes een game kunt kopen waar je je echt eindeloos mee kunt vermaken.
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ik denk vooral dat de situatie nu heel anders is, maar niet zozeer objectief gezien beter. Misschien commercieel beter voor de markt, al betwijfel ik dat ook. Al die budget aankopen zorgen namelijk ook weer voor waardevermindering van een game, dus moet een dev team snel weer een nieuwe game maken. En het maken van een game is ook veel prijziger. Sustainability is laag zou ik zeggen. Of een game lang of kort is maakt mij eigenlijk niet zo heel veel uit, zolang de gameplay oprecht goed/vermakelijk is. Veel games hebben helaas niet die staying power om lang leuk/fris te blijven; het houdt je van de straat, maar of je echt een top vermaak aan het spelen bent...

    Wanneer je de "beste" game van het jaar voor 10 euro op z'n kop kunt tikken, ja dat is zeker een overwinning.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Zo... Level 66 en alle Cultists maar gesloopt.
    Heb dat mokkel op het einde maar 3 vingers gegeven zodat ik verder kan gaan om lekker door Griekenland te neuken. Ideaal!

    Prima game! Maar moet zeggen dat je na de main-missies en de Cultists niet echt veel shit meer hebt om op te jagen. Ja, dat heb je wel ... maar de drang is wel minder :) Moet overigens alleen de Minotaur nog een pak slaag geven en dan is dat gedeelte ook gedaan.
     
  18. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Ook net gekocht voor een mooi prijsje. Tot nu toe echt een prima game, en wat een prachtige omgevingen :)
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Fijn dat ik de Ultimate Edition content erbij heb gekocht voor 38 dollar. Al met al denk ik dat ik ruim onder de 100 dollar heb betaald voor de totale content van de Ultimate Edition en als ik zie hoe vet de content lijkt te zijn, geen slechte deal volgens mij.
     
    Zifnap vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina