1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassin's Creed Odyssey

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 26 jun 2018.

  1. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Poeh dat is al een tijdje geleden haha. Weet wel dat ik de Medusa ook lastig vond. Met al die bosses moest je gewoon super rustig aan doen. Niet rushen. Veel Hero Strike gebruiken en veel Second Wind. Vooral snelle attacks en veel dodgen. Optijd wegwezen als ie gaat aanvallen. En nogmaals: NIET rushen. Zo heb ik ongeveer elke boss verslagen (op hard).
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nice, maar met Medusa krijg ik dat echt nog niet voor elkaar op die manier. Het beste resultaat was ongeveer 80% neer met haar. Die Taurus was makkelijk, Cycloop ook, en die Godin of zo wil ik niet eens noemen zo makkelijk. Alleen Medusa. Sowieso vind ik de game wel een rare moeilijkheidsverhouding hebben.
     
  3. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Misschien heb je hier wat aan?



    Copy zijn speelstijl een beetje en dan moet het wel een keer lukken denk ik. Zou het gewoon nog eens proberen als je een keer zin hebt. Heel veel dodgen met X en optijd wegrennen voor die 'beams'. Succes alvast :)
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    "Hey, Zorg dat je niet geraakt wordt, en dan hem/haar WEL raken! Moet lukken! Succes!" :thumbs:

    Anyway, ben zelf nog niet verder gegaan met de game. Heb toen dat eerste gedeelte buiten het begin eiland gedaan/gecleared, en vervolgens moet je dus weer naar een nieuw gebied varen en daar waarschijnlijk hetzelfde doen, maar vond destijds de AI van de tegenstanders zo tegenvallen dat ik er een beetje tegenop zie om verder te gaan ...
     
  5. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ehm ja wat moet je anders zeggen? Er is niet een speciale toetsencombi ofzo waarmee je instant de Medusa kan verslaan O-) Veel dodgen, Hero strike gebruiken, niet rushen, maar dat had ik allemaal al gezegd.
     
    Yi-Long en Yellow 13 vinden dit leuk.
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ook al zal ik dat zelfs nog wel kut vinden. Heb echt weinig geduld soms. :+:oops:
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  7. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Maar je zou in principe gewoon door kunnen met de story toch?
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Heb ik al uigespeeld. Alleen de Atlantis DLC wil ik graag verder mee. Volgens mij lukt dat niet zolang ik Medusa niet verslagen heb. Ik heb trouwens nog erg veel te doen in de game, dus het ontmoedigde mij afgelopen september of zoiets enorm toen ik Medusa maar niet kon verslaan en er nog zo'n berg content te gaan was. Heb dat na het uitspelen van Witcher III ook gekregen. Sommige games zijn misschien wel te groot en te vol van content. =(
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417



    En dat allemaal voor een pizza.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Chris Romwell: Wereldberoemd die gast onder Parkour kenners. Fijn filmpje! :)
     
  11. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Kan een Assassin's Creed van een vriend lenen, hij heeft er drie in de aanbieding.
    Voor welke zou ik gaan?
    • Assassin's Creed III Remastered
    • Assassin's Creed Rogue Remastered
    • Assassin's Creed Odyssey
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Rogue in ieder geval niet. ACIII is oude stijl, Odyssey is nieuwe stijl.
     
  13. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Denk dat ik Assassin's Creed III al een keer gespeeld heb ook.
    Heeft Odyssey dezelfde insteek als Origins? Die vond ik wel tof namelijk.
     
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ja, zelfde insteek als Origins, maar dan in Griekenland, en volgens mij is het RPG-gebeuren ook iets uitgebreider, maar daar heb ik beide games te kort voor gespeeld om echt een oordeel over te geven.

    Zowel Rogue alswel AC3 zijn niet echt goed ontvangen, dus uit die 3 games zou ik uiteraard voor Odyssey kiezen. Enige issue dat ik daar persoonlijk mee had was de AI van de tegenstanders, wat me erg tegenviel (kan zijn omdat het nog in het begin van de game was, geen idee, maar in open daglicht iemand vanuit de flank stealth-killen was me iets te makkelijk), en ben eigenlijk ook (te) snel weer afgehaakt van de game omdat ik het gevoel had dat het gewoon gebied clearen, stukje varen, dan volgende gebied clearen werd, en op de een of andere manier kon me dat dus even niet meer boeien.

    Volgens velen is het 1 van de beste AC games in de reeks, samen met AC2 en AC4 Black Flag, en daar sluit ik me wel bij aan.
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Odyssey!
    Heb ik platinum zo leuk was die.
    III was niet heel boeiend, Rogue eigenlijk niet eens gespeeld.
     
  16. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Zou sowieso voor Odyssey kiezen. Zoals al gezegd lijkt die game qua gamemechanics op Origins maar zo ongeveer elk aspect is beter uitgewerkt(quests, characters, rpg-elemnten, grafisch, vechten enz.). Heb me echt enorm vermaakt met Odyssey! Geweldige game.
     
  17. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Sowieso Odyssey inderdaad. Zeker als je Origins tof vond, is dezelfde insteek idd alleen dan beter.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Stukken beter zelfs. Alleen de grind van je schip is op het laatst erg veel. Leeftijd is slechts een getal absoluut pareltje van een quest. :D
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Lol jij bent er nog steeds helemaal vol van dat je een digitale bejaarde hebt geneukt of niet? :p
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Vond het gewoon een geweldig stukje in de game. En die vrouw had pit ja. :D
     

Deel Deze Pagina