1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassin's Creed Odyssey

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 26 jun 2018.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Die middel linkse tak van de sekte is wel kut zeg op het einde. Hoef enkel de wijsgeer nog maar, maar ben nog geen level 50. Daarna ook nog op zoek naar gear, anders wordt het wel een heel moeilijk gevecht. Wel erg tof dat er zoveel variaties zitten in de manier waarop je de gevechten aan kunt gaan. Eergisteren nog een sekte lid gedood door om zijn tent heen te lopen en hem te verrassen met een enkele steek. Sommige andere kosten gewoon minuten en meerdere pogingen. Erg sterk punt van deze game. Snel weer verder. :)
     
  2. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Die mercenaries progression is bugged bij mij. Ik heb er al heel veel ontdekt en geslacht, maar nu staan alle tiers boven mij die mofo's weer op undiscovered :confused:
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Heb ik ook. Heb zelf nummer 1 al ontdekt, maar die ga ik nog niet te lijf. Alles in level 9 is onontdekt bij mij, meeste levels trouwens. Ik heb denk ik 3x zoveel huurlingen gedood als sekteleden voor mijn gevoel.
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ja 't werkt ook anders, puur op basis van je level. Dus raar systeem gewoon. Als je nummer 1 verslaat word je niet de nieuwe 1.
     
  5. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Als je iemand boven jouw rang verslaat dan schuif je gewoon één plekje omhoog. Verslag je iemand onder jouw rang dan blijf je gewoon op dezelfde positie staan.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat Zwijn is lastig. 8)
     
    Tim en fredfenster vinden dit leuk.
  7. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ja dat is het pint niet. In dat menu wordt niet goed bijgewerkt wie ik heb afgemaakt en ontdekt. Ik heb nu zogenaamd 1 merc gekilled en dat is "toevallig" de laatste, en de rest staat op undiscovered terwijl ik er al een hele hoop ben tegengekomen.
     
  8. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ah zo oke. Nooit echt op gelet eigenlijk maar dat is wel vaag ja.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Vraagje: Als je New Game + kiest, kan je dan ook voor Kassandra kiezen of niet? Ik heb nu dus Alexios, maar ik heb het verhaal dus al uitgespeeld. Wil best nog een keertje.

    Edit: Nice. Ik kan in New Game + met Kassandra spelen. Weet nu even niet wat ik moet doen. Doorgaan met Alexios of New Game + ingaan met Kassandra? Help me even @Tyrant . Jouw mening alstublieft?
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2019
  10. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Apart om te zien hoe lang dit topic actueel blijft. Is toch eigenlijk gewoon een hele matige game man, typische dertien in een dozijn Ubisoft-titel. Na een paar uurtjes was ik er wel weer klaar mee. Quests gaan nergens over en het varen vond ik een stuk minder dan in Black Flag. Wordt ook weer kunstmatig lang gemaakt met 'content' die alleen interessant is voor mensen met OCD. Zag er dan wel weer heel mooi uit, met name Athene.
     
    NuclearGoat vindt dit leuk.
  11. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Dit precies. Echt een generieke Ubisoft game.

    Alles wat je doet heeft dezelfde gameplay loop, maakt niet uit of je Watch Dogs, AC of Ghost Recon speelt.
    Combat vind ik ook ruk, geef mij dan maar weer de voor kinderen nog simpele maar wel super tof uitziende counter combat uit de oude AC.
    In plaats van een slechte From Software action RPG rip off combat.
     
  12. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    WD2 vond ik wel afwijken van de typische UBI formule. Dat was meer story driven waardoor je op locaties kwam, in plaats gebieden veroveren wat voor progressie zorgt. Bovendien waren de levels en missies niet eentonig.

    Odyssey doet ook wat nieuwe dingen die het interessanter maken om vooruit te komen, maar na 25 uur ben ik er wel weer klaar mee merk ik. Ondanks dat lijkt het mij nog steeds minder repetitief dan bijv. sommige zeer populaire online games waar mensen 1000en uren in pompen. Dat het topic nu actief is komt volgens mij meer omdat er een aantal users tegelijk met de game bezig waren, het was denk niet sinds release constant zo actief.
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ik speel geen andere Ubi games maar Odyssey is niet matig. Prima gamepie.

    Best leuke quests ook.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Vooral de Atlantis quests zijn tof. Die legenarische beesten ook en sommige sekte leden ook. De eerste wijsgeer op level 50 hoog boven de grond in een tempel. Binnen sluipen, halve health in één keer eraf en dan binnen een minuut neer. Wegsluipen en ongezien wegkomen zonder een sekte wachter te alarmeren. Geweldig moment en zo kan ik nog wel even doorgaan. Veel beter imo dan Origins. :cool:
     
  15. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    AC Odyssey nu voor €8,- inclu sturen (mits je select abbo hebt) bij bol.com
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Minotauris ook neer. Even een lid van de sekte tot zinken brengen bij Westelijk Kreta en dan op weg naar Lesbos voor de laatste van vier bosses. Fijne questline. :)
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  17. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Ik heb me rot gezocht naar die engnek, waar/hoe kan je die vinden in west Kreta ?
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Er zit er eentje tussen Kreta en het vulkanische eiland ten noorden. Die heeft de laatste aanwijzing. En dan vaar je ongeveer drie kilometer ten westen van de haven in Messara. Halverwege de westkust. Tutorial staat op YouTube als het goed is.
     
    AgentSmith vindt dit leuk.
  19. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Main game nu ook uitgespeeld. Heb bijna elk gebiedje uitgekamd en moet nog een paar cultists, voor de rest zo goed als alles gedaan in de maingame. Dan even een Assassin's Creed-pauze en verder met RDR2 denk ik. Daarna maar eens aan de DLC van Odyssey beginnen. Echt een geweldige game dit! Wordt steeds moeilijker om een persoonlijke top-3 van AC-games te maken. AC2, Brotherhood, Black Flag, Unity en Odyssey staan in ieder geval in de top-5, op willekeurige volgorde.

    Ja die questline vond ik ook echt tof. En Kreta was imo een van de leukere gebieden in de game.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ik wacht ook nog enkel op die laatste Lost Tale of Greece.
    DLC wacht ik wel op een dikke aanbieding.

    Ik ga beginnen aan Hitman!
     

Deel Deze Pagina