1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassin's Creed Odyssey

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 26 jun 2018.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    En "backlog".

    @Sasuke26 : de game is het waard omdat ie lang is? Ik hoop ook dat je er een beetje lol mee hebt. ;)
     
  2. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Is hij mooi op de one s??? Mooier dan Origins?

    Twijfel of ik hem moet halen. .......
     
  3. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    @Zifnap , ik heb er ook lol mee ja ;). Mijn dochter kijkt inmiddels mee, dus ben dan meer aan het varen, en ze vindt het geweldig. Walvissen die springen, dolfijnen die mee zwemmen met het schip en zoveel meer. Dit zat mondjes maat ook in AC Black Flag maar toen keek ze nog niet mee.

    Ben op dit moment level 9, bijna 10, en de contracts vliegen me om de oren. Op de kaart is het ook weer vraagtekengalore. Ach ja, rustig de tijd maar soms overweldigend wat je allemaal kan doen.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  4. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    De voice acting is wel vaak slecht naar mijn mening. Voor de rest vermaak ik me goed ermee.
     
  5. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Zijn er goede Netflix films om in de stemming te komen?
     
  6. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Troy met Brad Pitt
     
    Martijnn vindt dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    300 met Gerard Butler, overigens ook een andere acteur die ook in Troy speelt.
     
  8. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Wordt ik achterna gezeten door een merc, breekt er een gevecht uit op een dorpsplein. Allemaal omstanders, ik raak er per ongeluk 1. Tja, boeien totdat ik de merc bijna heb maar opeens een klap krijg. Staat diegene die ik sloeg met een peddel klaar om mij nogmaals aan te vallen haha. Erg leuk detail maar soms irritant. Vooral omdat ik na twee minuten een nieuwe merc plus het halve dorp achter me aan had zitten.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  9. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Zal hij vandaag al te krijgen zijn???? Vandaag dagje vrij dus zou lekker zíjn.........
     
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Assassin’s Creed Odyssey, more so than even Assassin’s Creed Origins, is a game ruled by your character’s level.
    This means that the game does a pretty good job of controlling where you can go and when you can go there, which makes parts of the open-world game feel a bit less free than I would like. But the real issue takes place later in the game, where grinding becomes all but necessary for most players.
    Gamesbeat stated. “I was making good progress with my character up until level 15. At that point, I had a story mission that required me to take on a level 17 assassin. That was so challenging that I decided to get to 17 myself first ... But it took me six hours to go from 15 to 17.

    The late game includes a brick wall that you can have to scale by leveling your character to a certain point
     
  11. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Is dat niet gewoon een kwestie van veel sidequests doen tussendoor of andere dingen waar xp mee te halen valt? Ik laat meestal de story missions in het begin even voor wat ze zijn en doe gewoon andere dingen tot ik weer eens zin heb of verplicht wordt om een story mission op te pakken.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Good dus dat ik Origins nog moet afmaken dan... want ik vind bovenstaande post niet zo best klinken. Overigens heb ik echt nog achterlijk veel te doen in Origins. 8)
     
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Van de week origins erdoorheen geknalt.
    Maar daar vond ik dat al kut bij moest je level 35 zijn ofzo en ik was nog 31 en geen zin in die gare side missies dus maar gewoon gespeeld. Was gelukkig wel te doen weet niet hoe dat in deze game is.
     
  14. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Zit een soort van waarheid in. Als je level 10 bent en je gaat een kamp in met level 12 vijanden kan het best uitdagend zijn. Dan level je tot level 11 en dan gaat het wel. Het levellen verder gaat inderdaad niet zo snel.

    Verder doe ik gewoon alle sidequests, hoe dom af en toe ook, omdat ik er alles uit wil halen. Verder is dit deel echt een RPG geworden en is het niet zo dat je in elke RPG alles aanpakt om een hogere level te bereiken om het volgende stuk te doen?
     
    Servantes vindt dit leuk.
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ja de side missies in dit deel zin geloof ik ook weer stuk beter. Dus wie weet is het leukere om te doen.
     
  16. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Vanaf NU verkrijgbaar bij GAMEMANIA!
     
    Zifnap en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Oef, zie nu dat ie bij ING slechts 39 euro is...

    @Burt Macklin weer goede deal man :p
     
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Oh daar heb ik ook nog zat punten voor staan.
    Misschien daar maar bestellen bedankt voor de tip.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Zelfs Servantes gaat overstag! :D
     
    Servantes vindt dit leuk.
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ow hij is wel ff tijdelij uitverkocht
     

Deel Deze Pagina